ארה"ב: משלחת עסקית בראשות מושל יוטה בתחומי ציוד ביטחוני, בריאות ומדעי החיים ותוספי תזונה, 11.9.22

מושל מדינת יוטה - מר Spencer Cox, יגיע לביקור בישראל בלוויית משלחת של 15 חברות בתחומי ציוד ביטחוני, בריאות, מדעי החיים ותוספי תזונה, במטרה להיפגש עם יבואנים ושותפים עסקיים פוטנציאליים.

המשלחת תכלול יצואנים מיוטה ממגוון תחומים המחפשים שותפים עסקיים והזדמנויות בישראל, ומאורגנת בשיתוף עם לשכת המסחר ישראל-אמריקה ושגרירות ארה"ב.

הפגישות יתקיימו ביום ראשון, 11 בספטמבר 2022, בין השעות 11:30 עד 13:30, בבית לשכת המסחר, רח' החשמונאים 84, תל-אביב.

חברי לשכת המסחר מוזמנים לתאם פגישות אישיות עם נציגי החברות במשלחת.

 

להלן פרטי החברות


ציוד בטחוני

Fortem Technologies - חברה מובילה בתחום אבטחת המרחב האווירי, ההגנה, איתור והבסה של מל"טים מסוכנים. באמצעות מערכת מתקדמת מקצה לקצה של מכ"ם מבוזר, בינה מלאכותית, אינטגרציה של חיישנים עמוקים ולכידת מזל"ט אוטונומית, Fortem מפקחת ומגינה על תשתיות, מרחבים פיזיים וערים ברחבי העולם. המערכת מהווה תשתית אבטחתית שנותנת מענה למרחב ופתרונות ניידות אווירית התופסים תאוצה ברחבי העולם.
החברה מעוניינת לפגוש מפיצים מקומיים, קמעונאים, וכן מקבלי החלטות בעיריות ומרחבים ציבוריים בכל הנוגע לביטחון אווירי.
נציג החברה: Tim Bean, CEO

Optisys - חברת תעופה וחלל המתמקדת במוצרי אנטנות ומכ"ם מתקדמים. מוצרי האנטנות המתקדמים של Optisys הינם פורצי דרך לאור הייחודיות בגודל, משקל, הספק ועלות קטנים. הטכנולוגיה מתאפשרת על ידי עיצובים משולבים ושימוש בייצור תוספי מתכות.
החברה מעוניינת להיפגש עם יצרנים מתחום התקשורת המתקדמת לצרכי ביטחון והגנה
.
נציג החברה: CEO, Janos Opra

IMSAR - מספקת פלטפורמות מאוישות ובלתי מאוישות עם טכנולוגיית רדאר צמצם סינתטי (SAR). IMSAR היא חברה המצטיינת בחדשנות טכנולוגית מהירה, ייצור וביצוע תכניות; וכן מפתחת פלטפורמות קטנות ככל הניתן תוך הגדלת יכולות המכ"מים.
החברה מבקשת להיפגש עם יצרנים/מפתחים ישראלים של מערכות בלתי מאוישות ואחרות המשתמשות במערכות מכ"ם.
CEO- Ryan Smith 

Kaddas - יצרנית תרמופורמים מפלסטיק המתמחה במוצרים Custom Made למגזר האנרגיה, תעשיית התעופה והובלת נוסעים. לקדס יש חוזה רב-שנתי עם חברת החשמל הישראלית והיא מעוניינת להכיר מפיצים פוטנציאליים חדשים בישראל, ולחקור הזדמנויות פוטנציאליות חדשות בתחום הביטחוני.
President- Natalie Kaddas, Co-Founder - Jay Kaddas 

Conductive Group  - מפתחת, מייצרת ומשלבת פתרונות מוליכות רב-תכליתיים ייחודיים כדי להחדיר למערכות חומרים חדישים, כגון חומרים מרוכבים, פלסטיק, ניירות, צבעים וכו', וכן תכונות אלקטרומגנטיות פורצות דרך.
VP Business Development- David Tilton


בריאות ומדעי החיים

BioHive - BioHive הוא קולקטיב משגשג של יותר מ-1,300 חברות המייצגות את האקו-סיסטם של חדשנות בתחום מדעי החיים והבריאות של כלכלת יוטה. הקבוצה כוללת חוקרים, מפתחים ויצרנים של תרופות, מכשירים ודיאגנוסטיקה, כמו גם מתקני מעבדה, מערכות אספקת בריאות, בריאות דיגיטלית ועסקים בשרשרת האספקה ​​התומכים בתעשיות אלו. החברה בונה, מפגישה ומייצגת את האקו-סיסטם החדשני של יוטה בתחום מדעי החיים והבריאות.
נציג החברה מעוניין להיפגש עם מפיצים מקומיים, משקיעים, יצרנים, ושותפים פוטנציאליים בתחום מדעי החיים.
נציג החברה: Executive Director, Katelin Roberts

Owlet - החברה נוסדה בשנת 2012 ע"י צוות הורים ששמו לעצמם למטרה להעצים הורים עם המידע הנכון, בזמן הנכון, על התינוק שלהם. פלטפורמת ההורות הדיגיטלית של Owlet מעניקה להורים נתונים ותובנות בזמן אמת על פרמטרים כגון מעגלי שינה, דופק התינוק, תנועות בזמן השינה ואיכותה וכן תנאים סביבתיים בחדר התינוק.
החברה מעוניינת להיפגש עם שותפים ומפיצים פוטנציאליים.
נציג החברה: SVP, Jared Anderson

Deseret Laboratories - החברה מספקת שירות ייצור מלא בהתאמה אישית (מו"פ, גרנולציה, טאבלט, עטיפה, ציפוי ואריזה) והינה ידועה ברחבי העולם בשל אמינות היכולות מבוססות הנתרן שהיא מציעה. החברה מספקת איכות ועמידה בזמנים בכל מוצר ללקוחותיה משוק התזונה, הפרמצבטיקה, תרופות ללא מרשם והומאופתיה.
החברה מעוניינת להיפגש עם מפיצים פוטנציאליים, סיטונאים, סוכנים/נציגי מכירות ויצרנים מותאמים אישית.
נציג: CEO, Scott Gubler

OrthoGrid - חברת טרנספורמציה דיגיטלית של ניתוחים אורתופדיים המשתמשת בבינה מלאכותית. פלטפורמת הניווט הדיגיטלית שלה יוצרת אקו-סיסטם חזק, המונע על ידי בינה מלאכותית כדי לספק דיוק ויעילות בזמן אמת בניתוח.
החברה מעוניינת להיפגש עם בתי חולים, מנתחים או מפיצים מוסמכים; שותפים פיננסיים פוטנציאליים; ושותפים טכנולוגיים פוטנציאליים, במיוחד בישראל שבה קיימת טכנולוגיה משלימה משמעותית בשוק המציאות הרבודה.
נציג החברה: Co-CEO, Eduard Saget

Essence Ring - טבעת Essence היא דפיוזר סיליקון גמיש  מותאם לאף שניתן להחדיר בו 100% שמנים אתריים. מדובר במוצר דיסקרטי, קומפקטי ונוח לשימוש בשמנים אתריים, הן בבתי חולים, בתי מלון, ספא, מכוני יוגה ומלונות מטיילים כדי לאפשר למשתמשים גישה קלה ונוחה לכל היתרונות של שמנים אתריים.
החברה מחפשת ערוצי הפצה בינלאומיים חדשים למוצריה, ותשמח להכיר חברות הפצה שעובדות עם מוצרי בריאות בערוצים שונים.
נציג החברה: CEO, Michael DeLeeuw


תוספי תזונה

Vitalpax - Vitalpax הוא הפתרון המלא לייצור תוספי מזון של מוצרים תזונתיים עם אישור cGMP. לחברה מתקנים חדישים המציעים ייצור בשירות מלא, כולל פיתוח מוצרים, ניסוח, תאימות, ייצור ומימוש, הדפסה, אריזה, משלוח.
החברה מעוניינת לפגוש לקוחות פוטנציאליים וכן להתחבר למפיצים חדשים של תוספי תזונה או מוצרי טיפוח אישיים.
נציג: CEO, Dalyon Ruesch

Liquadry - החברה היא יצרנית של מרכיבי מזון חדשניים. לחברה חווה של למעלה מ-4,000 דונם של קרקע חקלאית אורגנית, מאושרת לגידול צמחים בוטניים באיכות פרמיום, אשר נקטפים צעירים, נסחטים למיצים ומיובשים באמצעות תהליך ההתייבשות הביו-אקטיבית. האבקות המתקבלות מתהליך זה שומרות על הפיטונוטריינטים הביו-אקטיביים השבירים ועל המאפיינים של מיץ נא. LiquaDry מספקת גם שירות ייבוש צומח בטמפרטורה נמוכה.
החברה מעוניינת להיפגש עם חברות נוספות המפתחות ומייצרות תוספי תזונה.
נציג החברה: Global Business Development, Stuart Fife

 

אנרגיה

Savage Service - חברת שירותי אנרגיה עם אלפי עובדים במאות מיקומים ברחבי ארצות הברית וקנדה, כמו גם פעילות בסעודיה ומקסיקו. עם ניסיון בחמש יבשות, Savage ממשיכה להרחיב את היצע השירותים שלה לתחבורה ולוגיסטיקה של משאיות, רכבות וימיות, טיפול בחומרים ושירותים תעשייתיים אחרים.
Senior Vice President - Troy Savage

 

חברי לשכת המסחר המעוניינים לתאם פגישות אישיות עם נציגי החברות במשלחת, מתבקשים למלא את הטופס שלהלן, באנגלית בלבד, בציון שמות החברות.

 

*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה