פולין: בואו להיפגש עם משלחת חברות מד-טק בכנס ביו-מד, 10-12.5.22

במסגרת כנס ביומד שיתקיים בין התאריכים 10 עד 12 במאי, תבקר בארץ משלחת חברות מתחום המד-טק. נציגי החברות במשלחת מעוניינים בשיתופי פעולה עם חברות ישראליות והשקעות. חברי הלשכה מוזמנים לתאם פגישה עם כל אחת מהחברות.

להלן פרטי החברות:

2KMM CRO- ספקית מהימנה של שירותים ופתרונות מקיפים התומכים בניהול וביצוע פרויקטי מחקר לתעשיית התרופות, ביוטכנולוגיה, רפואה ובריאות. החברה מתמחה בעיצוב פיתוח eCRF, ניהול נתונים קליניים, ביו-סטטיסטיקה, תיעוד רפואי וניהול פרויקטים בתחום ניסויים קליניים ומחקרים שאינם התערבותיים
החברה מציעה את שירותיה לחברות ישראליות

Clinical Consulting – החברה מתמחה בנושאים רגולטוריים, פעולות קליניות, שותפות בפיתוח מוצרים, ניתוח מעבדה והסמכת QP. מנהלים תכניות פיתוח קליני בינלאומיות עבור חברות תרופות, מכשור רפואי וביוטכנולוגיה. מציעים לספק שירותי מיקור חוץ של CRA בפולין ובכל רחבי האיחוד האירופי. החברה נוסדה ב- 2004 ומתמקדת בניסויים קליניים שלב IIV בעיקר ב: ניאונטולוגיה, אימונולוגיה, אונקולוגיה, ריאות, דרמטולוגיה, מחלות זיהומיות,  גסטרואנטרולוגיה, הפרעות מטבוליות, הפרעות קרדיווסקולריות, אורולוגיה וכירורגיה.
החברה מעוניינת בשותפויות עם גורמים מסחריים, אוניברסיטאות המנהלות פרויקטי מחקר, חברות תרופות, חברות ביוטכנולוגיה, ארגוני מחקר קליני, בתי חולים אוניברסיטאיים ומרכזי מחקר אקדמיים. 

Infotower Business Solutions sp.z o.o – לחברה ניסיון של 30 שנה בפתרונות IT לבתי חולים. החברה מעוניינת לאתר משקיעים לפיתוח מוצר הדגל של החברה ""Infokomunkator - מערכת תקשורת פנימית לבתי חולים. המערכת נוצרה כחלק מעבודות מחקר ופיתוח שבוצעו מאז 2018. התוצאה של העבודה שנעשתה עד כה היא מערכת תקשורת תפקודית מלאה, מאובטחת מאוד, בתוך בית החולים, המאפשרת תקשורת קולית של הצוות והחולים, קריאות מטופלים, ניטור מצבו של המטופל על ידי מתן אפשרות לשילוב עם מכשירים חיצוניים (למשל מד דופק, מדי חום וכו'), ניטור מכשירים (למשל טפטפות, מקררים במחלקות), מתן מידע על המטופלים הודות לשילוב עם מערכת המידע של בית החולים. נכון לעכשיו, המערכת נמצאת בפיילוט באחד מבתי החולים בפולין. החברה מחפשת משקיעים לביצוע אופטימיזציה לתוכנה, ייעול תהליך הייצור על מנת להוזיל עלויות, המשך הפיתוח, שיווק, גיוס עובדים נוספים.

Revolve Healthcare – החברה עוסקת בפיתוח תוכנה עבור חברות בתחום הבריאות. בחברה מתכננים, בונים ומפקחים על פיתוח מוצרים דיגיטליים בתחום הבריאות לאורך כל תהליך הפיתוח, החל מתכנון עיצוב האדריכלות ובחירת הטכנולוגיה, דרך פיתוח ועד השקת המוצר ותחזוקה. לחברה ניסיון רב בעבודה עם חברות טכנולוגיה וסטארט-אפים בינלאומיים.
החברה מציעה את שירותיה לחברות ישראליות. 

 

לתאום פגישות אישיות יש למלא את הטופס שלהלן, באנגלית בלבד ובציון שמות החברות.

*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה