מקדוניה - סמינר בנושא הזדמנויות עסקיות בהשתתפות שרי ממשלה - 28.12.14

בסוף חודש דצמבר יגיעו לביקור בישראל שני שרים של ממשלת מקדוניה, השר לענייני השקעות מר מר Jerry Naumoff והשר למידע ואוטומציה מר Ivo Ivanovski. במסגרת הביקור יתקיים סמינר במעמד שגריר מקדוניה בישראל, במטרה לחזק את יחסי הסחר בין שתי המדינות ולהציג את ההזדמנויות העסקיות שמציעה מקדוניה לחברות ישראליות.
הסמינר יתקיים ביום ראשון 28 בדצמבר, בין השעות 14:30-16:00 במשרדי מכון היצוא ברח' המרד 29, אולם ישראל, קומה 5.
רפובליקת מקדוניה שוכנת בדרום-מזרח אירופה, ללא מוצא לים, וגובלת ביוון בדרום, באלבניה במערב, בסרביה ובקוסובו בצפון ובבולגריה במזרח. הרפובליקה קיבלה עצמאות ב-1991 בעקבות פירוק הרפובליקה הפדרלית הסוציאליסטית של יוגוסלביה.

כיום הרפובליקה של מקדוניה נחשבת למדינה עם תעשייה מפותחת למחצה, בעלת צמיחה מתמשכת בייצור התעשייתי. תהליך השינוי בכלכלה החל ב-1995 כאשר הממשלה חתמה על הסדרים עם קרן המטבע הבינלאומית ועם הבנק העולמי. כלכלת המדינה פתוחה ומשתלבת בתוך המסחר הבינלאומי, עם יחס מסחר-תוצר מקומי גולמי כולל של 79.5%. המגזרים החשובים ביותר הם חקלאות ותעשייה. מגזר השירותים גדל גם כן במהלך השנים האחרונות. לכוח העבודה יש חינוך תחרותי וכישורים, אולם חסרות לו עבודות מתאימות, מה שגורם לבריחת מוחות. המדיניות הכלכלית של המדינה היא למשוך משקיעים זרים ולהגדיל את אחוז התעסוקה.
מצ"ב:
- הזמנה
- תוכנית טנטטיבית
להרשמה יש למלא את טופס הרישום שלהלן.
למידע נוסף בתחום זה