ארה"ב: פגישות וירטואליות אישיות עם משלחת עסקית ממערב וירג'יניה, 11-14.10.21

חברי הלשכה מוזמנים להשתתף בפגישות אישיות וירטואליות עם משלחת בת 7 חברות ממדינת וסט וירג'יניה. תחומי החברות כוללים זכוכית, מערכת אקולוגית להפרדת פסולת, מערכות ביומטריות לאבטחה, חלקי חילוף למשאיות ורכב כבד, משאבות ומנועים הידראוליים, בידוד מבוסס פחם שאינו דליק, וחומר מילוי רב-תכליתי לתעשייה.
כל החברות מחפשות שותפים עסקיים בישראל.

הפגישות תתקיימנה בין התאריכים 11 עד 14 באוקטובר 2021 בין השעות 15:30 עד 18:00 (שעון ישראל).
משך כל פגישה: 30 דקות.

האירוע יערך בשיתוף פעולה עם ארגון ASOA – הנציגות המסחרית של מדינות ארה"ב בישראל.

להלן פרטי החברות:

  1. The Paul Wissmach Glass Company – יצרן זכוכית לאדריכלות, חלונות ויטראז' או שימושים נלווים. חברה ותיקה, שהוקמה ב- 1904, ועובדת עם אדריכלים, מעצבים וכו', ברחבי העולם ומציעה מגוון רחב ביותר של סוגים, צבעים ומרקמים, כולל ויטראז' וזכוכית אמנותית.
  2. Greasezilla החברה מתמחה במערכת אקולוגית המפרידה בין פסולת גריז/שומנים לסחורות הניתנות לשיווק. זוהי טכנולוגית הפרדה תרמית הידרונית חדשנית להפרדת שומנים, שמנים ופסולת שומן. בניגוד למערכות הפרדה אחרות, כולל השקייה, ייבוש, הצפת אוויר מומס (DAF) או צנטריפוגה, המערכת פועלת ללא תוספים כימיים או פולמריים יקרים או עיבוד נוסף, ולא משאירה דבר להטמנה.

  3. Lakota Software Solutions – החברה היא יצרנית מערכות ביומטריות ליישומי אבטחה. התוכנה מאפשרת למשתמש הקצה לבנות מערכת זיהוי בהתאם גודל, תקציב ומפרט ומקלה גם בתהליכי רישום וזיהוי ביומטרי פלילי ואזרחי או בניית מערכות זיהוי ביומטריות אוטומטיות. מספקים גם תוכנת ביניים המתחברת למתקני איסוף (סורק טביעות אצבע, לכידת פנים, סורק קשתית) ושולחת נתונים ביומטריים למסד נתונים. התוכנה פועלת גם בפלטפורמות ניידות (טאבלטים וטלפונים) בזירות פשע, שדות קרב, אזורים מרוחקים/כפריים ועוד. קהל הלקוחות של החברה כולל צבא, רשויות אכיפת חוק, משרדי חקירות, יצרני חומרה ביומטרית ועוד.

  4. Legacy Truck Centers – החברה היא מפיצה מורשית של מספר גדול של יצרני חלקים למשאיות וכלי רכב בינוניים וכבדים, ביניהם VOLVO, MACK, ISUZU ועוד. כל החלקים המסופקים מגיעים עם אחריות לשנה של היצרן. החברה סיפקה משאיות וחלקי חילוף למעל 100 מדינות ברחבי העולם. כמפיץ מורשה היא מחזיקה במחסניה למעלה מ- 10 מיליון חלקים.

  5. Permco – יצרנית מובילה של משאבות ומנועים הידראוליים בלחץ גבוה, חוצצי זרימה, מעצימים ואביזרים. לחברה מפעל ייצור באוהיו ושני מפעלים נוספים בסין.

  6. CFOAM Carbon Foam – החברה מתמחה בייצור בידוד מבוסס פחם שאינו דליק עם תכונות מכניות ותרמיות מעולות. פחמן מבוסס פחם לא דליק מציג תכונות מכניות ותרמיות מצוינות. זהו חומר הנדסי מצוין עבור יישומים מתקדמים רבים כולל כלי תעופה וחלל, צבא, תעשייה, מבנים, מערכות פליטה, יישומי מיגון EMI וספיגת מכ"ם. המוצר יכול להחליף חומרים קונבנציונליים במערכות קיימות כדי להגדיל את מחזור חיי המוצר ולספק תכונות משופרות של ביצועי המוצר.

  7. Coal Fillers – החברה היא יצרנית חומר מילוי רב-תכליתי המשמש לייצור בתעשיות גומי, פלסטיק, ציפויים וסיליקון. בהשוואה לחומרי מילוי אחרים של חימר, טלק וסידן פחמתי, אוסטין בלאק 325 הוא אחד הממלאים האורגניים היעילים והרב-תכליתיים ביותר שזמינים. לדוגמה, אוסטין בלאק 325 משמש בתעשיות הבאות: צמיגים - צמיגי נוסעים ומשאיות קלים, דשא וגינה, טרקטורונים, חקלאות, מחצלות גומי למשרד ולתעשייה, מוצרים מותאמים אישית מגומי כמו אטמים, זרנוקים, חגורות מסוע ועוד.

 

חברי לשכה המעוניינים לתאם פגישה אישית, מתבקשים להירשם באמצעות הטופס שלהלן, בציון שמות החברות.

*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה