טורקיה: פגישות אישיות עם משלחת עסקית בתחומי מזון, תקשורת, מתכת, כימיקלים, אלומיניום ועוד, 7.6.17

משלחת עסקית רב תחומית של 5 חברות מטורקיה, בראשות יו"ר לשכת המסחר של מחוז קוג'אלי, תגיע לישראל על מנת לקיים פגישות אישיות עם חברות ישראליות ולייצר שיתופי פעולה עסקיים. 

בין התחומים המשתתפים במשלחת: מזון, תקשורת, מתכת, כימיקלים, אלומיניום ועוד.

להלן פרטי החברות:

 

תקשורת - ICT

AnadoluSoft Bilişim - החברה פעילה בתחום ה- ICT, מו"פ, יישומי אבטחת רשתות תקשורת ואבטחת תוכנה ליישומים צבאיים.  מעוניינים ביצוא והעברת טכנולוגיות.

 

תעשייה 

Desi Kimya – אחת החברות המובילות בטורקיה לפיתוח וייצור מוצרים מעכבי קורוזיה (שחיקה) וכימיקלים מייבשים וסופחי לחות. החברה מציעה פיתוח מוצרים בהתאם לדרישות ספציפיות של הלקוחות. מייצרים גם חומרי גלם כגון: אבקת VCI, VCI Mastebatch, דור חדש של  VCI נוזלי, מוצרים ללא ניטריט (חומצת מלח חנקני) ועוד, ומוצרים מוגמרים מ-VCI כמו ניירות, מוצרי אריזה (סרטים, שקיות), מטליות ניגוב, טבליות, קצף, תריסים ועוד למגוון של יישומים (רכב, צבא, מתכות ועוד). מעוניינים להיפגש עם מפיצים ויצרנים של מוצרי אריזה ומוצרים סופחי לחות (כמו ייבוש מכולות, חבילות) ועוד. 

Yisan Yay – החברה מתמחה בייצור קפיצים/סלילים, מכונות, מתכות אל-חלד, מתכות פחמן וחוטי מתכת זרחניים מארד. מחפשים סוכנים ומפיצים בישראל. מלבד זאת, החברה מציעה את שירותיה כקבלן משנה.

 

מזון לבעלי חיים (סוסים, כלבים וחתולים)

Zeytinoğlu Yem - החברה אשר הוקמה בשנת 1963, מייצרת מזון לסוסים. המוצרים מכילים את גרגירי התבואה הטובים ביותר, בתוספת חלבונים, ויטמינים ומינרלים וזאת במטרה לספק את המוצרים הטובים לביצועי הסוסים (מרוצים, רבייה, רכיבה). מספקים גם מזון יבש ומזין לחתולים וכלבים. בעל החברה משמש גם כנשיא לשכת המסחר והתעשייה של Kocaeli. מעוניין להיפגש עם מפיצים של מוצרי מזון לסוסים וחיות מחמד בישראל.

 

אלומיניום (לתעופה, רכב ועוד)

Altaş Aluminyum - החברה אשר הוקמה בשנת 1990, הינה אחת מהחברות המובילות בטורקיה בייצור פרופילי אלומיניום ושיחול אלומיניום למגוון שימושים: תעופה, רכב, הגנה, ריהוט, אנרגיה סולרית ועוד. החברה מספקת מגוון רחב של מוצרים, באיכות גבוהה, ויכולה לייצר לפי דרישה. הבעלים של החברה מעוניין להיפגש עם נציגים ומפיצים ישראלים בתחום, וכן מעוניינת לשמש כקבלן משנה עבור חברות ישראליות.

 

הפגישות יתקיימו ביום רביעי 7.6.17, בין השעות 10:00-12:30, בהתאחדות התעשיינים, בית התעשייה, רחוב המרד 29, תל אביב.

ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אך מותנית בהרשמה מראש. להרשמה יש למלא את הטופס להלן.

 

פעילות זו מתקיימת בשיתוף פעולה בין איגוד לשכות המסחר, התאחדות התעשיינים, מכון היצוא, ומועצת העסקים ולשכת המסחר והתעשייה ישראל-טורקיה.

 

*
*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה