ספרד: פגישות אישיות עם משלחת עסקית בתחומי מזון, ריהוט, דלתות זכוכית, תערוכות, 27-29.11.2

משלחת עסקית מספרד, שתגיע לביקור בישראל, מעוניינת להיפגש עם  שותפים עסקיים פוטנציאליים. נציגי החברות ישמחו לקיים את הפגישות במשרדי החברות הישראליות.

להלן פרטי החברות במשלחת:

מזון

Rubio Snacks – יצרנית חטיפי צ'יפס מסורתי במגוון טעמים ואריזות. החטיפים פריכים, קריספים וכשרים. הטעמים כוללים: כמהין שחור, דבש וחרדל, קוויאר, מלח ורוד הימלאיה, גבינה, מלח וחומץ, ברביקיו, Campesinas, עוף ולימון צלוי, ביצה מטוגנת, פפריקה חריפה, צ'יפס קלאסי מלוח ותפוחי אדמה בבישול ידני.

AGRUCAPERS – יצרנית בעלת ניסיון של למעלה מ-50 שנה כמותג המוביל של צלפים, חמוצים ושימורי ירקות אחרים. מגוון המוצרים בעלי הכשרות שלהם מתאים לטבעונים ועשירים בוויטמינים ונוגדי חמצון. החברה מציעה מגוון רחב של חמוצים, המותאמים למגמות צריכה חדשות (טעמים עדינים, דל מלח, חומרים משמרים טבעיים), שיחד עם הקו האורגני משלים היצע ייחודי. הם מובילים בעולם בייצור של צלפים, עשירים בנוגדי חמצון, ויטמינים וסיבים. העגבניות המיובשות שלהם משלבות מסורת ואיכות, כדי להציע טעם טבעי, אקולוגי ומוערך מאוד למטבח המודרני. לחברה גם מגוון בלעדי של פלפלים קלויים על האש עם טעם אותנטי בעבודת יד - מתכונים מסורתיים של הגסטרונומיה הים תיכונית. מספקים את המוצרים לשווקים ביתיים, מסעדות, חברות קייטרינג ושווקים מוסדיים. הם זמינים גם בסוגים שונים של אריזות, כולל זכוכית ואריזות וואקום.

ריהוט

NAVARRO AZORIN – החברה, אשר הוקמה בשנת 1967, היא כיום אחת מהיצרניות המובילות באירופה של אביזרי רהיטים, ידיות וכדומה. עם עיצוב וייצור ספרדי, אך בסגנון בינלאומי. החברה משווקת מגוון רחב של פתרונות למעצבים, מפיצים ויצרני רהיטים בלמעלה מ-20 מדינות באירופה, אמריקה ואסיה.

דלתות זכוכית אוטומטיות

Master Ingenieros –החברה מחפשת סוכן/מפיץ לקו דלתות הזכוכית האוטומטיות שלה. לדלתות האוטומטיות עיצובים שונים: הזזה ישרה, מעוקלות, טלסקופיות, דלתות מתנדנדות מאלומיניום מצופה לכה או נירוסטה, ועוד. מאז הקמתה בשנת 1977, החברה לא הפסיקה לצמוח והיא פועלת במדינות אירופה ואמריקה הלטינית. הדלתות נשלטות על ידי דור חדש של מיקרו-מעבדים עם מספר תכונות, כגון: פעולה רציפה, עמידות, רמת רעש נמוכה, למידה עצמית של פרמטרים, פתיחה חלקית אוטומטית או קבועה, מערכת אבטחה עם זיהוי מכשולים וכו'. החברה פועלת בשני תחומים: עיצוב וייצור דלתות להולכי רגל אוטומטיות (שדות תעופה, מרכזי קניות, חנויות, סוכנויות, תחנות רכבת וכו') ותכנון וייצור דלתות סניטריות/רפואיות שהן הרמטיות ומשמשות בעיקר בתי חולים, חדרים נקיים, חדרי ניתוח, מעבדות, חדרי רנטגן וכו'.

תערוכות

Grupo ALC – החברה מעצבת ומקימה דוכנים בתערוכות הסחר המרכזיות באירופה ומסייעת לעסקים וגופים ציבוריים להשיג את יעדיהם. מעוניינים להיפגש עם מארגני תערוכות ומעצבי דוכנים לשותפות עתידית. מאז 1998, החברה ביצעה למעלה מ-4,000 פרויקטים של עיצוב לתערוכות, כנסים ואירועים בכל רחבי העולם, והיא תומכת ביותר מ-1,000 לקוחות ששמים את אמונם בחברה.

 

לתאום פגישות אישיות יש למלא את הטופס שלהלן, באנגלית בלבד, בציון שמות החברות.

*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה