פולין: משלחת עסקית בתחום בנייה, עיצוב ורהיטים, 7-8.2.23

חברי לשכה, יבואנים הפעילים בתחום הבניה והעיצוב, מוזמנים להיפגש עם משלחת עסקית בת 6 חברות מפולין, שיציגו בתערוכת "Construct & Design", התערוכה המקצועית והמובילה בתחומי הבניה, עיצוב ואדריכלות, יזמות, ניהול וביצוע, פיקוח וניהול פרויקטים, פיתוח סביבתי ונוף.

חברי המשלחת מעוניינים ביצירת שותפויות עסקיות עם חברות ישראליות.

התערוכה תתקיים בין התאריכים 7 עד 8 בפברואר, בגני התערוכה בתל-אביב, ובה יוצגו מיטב החידושים הבינלאומיים והמקומיים בתחומי הבניה, העיצוב והאדריכלות.

להלן פרטי החברות:

Blue Bolt by NTT System – פתרונות גישה לנייד, תוכנת נדל"ן חדשנית, נוחה וידידותית למשתמש, אפליקציית חווית דיירים, שיתוף והזמנת חדרים, פתרונות חניה. התוכנה עוזרת לקדם נסיעות שיתופיות למשרד באמצעות תכנת הזמנת החניה שלה, כמו גם החלפת מכוניות באופניים. רשימת הלקוחות של החברה כוללת בעלי נכסים ומנהלים המעוניינים לשדרג את הבניינים שלהם לסטנדרטים המודרניים הגבוהים ביותר, כמו גם יזמי נדל"ן המבקשים להעניק לנכסיהם החדשים יתרון חדשני. החברה הוקמה בשנת 1989 ומעסיקה למעלה מ- 200 עובדים.

VestaEco COMPOSITES Sp. z o.o החברה היא יצרנית של חומרי בניין ידידותיים לסביבה. הטכנולוגיה המוגנת בפטנט שלה מאפשרת לה לייצר עיסה סיבית מסיבית מביומסה חקלאית וכן לייצור לוחות/קרשים מרוכבים בצפיפות נמוכה ובינונית. הלוחות משמשים כמבודד בתעשיית הבנייה החסכונית באנרגיה והפרו-אקולוגית. קיבולת תרמית גבוהה ומקדם העברת חום נמוך של החומר, מספקים הגנה על המבנים מפני התחממות יתר בקיץ וקירור עודף בחורף. יתר על כן, לחומר יכולת גבוהה להגן מפני השפעה וקולות מוטסים, ולכן הוא משמש כמבודד אקוסטי. לוחות בצפיפות בינונית המיוצרים מעיסה סיבית משמשים גם בתעשיות הרהיטים והאריזות.

Halupczok החברה מתמחה בייצור של מטבחי יוקרה ומטבחי פרמיום בהתאמה אישית, ופתרונות נוספים לחדרי מגורים, פינות אוכל, חדרי שינה, חדרי רחצה וחדרי ארונות. לחברה 20 שנות ניסיון בשוק הרהיטים, והיא מדורגת בין המובילות בתעשיית עיצוב הפנים הפולנית. מציעה למעלה מ-30 קולקציות מטבחים יוקרתיות, כאשר בפועל כל פרויקט מפותח בנפרד, תוך התחשבות בדרישות הלקוחות. החברה הוקמה ב-2004 ומעסיקה 140 עובדים.

Dohal - החברה היא יצרנית מבני אלומיניום לענף הבנייה, כולל דלתות כניסה, חלונות (כולל חלונות הזזה למרפסת) וחזיתות עבור משרדים גדולים, מסחריים או מבני ציבור. מספקים גם ללקוחות בודדים.

AGAflex sp. z o.o – יצרנית מוצרי אינסטלציה כמו אביזרי דחיסה (AGA Compression), מהדקים/מלחציים, פטמות עם הברגה, ואביזרים נוספים.

airRoxy Sp. z o.o חברה בבעלות משפחתית, המייצרת ומשווקת מאווררים ביתיים ותעשייתיים, סורגי אוורור, דלת בדיקה, מערכות תעלות ואביזרים. כיום יש לה שותפים בכ-40 מדינות בכל העולם, והיא פתוחה לשותפים ושווקים חדשים.

 

הפגישות יתקיימו בביתן הפולני בתערוכה.

לתאום פגישות אישיות עם נציגי החברות במשלחת, יש למלא את הטופס שלהלן, באנגלית בלבד, בציון שמות החברות עמן תרצו להיפגש.

*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה