פולין: משלחת חברות לתערוכת אגרו-משוב, 5-6.9.22

משלחת חברות בתחום החקלאות יגיעו לביקור בישראל ויציגו בביתן הפולני (מס' 6) בתערוכת אגרו-משוב, אשר תתקיים בירושלים, בין התאריכים 5 עד 6 בספטמבר 2022. החברות מעוניינות לאתר יבואנים ושותפים עסקיים בישראל.

להלן פרטי החברות במשלחת:

 

פירות טריים

AMPLUS - החברה הגדולה ביותר בפולין העוסקת בייצור והפצה של פירות וירקות טריים כעסק הליבה שלהם. פועלים בעסקי מזון כבר מעל רבע מאה, ומספקים לצרכנים מוצרים בטוחים ואיכותיים באיכות פרמיום.

FRESH FRUIT SERVICES - עסק משפחתי עם ניסיון רב בבעלות פולנית-בלגית. מתמחים בייצור פירות טריים כבר ארבעה דורות – תפוחים, אגסים ואוכמניות. כמחצית מנפח הפירות שמציעה החברה שלנו מגיע מהמטעים שלה והמחצית השנייה מתקבלת ממגדלי פירות ומטעי אוכמניות אחרים. מפעל מיון הפירות ממוקם במרכז Grójec, המכונה הפרדס הגדול ביותר באירופה, מה שמבטיח אספקה קבועה של פירות שמקורם בייצור קונבנציונלי והן מייצור אורגני, שהיקפו גדל משנה לשנה. האגסים המוצעים על ידי החברה מגיעים מבלגיה, מדינה המציעה את תנאי גידול האגסים הטובים ביותר. מלבד פירות, החברה מציעה לייצא שתילי תפוחים ואגסים.

 

מכונות חקלאיות, ציוד שקילה ואריזה

MANDAM - יצרנית מכונות חקלאיות משנת 1991. ממוקמת בדרום פולין, בעיר גליביצה - לב אזור התעשייה של שלזיה. עם שני מתקני ייצור ולמעלה מ-150 עובדים מוסמכים, החברה מספקת למעלה מ-3,500 מכונות מדי שנה. לחברה מספר פטנטים וחידושים בחקלאות, ובאפשרותה להתאים אישית את המכונות לדרישות ספציפיות של לקוחות. חמשת המוצרים הזמינים הם: גידול שטחי דשא/אדמת מרעה, זריעה מוקדמת, stubble cultivation, חריש וכלים.

DOMASZ – החברה היא יצרן וספק מוביל במגזר החקלאי והתעשייתי, שמייצרת מזה שנים רבות מערכות שקילה ואריזה חדישות. המכונות בטוחות, חדישות ואמינות. בנוסף למחיר תחרותי, החברה מציעה ללקוחותיה יעוץ מקצועי, הדרכה חינם במהלך ההפעלה הראשונה של המכונות, אחריות ושירות.

PRONAR - החברה נוסדה לפני כמעט 30 שנה בצפון-מזרח פולין. פרונר מעסיקה למעלה מ-2,000 עובדים ב-7 מפעלים מודרניים הממוקמים על שטח בגודל של 80 מגרשי כדורגל. היא המובילה הבלתי מעורערת בייצור ומכירה של מכונות וציוד לחקלאות, שירותים עירוניים ותעשיית התחבורה, עם נתח שוק של כמעט 50% בשוק הפולני. פרונר היא גם השחקן הגדול בעולם בין יצרני הגלגלים למכונות חקלאיות ועירוניות, מערכות פניאומטיות והידראוליות, סרנים לנגררים, וכן פרופילי פלדה ורכיבי פלסטיק.
המוצרים מיוצאים ליותר מ-60 מדינות כולל אפריקה, ארצות הברית, ניו-זילנד ואוסטרליה.

 

לינק לקטלוגים של החברות

 

לתאום פגישות אישיות עם נציגי החברות, יש למלא את הטופס שלהלן, באנגלית בלבד, בציון שמות החברות.

*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה