מפגש נטוורקינג עם משלחת עסקים מסרי לנקה בראשות סגן שר החוץ וסגן נגיד הבנק - 26.6.14

בואו לפגוש חברות סרי לנקיות במגוון תחומים כגון: מזון, תיירות, פיננסים, השקעות ועוד, וכן ללמוד על כלכלת סרי לנקה ויחסי הסחר עם ישראל מפי סגן שר החוץ וסגן נגיד הבנק המרכזי של סרי לנקה.
הסמינר יתקיים ביום חמישי, 26 ביוני, בין השעות 09:00-13:30 בבית איגוד לשכות המסחר, החשמונאים 84, תל אביב, קומה 2.
תוכנית הסמינר :

09:15-9:30 התכנסות והרשמה

09:30-10:30 ברכות והרצאות מרכזיות:
•סגן שר החוץ הסרי לנקי- יחסי סרי לנקה וישראל עם הפנים קדימה.
•סגן נגיד הבנק המרכזי הסרי לנקי - כלכלת סרי לנקה במסגרת הסדר העולמי החדש.

10:30-11:30 הצגת חברות ישראליות וסרי לנקיות

11:30-12:00 מפגש נטוורקינג ופגישות אישיות עם חברי המשלחת הסרי לנקית.


המעונינים בפגישות אישיות עם חברי המשלחת, מתבקשים למלא את הטופס שלהלן ולציין בהערות את שמות החברות עמן תרצו להיפגש.
מזון וחקלאות

SPJ Holdings (PVT) Ltd
– החברה מייצגת שלוש חברות הייטק ישראליות בסרי לנקה. מעוניינת לייבא מישראל ציוד רפואי מתקדם, פתרונות חדשניים לניהול מים, וחקלאות.

OLS Foods (PVT) Ltd – יצוא מאכלי ים. אתר: www.srilankabusiness.com/etrade

Western Agribusiness (Pvt) Limited - החברה מציעה לייצא מזון לבעלי חיים (אורז וחיטה) ומשטחים של קליפות אורז ועץ לשימוש בדלק. אתר: www.westernagribusiness.com

SPJ Holdings (PVT) Ltd – החברה מעוניינת בשיתופי פעולה עם חברות ישראליות בתחומים: ציוד רפואי חדשני, חקלאות, טיפול במים ואנרגיה.

Shiran Garments Pvt Ltd – החברה מעוניינת בקשר עם ספקי מזון לצורך יצוא מוצרי מזון מישראל.

Jay Health Foods (Pvt) Ltd – יצרן של מזון בריאות ובעיקר מיצים, משקאות ותה ירוק מחפש משקיעים זרים ומכונות לעיבוד פירות בהתאם לדרישות המקומיות.

C. R. Exports (PVT) Ltd. – החברה מעוניינת לבחון הזדמנויות עסקיות בתחום החקלאות ולהיפגש עם יבואנים ישראלים של תוצרת טריה. אתר: www.crexports.lk

Lanka Sathosa Limited – החברה מעוניינת לייבא מישראל מוצרי מזון חיוניים במחירים נמוכים עבור הצרכנים המקומיים ולייצא סחורות חקלאיות לישראל.

Jay Sea Foods Processing (Pvt) Ltd – חברה לעיבוד ויצוא פירות ים, העוסקת גם בחקלאות ימית, מעוניינת בשותף ישראלי בעל ידע בגידול דגים במים מתוקים וטכנולוגיות חדישות בתחום זה ובתחום של ניהול מפעל דגים (קווי יצור, טיפול בדגים, טיפול בשפכים, חיסכון בכוח-אדם ועוד). אתר: www.jayseafoods.com

Araliya Group of Companies – החברה מעוניינת בטכנולוגיות השקייה מתקדמות לחקלאות על מנת לסייע באופן מרבי לחקלאיים ולרשויות המקומיות בקבלת החלטות טובות יותר בתחום של ניהול מים וגידולים חקלאיים, תוך שמירה על הסביבה וחיסכון בעלויות. בנוסף, מציעים שירותי אירוח בבתי מלון יוקרתיים ללקוחות בישראל. אתר: https://araliyarice.com/

חינוך והשכלה

Ministry of Higher Education
– מחפשים משקיעים מהממשלה והמגזר העסקי להקמת אוניברסיטאות חדשות בסרי לנקה ולמשוך אליהן סטודנטים מקומיים וזרים. כמו כן, מעוניינים לדון בפעילויות לפיתוח ההשכלה הגבוהה בסרי לנקה.

Sri Lanka Institute of Information Technology – מעוניינים בשיתופי פעולה לקידום מוסדות ההשכלה הגבוהה בסרי לנקה.

Horizon College of Business & Technolgoy (PVT) Ltd – מעוניינים בתוכניות לחילופי סטודנטים וחברי סגל הוראה. אתר: www.horizoncampus.edu.lk

כוח-אדם

Justin Morgan Recruitment
- חברה להשמת כוח-אדם. מעוניינת בשיתופי פעולה ליצוא עובדים מקצועיים ובלתי מקצועיים לישראל.

Leader Travels & Tours - חברה מובילה בתחום השמת כוח-אדם בסרי לנקה עם ניסיון של 16 שנים בתחום. כמו כן מציעים שירותים של הנפקת כרטיסי טיסה של כל חברות התעופה ושירותי תיירות פנים וחוץ.

Sri Lanka Bureau of Foreign Employment – מטרת הביקור הינה לקדם יצוא כוח-אדם מסרי לנקה. מעוניינים להיפגש עם חברות לכוח-אדם זר וחברות המעוניינות במיזמים משותפים לגיוס עובדים זרים.

תיירות

Jetwing Travels Pvt Ltd
– חברת תיירות הפעילה בתחום למעלה מ- 30 שנים, מציעה שירותי קרקע בסרי לנקה. בבעלות החברה 20 בתי מלון במחירים שונים והסדרים מיוחדים עם בתי מלון נוספים. מספקים חבילות נופש, אירוח בבתי מלון, העברות, ארגון כנסים, טיולים וכד'. החברה מעוניינת בשיתופי פעולה עסקיים עם מפעילי וסוכני תיירות בישראל.

Airwing Tours (Pvt) Ltd - חברה בתחום התיירות מעוניינת בשיתופי פעולה עם מפעילי תיירות יוצאת בישראל. החברה מציעה שירותי קרקע, בתי מלון וטיולים לקבוצות ובודדים. לחברה ניסיון של למעלה מעשרים שנים בתחום.

Leader Travels & Tours - חברה מובילה בתחום השמת כוח-אדם בסרי לנקה עם ניסיון של 16 שנים בתחום. כמו כן מציעים שירותים של הנפקת כרטיסי טיסה של כל חברות התעופה ושירותי תיירות פנים וחוץ. אתר: www.leadertravels.com

Dareen Holidays Pvt Ltd – החברה מעוניינת לקדם שירותי תיירות נכנסת בסרי לנקה של מטיילים ישראלים ומחפשת שותפים עסקיים.

Araliya Group of Companies – החברה מעוניינת בטכנולוגיות השקייה מתקדמות לחקלאות על מנת לסייע באופן מרבי לחקלאיים ולרשויות המקומיות בקבלת החלטות טובות יותר בתחום של ניהול מים וגידולים חקלאיים, תוך שמירה על הסביבה וחיסכון בעלויות. בנוסף, מציעים שירותי אירוח בבתי מלון יוקרתיים ללקוחות בישראל. אתר: https://araliyarice.com/

כימיקלים

Union Chemicals Lanka PLC
- החברה מעוניינת בשיתופי פעולה הדדיים והעברת ידע טכנולוגי.

השקעות, פיננסים ושירותים עסקיים

BOI
- מחפשים משקיעים ישראלים פוטנציאליים למגוון הזדמנויות עסקיות בסרי לנקה. אתר: www.investsrilanka.com

The Finance Company PLC -החברה מציעה את שירותי בתחום הבנקאות וההשקעות.

Ministry of Cooperatives & Internal Trade – איתור ספקים בסרי לנקה עבור לקוחות זרים על מנת לסייע לחקלאים המקומיים בקידום השיווק לחו"ל.
מצ"ב בתחתית העמוד רשימת חברי המשלחת וההזמנה לאירוע.

קבצים מצורפים

למידע נוסף בתחום זה