בלגיה: משלחת עסקית רב-תחומית - 29.11.15-1.12.15

הנכם מוזמנים לפגישות עסקיות שיתקיימו במסגרת ביקור משלחת רב-תחומית מבלגיה, המאורגנת על ידי שגרירות בלגיה בישראל, בשיתוף עם איגוד לשכות המסחר.

המשלחת תכלול למעלה מ-20 חברות בתחומים שונים, ביניהם: בנייה ואיטום, מערכות בקרה, לוגיסטיקה, מזון ומשקאות, תוכנה, תקשורת, מדעי החיים, תיירות, ייעוץ משפטי ועוד.

הביקור יתקיים בין ה-29 בנובמבר עד ה-1 בדצמבר 2015, ובמסגרתו יתקיימו פגישות אישיות, מתואמות מראש, עם חברות ישראליות רלבנטיות.

הפגישות יתקיימו במלון קרלטון בתל-אביב, במשך כל ימי הביקור, בשעות המצוינות להלן:

29.11.15, יום א', 13:00-17:00
30.11.15, יום ב', 09:00-17:00
1.12.15,   יום ג', 09:00-17:00

להלן תקציר החברות: (מצ"ב פרופיל מלא של כל חברה באנגלית)

AFIX Group
סקטור: ציוד בניה
AFIX מייצרת מערכות פיגומים מודולריות מתקדמות המשמשות למגוון מטרות: בנייה, תשתיות, אירועים ועוד. המערכות עומדות בתקנים האירופאים המחמירים ביותר. החברה מחפשת נציג מקומי בארץ ומעוניינת להיפגש עם לקוחות פוטנציאליים.

H.T.M.S
סקטור: תעשייה, איטום
החברה מתמחה בפיתוח ויצור של אטמי מתכת מתקדמים ומציעה פתרונות ייחודיים במקרים בהם אטמים רגילים אינם מתאימים. פתרונות אלה נותנים מענה בתנאים של לחץ, קרינה, עייפות חומר, קורוזיה, טמפרטורה ועוד. החברה מחפשת נציג מקומי בישראל ומעוניינת להיפגש גם עם לקוחות פוטנציאליים.

The Sniffers
סקטור: איכות סביבה, אנרגיה, דליפות
חברה מובילה בעולם בתחומי הסביבה, האנרגיה וחיסכון בעלויות. הטכנולוגיה מאפשרת זיהוי וניתוח דליפות מסוגים שונים בצנרת וציוד, במגוון מתקנים תעשייתיים, כולל בתי זיקוק, מתקני גז מפעלים פטרוכימיים. החברה מעוניינת להיפגש עם לקוחות פוטנציאליים.

Alphatronics
סקטור: ביטחון, תחבורה
יצרנית של מערכות בקרת כניסה, מחסומים אוטומטיים, מערכות חנייה ועוד. החברה היא בין הבודדות המציעות פתרונות מקיפים וכוללים למגוון שימושים ויישומים. החברה מחפשת סוכן או מפיץ בישראל שמתמחה בתחומים אלו.

Boostcode
סקטור: לוגיסטיקה, ייעוץ
החברה מתמחה בשיפור תהליכים וביצועים בתחומי הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה ומתמקדת בניהול זמן, שיפור יעילות ויכולת תחרותית מקסום רווחים. מחפשת חברה שתייצג אותה בארץ ומעוניינת להיפגש גם עם לקוחות פוטנציאליים.

Brewery De Brabandere
סקטור: משקאות אלכוהוליים
יצרן מזה חמישה דורות של בירה פילזנר המשתמש במקור מים בלעדי. הבירה זכתה מספר פעמים בתואר הפילזנר הטובה בבלגיה. החברה מציעה מגוון סוגים של בירות איכותיות. מחפשים מפיץ או יבואן בעל ניסיון בתחום הבירות האיכותיות.

Capricorn
סקטור: השקעות, הייטק
קרן הון סיכון ואקוויטי שמשקיעה בחברות המפתחות טכנולוגיה תחרותית. החברה, אשר משקיעה במגוון תחומים, תתמקד בישראל בתחום הקלינטק. מחפשים טכנולוגיות וחברות ישראליות הנמצאות בשלב הסטרט-אפ ומעבר לו.

Cefaly
סקטור: טכנולוגיה רפואית
חברה מובילה בתחום האפליקציות הרפואיות ומתמחה במכשור פשוט, המיועד לקהל הרחב, ומבוסס על טכנולוגיות רפואיות מתקדמות. החברה מחפשת נציג מקומי בישראל.

eCLINICA
סקטור: תוכנות, פארמה
פיתוח תוכנה ל- CRO’s, חברות פארמה וביוטכנולוגיה, בדגש על Electronic Data Capture (EDC/eCRF), Randomisation, Patient Diary and Remote Patient Monitoring. החברה מחפשת נציג מקומי בישראל ומעוניינת להיפגש גם עם לקוחות פוטנציאליים.

FlatNinja
סקטור: סלולר
חברת סטרט-אפ אשר פיתחה פלטפורמה סלולרית המיועדת לאנשים המחפשים חדר בדירה להשכרה. היישום מאפשר למשתמש למצוא את השותף המתאים בדרך המהירה והיעילה ביותר. החברה שוקלת להעביר את פעילותה לישראל. החברה מחפשת אנג'ל, אינקובטור וחברות בעלות ערך מוסף שיכולות לשתף פעולה.

Nixxis
סקטור: שירות לקוחות
החברה מציעה פתרונות של מוקדים טלפוניים ושרותי ענן כמו גם customer interaction. החברה מחפשת נציג בישראל.

RainCode
סקטור: תוכנות, שדרוג
החברה מציעה לחברות גדולות פתרונות לשדרג באופן אוטומטי את הקוד הישן שלהן במערכות הlegacy שלהן. החברה מביאה בחשבון את מה שחייב להשתנות ומה שאין לשנות. מעוניינים להיפגש עם לקוחות פוטנציאלים.

Nomadesk
סקטור: אחסון מידע
החברה מציעה פתרונות אחסון מאובטחים, מבוססי ענן. פתרונות אלה מאפשרים ניידות, קלות שימוש, אפשרות אחסון ללא הגבלה ואבטחה ללא פשרות. החברה מחפשת ICT reseller שייצג אותה בארץ.

Sign2Pay.com
סקטור: מובייל, רכישה אונליין
החברה היא הראשונה המציעה חתימה על גבי מסך מגע של מכשיר הטלפון ומאפשרת אוטנטיקציה ביומטרית. כך ניתן לבצע רכישות ברשת ללא צורך בזכירת סיסמא, בדרך המאובטחת והמהירה ביותר. החברה מחפשת שותף מקומי שייצג אותו בארץ ומעוניינת להיפגש גם עם לקוחות פוטנציאלים.

Smartflats Smartwork
סקטור: מובייל, מגורים
חברת סטרט-אפ המציעה שירות שכירת דירות לזמן קצר. הטכנולוגיה מאפשרת למשתמש לשכור דירה הכוללת את כל מה שיש למלון יוקרתי להציע, כולל כניסה ללא מפתח ושירות סביב השעון. החברה זכתה בפרסים, כולל ממיקרוסופט. החברה מעוניינת בשיתופי פעולה עם חברות ישראליות שיודעות להציע פתרונות מתאימים.

SoftKinetic
סקטור: תוכנה, 3D
החברה פיתחה טכנולוגיית תלת-מימד למחשבים, מכשירים ניידים/ נישאים ומאפשרת מודעות קונטקסטואלית וביצוע מחוות. כך, מכשירים אישיים יכולים להבין טוב יותר את המשתמש, סביבתו ואת היישומים הפעילים. החברה מחפשת מכונים וחברות בתחום ההדמיה הממוחשבת.

Mini Europe
סקטור: תיירות
מיני אירופה, הממוקמת ליד האטומיום בבריסל, הוא הפארק היחיד המציע "ביקור" באירופה בתוך מספר שעות. כל האתרים המפורסמים באירופה נמצאים שם, יחד עם 350 אתרים נוספים. החברה מחפשת להיפגש עם לקוחות פוטנציאליים.

The Caves of Han Sur Lesse
סקטור: תיירות
מערות האן ופארק חיות הבר מציעים חוויה למבקרים. האתר הראשון הוא מערת הנטיפים הידועה המושכת כ- 300,000 מבקרים בשנה והשני מציג את עיקר סוגי החיות באירופה. החברה מחפשת להיפגש עם לקוחות פוטנציאליים.

Daldewolf
סקטור: יעוץ משפטי
משרד עורכי דין המתמחה בדיני חברות, מיסוי, קניין רוחני, חוקי IT, מסחר וחוזים, חקיקה אירופאית ועוד. בנוסף, לחברה ניסיון בשווקים באפריקה ובאפשרותה לסייע לחברות הפועלות שם. החברה מחפשת קשרים עם חברות ישראליות העובדות באפריקה.

DP Survey Group
סקטור: יעוץ משפטי
חברה בינ"ל המתמחה בתביעות וניהול סיכונים בתחום הביטוח הימי (מטענים, ספינות, ציוד, מניעת סיכונים ועוד) והלא ימי (רכוש, הנדסה, סיוע משפטי בתביעות, פגיעות ועוד). החברה מחפשת לקוחות פוטנציאלים מתחום הביטוח, הספנות, חברות שילוח ויבוא/ יצוא..

Koan Lorenz
סקטור: יעוץ משפטי
רשת בינ"ל של משרדי עורכי דין המציעה שירותים למגזר העסקי. הנציג המגיע לארץ מתמחה בדיני חברות, מימון ומיסוי, בדגש על טכנולוגיה ירוקה, ביוטק, מדעי החיים וביו רפואה. החברה מחפשת קשרים עם קרנות הון סיכון start ups

Law Right
סקטור: יעוץ משפטי
משרד עורכי דין מעוניין בקשר עסקי עם חברות הפועלות בבלגיה.

 

לתאום פגישות אישיות עם נציגי החברות במשלחת, יש למלא את טופס הרישום שלהלן. 

 

 

*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה