סין: הזמנה לאירוע קידום תערוכת הדגל של סין- תערוכת סין הבינלאומית ליבוא ויצוא (CIIE 2020)

אנו שמחים להזמין את חברי הלשכה, לקחת חלק באירוע קידום תערוכת הדגל של סין, תערוכת- China International Import Export 2020.

תערוכת CIIE, הינה התערוכה הגדולה והמשמעותית ביותר ליצואנים זרים, אשר מעוניינים להיכנס לשוק הסיני. אם עד לאחרונה היו אלה היבואנים אשר הסתערו על מגוון התערוכות בסין (ובראשן יריד קנטון הידוע), על מנת לייבא מוצרי צריכה זולים יחסית, נראה שבמהלך השנים האחרונות, עברה סין תהליך של מעבר משוק יצרני אשר מייצא כלפי חוץ, לשוק צרכני המבקש לייבא מוצרים טכנולוגיים איכותיים. בתערוכה מציגים יצרנים ויצואנים זרים מכלל מדינות וסקטורים.

תערוכת CIIE מציעה לחברות זרות להציג את מרכולתן במתחם ענק (300,000 מ"ר) אשר יחולק לתחומים וסקטורים שונים כגון: אלקטרוניקה, רכב, מוצרי צריכה, מזון, חקלאות, ציוד רפואי ועוד.

בתערוכה הקודמת לקחו חלק יותר מ־2,800 חברות מ־130 מדינות, כולל ענקיות כמו ג'נרל מוטורס, מיקרוסופט, וולמארט, טסלה, פייסבוק וגוגל.

סין הינה כלכלת הייצוא הגדולה בעולם ובשנים האחרונות הגבירה את כמות הייבוא שלה כך שהפכה להיות הכלכלה השנייה בעולם בייבוא.

אנו מזמינים את חברי הלשכה להגיע לאירוע קידום התערוכה בישראל, אשר בו ייקחו חלק אנשי משלחת סינית מטעם מארגני התערוכה. נציגי התערוכה ישמחו לענות על כל שאלה ובקשה בקשר לביקור והצגה באירוע, אשר יתקיים בחודש נובמבר 2020, בעיר שנגחאי.

אירוע קידום התערוכה יתקיים בתאריך-9.1.20, במלון קרלטון תל אביב (רחוב אליעזר פרי 10), בשעה 9:30.

הכניסה לאירוע הינה חינם, אך מותנת בהרשמה מראש דרך מילוי הפרטים כאן מטה.

מהרו להירשם! מספר המקומות מוגבל!

 

 

 

 

*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה