צרפת – ביקור חברות סטרט-אפ חדשניות בתחום האגרו-חקלאות, 6-10.5.18

בין התאריכים 6 עד 10 במאי תגיע לביקור בישראל לרגל תערוכת אגריטק משלחת עסקית מטעם הסוכנות לתמיכה בפיתוח הבינלאומי של המשק הצרפתי, הכוללת 8 חברות סטארט-אפ מענפי החקלאות.

חברי המשלחת מעוניינים להיפגש עם חברות ישראליות טכנולוגיות, חברות מתעשיית האגרו-מזון והמגזר החקלאי וכן עם משקיעים, במטרה ליצור שיתופי פעולה.

המשלחת תלווה ע"י שחקני מפתח בתחום החדשנות בצרפת וקרן השקעות צרפתית.

להלן פרטי החברות במשלחת:

Alkinnov Bio Innovations – החברה מפתחת ומייצרת דור חדש של רכיבי מזון צמחיים חדשניים על מנת לחולל מהפכה בשוק התזונה ובשוק הקנאביס הרפואי. 

Biotraq – החברה מסייעת לחברות מזון לשפר ולייעל את תהליך הטיפול במוצרי מזון בקירור, על מנת להבטיח את האיכות והבטיחות של מוצרים רגישים. 

JIMINI’S – החברה עוסקת בבישול חרקים אכילים מתובלים לאפרטיף (משקה מעורר תיאבון). השיקו גם קו של חטיפי אנרגיה עם פירות יבשים, שקדים וקמח cricket, ובקרוב ישיקו פסטות בשילוב חרקים אכילים, המכילים חומרים מזינים. החברה מעוניינת בתוכנית מו"פ לפיתוח מגוון חדש של תחליפי חלבון המבוססים על צמחים ובעלי חיים. 

Prediabaid & Kaldiet – החברה מציעה מערכת שלמה והוליסטית למניעת מגפת הסוכרת. לחברה מותג של מוצרי גורמה דיאטטיים חדשניים, המפחיתים את הסיכון לסוכרת וטרום-סוכרת ומסייעים לירידה במשקל, על ידי הבאת תחושת שובע מתמשכת. למוצרים אינדקס גליקמי נמוך והם עשירים בסיבים. כל המוצרים כשרים. 

Orchid – החברה מספקת פתרון חדשני לחקלאים לייעול גידולים בחממות. המערכת אוספת ומעבדת נתונים המסייעים לשיפור הפרודוקטיביות והאיכות. החיישנים מפקחים על האקלים והתשומות ומציגים נתונים שימושיים על גבי לוחות מחוונים. 

R-tech oenologie – החברה מייצרת ומשווקת מוצרי נירוסטה ומוצרי עץ מתקדמים כמו מכשירי ניקוי (גנרטור קיטור ומכשיר חיטוי UV), מערכות ויסות ובקרה תרמיות ומגוון רחב של חביות לייצור יין.  מוצר הדגל של החברה הוא מוצר טכנולוגי חדשני (שמוגן בפטנט) לייצור יין, המותקן בחבית ומספק מידע בזמן אמת על היין, במטרה לספק מוצרים איכותיים ואמינים.  

Tower Farm – פועלים בתחום ייצור ירקות, פירות, עשבי תיבול ארומטיים וצמחי מרפא. החברה פיתחה מערכת אוטומציה ייחודית לגידול כמויות גדולות של צמחים במרחבים מוגבלים מאד, בקרבת הערים, ללא חומרי הדברה וללא חיידקים, בסביבה חופשית ומבוקרת.  

Weather Measures – החברה מתמחה במטאורולוגיה ומציעה סיוע טכני בכל ההיבטים של פרויקטים מטאורולוגיים. החברה פיתחה פלטפורמת נתונים המשלבת נתונים ממכ"ם, לוויינים, תחנות מזג אוויר ומודלים מספריים, ומציעה מידע מפורט על שטח מורחב עם רזולוציה מרחבית. מספקים מידע היסטורי (עד ל- 10 שנים), נתונים בזמן אמת 24 שעות, ותחזיות. 

 

לתאום פגישה אישית עם נציגי החברות יש למלא את טופס הרישום שלהלן, ואנו נעבירו לטיפול המחלקה המסחרית בשגרירות צרפת המרכזת את הביקור.

*
*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה