ליטא: קבלת פנים בשגרירות ליטא בהשתתפות יצרני מזון, תוספי תזונה, קוסמטיקה, כימיקלים לרכב ואנרגיה מובילים, 22.11.22

אנו מתכבדים להזמין את חברי הלשכה למפגש נטוורקינג עם משלחת עסקית בתחומים שונים, מטעם לשכת המסחר של וילנה. המשלחת מגיעה לארץ במסגרת ביקור בתערוכת ישראפוד.

מועד:   22 בנובמבר 2022, שעה 17:00

מקום:   שגרירות ליטא, רח' אבא הלל 12, רמת גן.

 

להלן פרטי החברות הליטאיות:

 

מזון

UAB "Varėnos Pienelis" – החברה עוסקת בעיבוד חלב וייצור מוצרי חלב. מתמחים בייצור מוצרי מותג פרטי, המהווה כ-80% מסך הייצור של החברה.
מייצרים גבינת קוטג', קינוחי גבינה, גבינה טבעית (
curd cheese), גבינה טבעונית, עוגות גבינה ועוד.
מעוניינים לאתר יבואני ומפיצי מזון בישראל.

JSC Kvalitetas / Urbanfood – חברה צומחת וחדשנית, יצרנית חומרי גלם פונקציונליים, כגון: מגוון פירות יער, ירקות, עשבי תיבול, אבקת זרעים ותערובות שלהם. קטגוריית מוצרים כוללת: מוצרים טבעיים, SUPERFOOD, תוספי מזון, תבלינים. מייצרים גם עבור מותגים פרטיים. מציעים את האיכות הגבוהה ביותר, מחירים תחרותיים, משלוח אמין ללא כל פגמים.
החברה מעוניינת בקשר עסקי עם יבואנים, מפיצים, חנויות אורגניות, מסעדות, בתי מרקחת.

JSC CHOCO Group – חברה מודרנית המייצרת קקאו ומוצרי שוקולד (זיגוגים, מילוים, ממרחים, חטיפים, ממתקים) באיכות גבוהה, פונקציונליים, אורגניים וטבעוניים. עובדים עם גלידריות, קונדיטוריות וקמעונאים. מייצרים על פי דרישות בד"ץ כשרות.
מעוניינים בקשר עסקי עם: מותגים או רשתות קמעונאיות לייצור מותג פרטי, שותפויות עם יבואנים ויצרנים של גלידות וממתקים, מפיצים.

UAB EKKO LT – יצרן חדשני של שמן לפתית אורגני. מתמחים בייצור שמן לפתית בכבישה קרה לא מזוקק ומעודן. מלבד המותג של החברה, היא מציעה ייצור למותגים פרטיים, סוגי אריזה וגדלים שונים.
החברה מעוניינת לייצא לישראל ומחפשת יבואנים/מפיצים.

 

תוספי תזונה

MB Wezoop – חברה חדשנית, המייצרת מזון פונקציונלי מותסס עם ויטמינים ומינרלים, שפותחו בשיתוף עם רופאים ומדענים. המוצרים מיועדים לקשישים ומתאימים גם לילדים. לאחר נטילת מזון זה במשך 10 ימים, המצב התזונתי של חולים קשישים משתפר (עליה ברמות ויטמין B12, ויטמין D, הליכה מואצת ועוד).
החברה מעוניינת לייצא ומחפשת שותפים עסקיים בישראל.

 

קוסמטיקה

UAB ODA LT – החברה הוקמה בשנת 2009. התכשירים מבוססים על מחקר מדעי מקיף, המוכיח שהשילוב של AHAs, נוגדי חמצון וויטמינים נותן חדירה טובה יותר ותוצאות ארוכות טווח על ידי שיפור המערכת החיסונית של העור. מפתחים מוצרים עבור נשים וגברים כאחד, המבטיחים את התוצאות הטובות ביותר. מגוון המוצרים כולל מוצרי ניקוי, קרמים, סרומים, מסכות.
מחפשים מפיצים עם קשרים ישירים למכוני אסתטיקה, ספא, רופאים ואנשי מקצוע מורשים לטיפול בעור.

 

כימיקלים לרכב

UAB GREENLAB SOLUTIONS – החברה מתמחה בייצור כימיקלים לרכב באיכות גבוהה: נוזלי בלמים, antifreezes, נוזלי קירור, נוזלי העברת חום.
החברה מחפשת יבואנים, מפיצים, רשתות מוסכים.

 

אנרגיה

Comfort Heat UAB – החברה מפתחת ומייצרת מערכות חימום תת רצפתי חשמלי חכמות, מוצרים ואביזרים לבנייני מגורים, בנייה מסחרית ושיפוץ ועד לפתרונות חימום מקצועיים וחכמים בקנה מידה גדול המופעלים על ידי השמש. לחברה מעלה מ-25 שנות ניסיון בייצור ואספקת מערכות חימום חשמליות ללקוחות במגזרים מסחריים, ציבוריים ותעשייתיים ב-18 מדינות והיא משקיעה ללא הרף בחידושים ובטכנולוגיות חכמות. המוצרים עמידים לאורך זמן, ידידותיים לסביבה ומספקים רמות נוחות מקסימליות במינימום צריכת אנרגיה ועלות תחזוקה מינימלית.
מעוניינים בקשר עסקי עם מפיצים, חנויות עשה זאת בעצמך, סיטונאי חשמל ואינסטלציה, קבלני בניין, יצרני בתים מודולריים, חנויות אריחים ועוד.

 

להרשמה לאירוע יש למלא את הטופס שלהלן, באנגלית בלבד.

 

 

*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה