קפריסין: ביקור יצרנית קמח מובילה בישראל, 2.12.19

חברי הלשכה מוזמנים להיפגש עם נציגי חברת טחנות קמח ותיקה המחפשת יבואנים, מפיצים ומשווקים של חומרי גלם לתעשיית המזון בארץ.

Savvas Hadjigiorkis & Sons Ltd, חברה מובילה בקפריסין המתמחה בפיתוח, ייצור, אריזה, מכירה והפצה של מוצרי טחנת קמח למאפייה, קונדיטוריה, ומגזרים קמעונאיים.

מוצרי החברה העיקריים כוללים קמח קונדיטוריה, קמח מלא, קמח מיוחד וקמח סובין הנארזים במשקלים שונים (1 ק"ג ועד 25 ק"ג), משפרי אפייה, תערובות לעוגה, שומנים ושמנים מיוחדים לאפייה.

תכניות הפיתוח לטווח הארוך של החברה אפשרו לה להגדיל את נתח השוק שלה, וליצור מכירות משמעותיות בשווקים שונים כמו בריטניה, ארה"ב ויוון.

החברה מעוניינת בשותפויות חדשות לייצוא ויבוא של חומרי גלם כאחד. מגוון המוצרים הרחב של החברה יחד עם מחלקת הפיתוח שלה יכולים ליצור הזדמנויות ושותפויות חדשות. אחד היתרונות התחרותיים של החברה הוא פיתוח מוצרי טחנת קמח בהתאמה אישית בהתאם לצרכי הלקוח, בין אם המוצר מיועד למאפייה, קונדיטוריה או אפילו למגזר הקמעונאי.

החברה הפגינה עניין רב בשוק הישראלי ומבקשת לחקור הזדמנויות - יבוא מוצריהם בישראל וכן, יצוא חומרי גלם ומרכיבים חדשים וחדשניים מספקים ישראלים.

 

הפגישות תתקיימנה בתאריך 2 בדצמבר במלון הילטון, תל-אביב, במסגרת אירוע קידום הזדמנויות עסקיות של רובע פמגוסטה מקפריסין.

לתאום פגישה אישית עם נציגי החברה יש למלא את טופס הרישום שלהלן.

 

*
*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה