וייטנאם: משלחת עסקית גדולה מתחומי המזון והתעשייה, 9.5.18

חברי הלשכה מוזמנים להשתתף בפורום "שולחן עגול" עם משלחת עסקית בת 17 חברות מתחומי המזון והתעשייה מוייטנאם, אשר מהווים שוק צומח ומוביל בדרום מזרח אסיה. עם אוכלוסייה המונה 96 מיליון נפש, וייטנאם הציבה את עצמה בחזית הייצור והייצוא בתחומי המזון והתעשייה, אשר מהווים מרכיב עיקרי באחוז הצמיחה המרשים של המדינה (6.3%-2017). 

מדובר במשלחת עסקית ראשונה מטיבה, בראשות VIETRADE - הארגון לקידום סחר החוץ והיצוא של וייטנאם, שתכלול חברות ממספר רב של תחומים: זרעים, אורז, מזון משומר, בשר ומוצרי בשר, דגים ופירות ים, כותנה, דשנים לחקלאות, ירקות ופירות, ברזל לתעשייה, גומי ועוד.

 

האירוע יתקיים ביום רביעי 9 במאי, בין השעות 14:00-16:00, באיגוד לשכות המסחר, רח' החשמונאים 84, תל-אביב, קומה 2.

התכנית תכלול אירוע במתכונת "שולחן עגול" בין חברות וייטנאמיות לחברות ישראליות.

 

להלן פרטי החברות:

 

חקלאות וטכנולוגיות

Vinaseed (National Seed)JSC - אחת החברות הגדולות והמובילות בתחום החקלאות בויטנאם. החברה,נסחרת בבורסה המקומית ומתמחה בפיתוח, השבחה והפצה של זרעים שונים. בין מוצרי החברה ניתן למצוא זרעים של אורז, תירס, ירקות ופירות. מוצרי החברה מאופיינים באיכות ללא פשרות. החברה שולטת ב-15% מענף האורז במדינה. בעבר שיתפה פעולה עם חברות ישראליות בפיתוח זרעי מלון בחממות. מעוניינים למצוא שותפים ישראלים להכלאה והשבחה של זרעים.

 

Vietnam Cotton JSC - איגוד מגדלי הכותנה של וייטנאם. גוף זה, אשר נסחר בבורסה, אחראי על כל תחום הכותנה משלב הזרעים, האריזה והפצה ללקוח הסופי. מתמחים בחוטי וסיבי כותנה לתעשייה, טקסטיל ועוד.  משלבים מו"פ בכל תהליך הייצור. מעוניינים לייצא, לייבא ולהפיץ זרעים של פירות וירקות מישראל ולשתף פעולה במחקר ופיתוח.

  

Nha Ho Seed JSC - החברה עוסקת בעיבוד, ייצור, סחר, יבוא ויצוא של זרעים לצמחים ופרחים. מעוניינים להיחשף לטכנולוגיות ישראליות בתחום הגידולים החקלאיים. החברה מעוניינת לשמש שותף ומפיץ של זרעי ירקות ופירות בוייטנאם.

 

KC Ha Tinh Co - החברה מתמחה בייצור והפצה של דשנים וחומרי ריסוס לחקלאות, שמגינים ומגדילים את התפוקה החקלאית. כמו כן, מייצרים קאסוואה, תירס ואורז. לחברה הכנסה שנתית ממוצעת של כשמונה מיליון דולר. ייחודה באספקה מדלת לדלת- מהמפעל עד לבית הלקוח, ע"י חיבור בין החקלאי, הרשות המקומית והמגזר העסקי. למעשה מדובר בחברת גג הדואגת לכל הליך השרשרת הלוגיסטית. מחפשים יבואנים של קמח טפיוקה, אורז ומוצריו מחד, וטכנולוגיות ישראליות לייעול היצור מאידך.

 

Quang Tri Trading Company (SEPON) - תאגיד ממשלתי שמטרתו לקדם ולפתח את האזורים החקלאיים במדינה, לשפר את הפרודוקטיביות ואת איכות המוצרים החקלאיים. התאגיד מפתח סוגי בקר איכותיים לחקלאים, מזון לבהמות, דשנים חקלאיים, גומי, נייר, תה, תבלינים ואורז. מעוניינים להיחשף לטכנולוגיות ישראליות בתחום החקלאות ולייצא מוצרי גומי ונייר.

 

 מזון:

Ba Ria- Vung Tau Seafood Processing JSC - חברת ענק עם מעל ל-35 שנות וותק ו-1,000 עובדים בתחום פירות ים ודגים. החברה מייצאת מוצרים טריים, קפואים ומשומרים הכוללים: דגים על כל סוגיהם, פירות ים ומוצרים נוספים למדינות רבות, כולל לאיחוד האירופי. החברה נסחרת בבורסה המקומית ומחפשת הזדמנויות עסקיות ליצוא.

 

Thanh Nhan Food JSC - חברה העוסקת בשחיטה ויצוא בשר בקר, כבש ועוף. לחברה חוות גידול באוסטרליה ממנה מגיע הבקר לוייטנאם. כל תהליכי הגידול, ההובלה, השחיטה והיצוא נעשים בהתאם תקנים המחמירים ביותר ובליווי יועצים חיצוניים מאוסטרליה. בכל שנה החברה מעבדת בשר במשקל כולל של 500 אלף טון. החברה נסחרת בבורסה. מעוניינים לייצא לישראל.

 

Halong Service JSC - חברת מזון המתמחה בייצור מאפים כדוגמת פשטידות ומאפים קטנים ממולאים בפירות ים. ייחודה של החברה באופן שילוב פירות הים במאפים קפואים ומשומרים. החברה מחפשת משקיעים זרים ויבואנים.

 

G.O.C Food Processing Export JSC - אחת מיצרניות המזון הגדולות במזרח אסיה. החברה מתמחה בייצור מוצרי מזון שונים בצנצנות ופחיות שימורים. בין המוצרים: תבלינים, חמוצים, פירות וירקות טריים, פירות ים ועוד. החברה דוגלת באיכות, ניקיון ובטיחות המזון והיא בעלת אישור FDA. מחפשים יבואנים ושותפים ישראלים.

 

San Ha Foods - החברה מתמחה בייצור, סחר והפצה של מוצרי עופות קפואים ומעובדים. עובדים בשיתוף פעולה צמוד עם חקלאים ומגדלים, על מנת להבטיח איכות גבוהה ובריאות מירבית. לחברה ארבעה מפעלים המספקים תפוקה יומית של 100 טון. מעוניינים להיפגש עם יבואנים וחברות בעלות יכולות טכנולוגיות גבוהות בתחום העופות והלול.

 

BB&CC SERVICE TRADING COMPANY LIMITED - החברה עוסקת בסחר במזון אורגני ובריאותי. מתרכזת בפיתוח ויצור של מזון בריא, איכותי ונגיש לכל כיס. בין מוצרי החברה ניתן למצוא: מוצרי בשר בקר, חזיר, נקנקיות, פירות וירקות. החברה מעוניינת לייצא את מוצריה לישראל ולייבא מוצרים חדשים. בנוסף, מעוניינים בטכנולוגיות לשיפור וייעול פס היצור הקיים.

 

BN TRADING SERVICE CO - מתמחים בייצור, עיבוד והפצה של בשר קפוא וטרי איכותי. בין מוצרי החברה: בשר בקר, עוף, חזיר, בשר משומר ועוד. החברה מעוניינת ללמוד על שוק הבשר הישראלי ולייצא את מוצריה לישראל.

 

 

Vietphuc Manufacturing JSC - החברה מגדלת ומשווקת תוצרת חקלאית טרייה של ירקות ופירות כמו: כרוב, בצלים שונים, גזר, שמן צדפות, בננות, אננס ולימון. החברה מוכרת את מוצריה בעיקר למגזר המוסדי ולבתי מלון. מעוניינת לייצא לישראל אננס ולימון.

 

High Technology Agriculture Sam JSC - חברה חקלאית שנסחרת בבורסה ומייצרת מגוון מוצרי פלפל, מלפפון, גזר, חצילים, חסה, ברוקולי ועוד. החברה מעוניינת לייצא את מרכולתה לישראל ולייבא טכנולוגיות גידול לחקלאות.

 

 

תעשייה

Le&Vu company limited - ספקית בינלאומית מובילה של פתרונות אופטימיזציה בתצורת מערכת פתרונות לתעשייה, עם אנשי מקצוע מנוסים ותמיכה מקיפה של פתרון מערכות, כגון: איטום תעשייתי, ציפוי מגן נגד חלודה וקורוזיה, מוצרים מיוחדים לתחזוקה תעשייתית ועוד. המוצרים והתוכניות של החברה תוכננו במיוחד על לסייע ללקוחות לצמצם את עלויות התפעול, להגביר את האמינות והיעילות של קו הייצור ולשפר את שביעות רצון הלקוחות. החברה מעוניינת לייבא טכנולוגיה ישראלית ומכונות הקשורות לתחום זה.

 

Long Long Chemical Co.מתמחים בייצור מוצרים ידידותיים לסביבה מגומי, כמו: שטיחי גומי, אריחי גומי למבנים וגני ילדים ופארקים, ציפויי גומי למגרשי ספורט, מזרנים לחדרי כושר ועוד. החברה מעוניינת לייבא פסולת גומי ממוחזרת ולייצא את מוצריה לישראל.

 

Agroup Trading JSC - חברת סחר שמפעילה אתר לרכישה מקוונת של מגוון רחב של מוצרי קוסמטיקה, מזון, ציוד רפואי, ריהוט, ביגוד, ציוד ספורט ועוד. החברה מעוניינת לחשוף את פעילותה ליבואנים ישראלים.

 

Citicom Commercial JSC - אחת מחברות הברזל והפלדה הגדולות בויטנאם. החברה מתמחה בייצור ברזל ופלדה לתעשיות שונות כגון: משטחי פלדה לספנות, ייצור מכונות, מוטות ברזל לבנייה, חישוקי מתכת וצינורות להובלת נוזלים ותשתיות. החברה מעוניינת לייצא את מוצריה לישראל, ולאתר טכנולוגיות ייצור פלדה ומתכת מתקדמות וידידותיות יותר לסביבה.

 

חברי לשכה המעוניינים להשתתף במפגש, מתבקשים למלא את טופס הרישום שלהלן.

*
*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה