קנדה: משלחת וירטואלית בתחום מדעי החיים מאונטריו, 31.5-3.6.21

חברי הלשכה מוזמנים להירשם לפגישות אישיות וירטואליות עם חברות בתחום מדעי החיים מאונטריו, קנדה. החברות הקנדיות מעוניינות בשיתופי פעולה, מיזמים משותפים, סוכנים או שותפים לפיתוח יישומים וטכנולוגיות שונות.

הפגישות יתקיימו בין התאריכים 31 במאי עד 3 ביוני 2021, בפרק זמן של 30 דקות, בין השעות 15:30 עד 18:30 שעון ישראל.

 

להלן פרטי החברות:

CSTS Health Care – החברה עוסקת בהישרדות ושיפור האיכות החיים של חולי סרטן באמצעות פלטפורמת מידע מיוחדת כדי לתכנן אפשרויות טיפול מותאמות אישית, כמו גם פלטפורמה לאספקת תרופות המאפשרת לאונקולוגים לרשום בבטחה שילובים של תרופות. 

Cyclica - מתמחים בגילוי תרופות מונחות נתונים. החברה מקדמת מולקולות המאמצות את מורכבות המחלה. הגישה החישובית שלה לפולי פרמקולוגיה היא ייחודית בתעשייה - תוך שימוש בעדשה רחבה של פרוטאום כדי להעריך מספר אינטראקציות חדשניות ונדירות מחוץ למטרה בו זמנית. הם משלבים באופן ייחודי שדות מדעיים כדי לקדם מולקולות במורד הזרם. השקפה מבוססת מבנה מאפשרת לעבודתם לטפל בו זמנית בביולוגיה, בכימיה ובפיזיקה של עיצוב תרופות.

ForaHealthyMe מתמחים בפתרונות חכמים לתחום הטלה-רפואה עם כלים מאומתים קלינית. הפתרונות שלהם מציידים את ספקי הבריאות בכלים לטיפול בחולים במגוון מחלות כרוניות, אקוטיות (קרדיולוגיה, שיקום שבץ, שיקום אורתופדי ועוד) ונפשיות, מרגע האבחנה של המטופל, עד לניתוח, שחרור ושיקום. 

Glissner – החברה פיתחה מחטא ללא מגע, שהורג +99.99% מהווירוסים והחיידקים בטלפונים,  תוך פחות מ- 10 שניות, ללא שימוש בכימיקלים.

NeoVentures – החברה עוסקת בפיתוח aptamers למטרות אבחון או טיפול, כמו זיהוי של רקמות ספציפיות, שיניים, שיער ואפילו חלקי גוף. מפתחים אפטמרים ליישומים טיפוליים, בעיקר סרטן. היישום העיקרי הוא בפיתוח aptamers אשר יספקו טיפול לתאים ממוקדים. כיום הם עובדים על יישומים מונעים, כאשר האפטאמר ייקשר לחלבון קולטן בתא אנושי ויחסום כניסה נגיפית.

Precision Biomonitoring – הטכנולוגיה של החברה מספקת פתרונות בדיקה חדשניים לזיהוי מולקולרי של אורגניזמים בניסויים סביבתיים, מזון, בעלי חיים ובני אדם. 

ProteinQure – החברה מתמחה בהנדסת חלבונים באמצעות כלים חישוביים חדשניים ומסייעת ביצירת טיפולים חדשניים כנגד יעדים מאתגרים. הם משלבים שיטות ניסיוניות יחד עם אלגוריתמים מבוססי מבנה חדישים, כולל הדמיות דינמיקה מולקולרית ולמידת מכונה.

Ranomics – החברה מתמחה בהקרנת ביולוגיה מולקולרית בתפוקה גבוהה. פלטפורמות הטכנולוגיה שלהם מאפשרות ניתוח מהיר של מגוון גנים וחלבונים, שבאמצעותם ניתן לתכנן, לבנות ולבדוק כמויות גדולות של פרמטרים ביולוגיים בתהליך עבודה אחד. בזכות טכנולוגיה זו, ניתן לייעל טיפולי נוגדנים חדשניים, חלבוני מעצבים ולהבין שינויים גנומיים קריטיים לפרויקטים מחקריים.

SofTx Innovations – חברה לפיתוח תוכנה העוסקת ביישומים טכנולוגיים לשילוב ומינוף בינה מלאכותית ולמידת מכונה מתקדמים בתחום הבריאות. היישומים, המוצרים והפלטפורמות שלה מסייעות לארגונים לזהות היכן קיימות הזדמנויות לשיפור מתמשך בתחומי האיכות, הפרודוקטיביות והפחתת העלויות.

Tornado Spectral Systems החברה אשר נוסדה בשנת 2013 היא ספקית עולמית של ניתוח כימי ומערכות מדידה לספקטרומטרים של ראמאן. הביצועים המעולים של מערכת הספקטרומטר מאפשרים זיהוי כימי מדויק יותר וכימות גם עם תערובות מאתגרות וריכוזים נמוכים, מדידות מהירות יותר של תגובות דינמיות והפעלת כוח לייזר נמוך בסביבות מסוכנות.

 

חברות המעוניינות לתאם פגישות אישיות, מתבקשות למלא את הטופס שלהלן, באנגלית בלבד, בציון שמות החברות המבוקשות.

*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה