לגלות את קנדה באירוע עם משלחת ראש העיר VAUGHAN, 27.11.19

העיר Vaughan הינה המרכז הכלכלי השלישי בגודלו באזור טורונטו וחוותה את הצמיחה המשמעותית ביותר בקנדה מאז תחילת שנות ה-2000. העיר מהווה את מוקד העסקים הגדול ביותר במחוז יורק עם מגוון ותעשיות. האיזור גם נחשב לחממה הטכנולוגית המובילה בקנדה, עם למעלה מ -4,300 חברות ו- 65,000 אלף עובדים בסטקור ההיי-טק. 

חברי הלשכה מוזמנים לאירוע ופגישות אישיות עם משלחת בהובלת ראש העיר ולשכת המסחר של העיר Vaughan, שיציגו את ההזדמנויות הקיימות לעסקים ישראליים באזור אונטריו ובקנדה בכלל. המפגש מהווה גם הזדמנות ייחודית לפגוש עסקים מקומיים ובינלאומיים מאזור אונטריו. לאחר מכן תתקיימנה פגישות B2B עם החברות ועם ראש העיר.

המפגש מתאים במיוחד לחברי לשכה מענפי הרפואה, חומרה ותוכנה, הבטיחות וביטחון, יועצים ונותני שירותים לעסקים, יצואנים וכן חברות המתעניינות בשוק הקנדי וללמוד על דרכים להרחבת פעילות בשוק זה. 

האירוע יתקיים ביום רביעי, 27 נובמבר 2019 בבית לשכת המסחר, רחוב החשמונאים 84, תל-אביב. תכנית מלאה תפורסם בהמשך. 

 

החברות המשתתפות במשלחת:

Scopus Commerce  מתמחה בפיתוח עסקי בינלאומי ומייעצת לחברות טכנולוגיה חדשניות בתחומי מסחור מוצרים ומסייעת לחברות לנהל הזדמנויות שוק גדולות. לחברה מגוון שירותים בין תחומיים ומתמחה בשווקים מתפתחים וותיקים כאחד, ובין היתר מסייעת ב- יצירת שותפויות חזקות עם ערוצי מכירה ופיתוח עסקי, מסחור ועסקאות, ניהול שיווק וטכנולוגיה ועוד. לחברה לקוח גדול בתחום המבקש לאתר יצרן ישראלי בתחום התרופות לייצור נפח גדול של חיסונים נגד צהבת לשימוש במדינות מתפתחות.

Intellect Dynamicsהחברה הוקמה בשנת 2015 ופיתחה פלטפורמה לעיבוד מידע המשלב בין תחום הנוירולוגיה לטכנולוגיות AI . לחברה מגוון פתרונות לעיבוד חכם של מידע רב (big data), ומתאימים את המוצר לצרכי הלקוח על ידי הטמעה במערכות front end קיימות, או הטמעה באפליקציות חדשות. מגוון לקוחותיהם כולל ארגונים ציבוריים כמו בתי חולים, מוסדות פרטיים בתחום הביטוח והרכב, הבנייה ועוד. החברה מעוניינת להיפגש עם אינטגרטורים ובתי תוכנה לבחינת שיתופי פעולה. כמו כן, מעוניינת להיפגש עם חברות ישראליות מתחום ה- AI ולהכיר את האקו-סיסטם הישראלי.

Mackenzie Health Innovation Institute- מכון החדשנות הוא זרוע החדשנות של בית החולים בריצ'מונד היל, קנדה. המכון עובד עם ספקי טכנולוגיות בריאות (בדגש על טיפול-נמרץ) וכדי לפתח ולשכלל מודלים עסקיים עבור מערכות בתי חולים בקנדה. שלוחה נוספת של בית החולים תיפתח בשנת 2020 בעיר וואהאן. בית החולים החדש עתיד להיות בית החולים החכם הראשון בקנדה. בכירי המכון מעוניינים לפגוש חברות ישראליות בעלות טכנולוגיה בתחום הבריאות במגוון תחומים המיושמים על רצף הטיפול כולל טיפול אקוטי, סיעודי, קופות חולים ותקשורת בין ארגונים. המכון מעוניין גם בפתרונות IT שלא בהכרח יועדו עבור התחום אך ישימים בעולמות הבריאות.

Mircom Technologies Inc יצרנית ומפיצה עולמית של פתרונות חכמים לבניינים בתחום הבטיחות וביטחון. החברה, שנוסדה בשנת 1991, מתכננת ומייצרת מגוון מוצרים כגון ציוד ושירותי גילוי אש, ציוד אבטחה לבניין, ציוד לבית חכם. המוצרים קלים לשימוש ומתאימים כמעט לכל בניין. ניסיון רב ידע בענף אזעקת כיבוי אש. מעוניינים לפגוש יצרנים של מוצרי אבטחה חדשניים כדי להרחיב את סל המוצרים הקיים של החברה. כמו כן, מעוניינים לפגוש חברות ישראליות המפתחות טכנולוגיות חדשות בתחום.

PICCO Engineering- ניהול פרויקטים וייעוץ בתחום הנדסת בניין, ומתמחים בפרויקטים גדולים ומורכבים ובמיוחד בתחום בניית חזיתות ושימוש באבן טבעית. לחברה ניסיון עם השוק הישראלי ועבדו עם יצואני אבן טבעית ואבן ירושלמית לפרויקטים שונים ברחבי ארה"ב וקנדה. בכירי החברה מעוניינים להיפגש עם יצרנים ויצואנים של אבן טבעית.

Ciot החברה הוקמה בשנת 1950 והפכה ליבואנית וקמעונאית מרכזית של אריחי קרמיקה ולוחות אבן (שיש, גרניט, קוורץ ועוד), ופסיפס בין היתר. לחברה מנוכחות חזקה מאוד בשוק המסחרי והפרטי. בכיר החברה מעוניין להיפגש עם יצואנים ישראליים של אריחים ולוחות אבן. 

Sterling Industries יצרנית וקבלן משנה (Contract manufacturing) בתחום הציוד הרפואי. לסטרלינג מספר מפעלים ברחבי קנדה וארה"ב ויתרונות רבים: עלויות ייצור מופחתות, שליטה על שרשרת האספקה, שילוב תהליכי ייצור מרובים ומערכת איכות חזקה. לחברה דריסת רגל משמעותית בתעשיית המיכשור הרפואי עם ניסיון רב שנים בעבודה עם יצרנים גדולים אך גם עם חברות וסטרטאפים של מכשירים רפואיים בשלבי ייצור ראשוניים. בכירי החברה מעוניינים לפגוש חברות למיכשור רפואי אשר מעוניינות להקים קו ייצור נוסף או בלעדי בצפון אמריקה בנוסף, מעוניינים להיפגש עם סטארט-אפים בתחום מיכשור רפואי.

First General Services of Markham – חברה מוכרת ומבוססת בקנדה וארה"ב המתמחה בשיקום אסונות במבנים – נזקי מים ושיטפונות, שחזור נזקי שריפות, תיקון עובש ועוד. מגוון לקוחות החברה כוללים בתי מלון, קניונים, בתי חולים, בתי אבות, בנייני משרדים ומבני תעשיה ומסחר. בכירי החברה מעוניינים לפגוש חברות ישראליות המפתחות מערכות חכמות לניהול משקי בית ולשימוש תעשייתי, במיוחד טכנולוגיות בתחום ניהול סיכונים במבנים (למשל מערכות התרעה מוקדמות על נזקי מים, הוריקנים וכיו"ב).

VentureLAB - מרכז החדשנות המוביל במחוז יורק, מאכלס למעלה מ 45 חברות טכנולוגיה ומעסיק מעל 300 עובדים. המרכז תומך בסטרטאפים מקומיים ובינלאומיים באמצעות תכניות המתמקדות במימון, הון אנושי, טכנולוגיה ולקוחות, כדי לקדם את כלכלת קנדה בקנה מידה מקומי, לאומי וגלובלי. מתמחים בקידום סטרטאפים בתחומי המדיה הדיגיטלית,  מידע ותקשורת, בריאות, מכשור מתקדם, חומרה ותוכנה, ופיננסים. מנהל החממה היחידה בקנדה הממוקדת בחומרה ובסיליקון יגיע לפגוש חברות ישראליות המפתחות טכנולוגיות בתחום הסיליקון והחומרה המעוניינות להרחיב את פעילותן באונטריו ובעולם.

Fazzari + Partners LLP חברת ראיית חשבון, יעוץ מס ויעוץ עסקי עטורת פרסים שהקומה בשנת 1988, המסייעת ללקוחות באזור טורונטו, ברחבי צפון אמריקה וכן נותנת שירותים ללקוחות בינלאומיים בקנדה. לקוחות החברה משתייכים למגוון ענפים למשל מלכ"רים, נדל"ן ובנייה, בריאות, ביטוח ועוד. בכירי החברה מעוניינים לפגוש נציגי משרדי עריכת דין וראיית חשבון ישראליים במטרה לבחון שיתופי פעולה בקנדה וצפון אמריקה.

Niagara University  אוניברסיטה פרטית מהוותיקות בקנדה, בעלת מספר קמפוסים גם בארה"ב. המוסד מציע תכניות לתארים מתקדמים בארבע הפקולטות הכוללות: מדעי הרוח, מנהל עסקים, מלונאות וניהול תיירות, וחינוך. בכיר מנהלי מהמוסד מעוניין לפגוש מוסדות חינוך ישראליים ולבחון שיתופי פעולה, כמו כן מעוניינים בטכנולוגיות ישראליות בתחום אבטחת מידע על ניהול סיכונים וטכנולוגיות חינוך.

York University אוניברסיטת יורק שבטורונטו היא מוסד ציבורי עתיר מחקר. זוהי האוניברסיטה השלישית בגודלה בקנדה, והיא מונה כ- 7,000 חברי סגל וצוות ומעל ל- 315,000 בוגרים ברחבי העולם. למוסד 25 מרכזי מחקר עם חוזקות במדעים, חקר החלל, לימודי היסטוריה ופליטים, בריאות, איכות הסביבה, קיימות ומדיה דיגיטלית. לאוניברסיטה למעלה מ -280 שותפויות עם אוניברסיטאות בינלאומיות, כולל מוסדות ישראליים. מנהל תחום ממשל וחברה במוסד מעוניין לפגוש מוסדות השכלה גבוהה, מכוני מחקר וגופים ממשלתיים לבחינת שיתופי פעולה והפרייה הדדית.

Miiler Thomson LLP משרד עורכי דין מילר-תומסון מספק שירותים עסקיים ומשפטיים מקיפים לעסקים בכל גודל- יזמים, עמותות, כמו גם מוסדות פיננסיים וגופים ממשלתיים. מומחים לחוק הקנדי עבור לקוחות מקומיים ובינלאומיים כאחד. מילר תומסון ממוקם בלב הקהילה העסקית במרכז מטרופולין ווהן החדש. כחלק מההשקעה האסטרטגית של הפירמה באזור טורונטו רבתי, משרד ווהן מספק מגוון רחב של שירותים משפטיים לווהן ולקהילות העסקים הסובבות אותו. מעוניינים לפגוש נותני שירותים בתחומי עריכת הדין, חשבונאות ופיננסיים וכן שירותי פיתוח עסקי, שלהם לקוחות המתעניינים בשוק הקנדי או בשיתופיי פעולה עם המשרד כנותן שירותים משלימים בקנדה.

Rose Savage- נציגת מכירות נדל"ן באזור טורונטו. הכרות מעמיקה עם האזור ועם אפשרויות הנדל"ן הרבות הן למגזר הפרטי והן למגזר המסחרי והעסקי. מעוניינת בשיתופי פעולה עם סוכנויות נדל"ן ויזמי בנייה בישראל, למתן שירותים הדדיים בשני שווקים אלו.

 

להרשמה לאירוע יש למלא את הטופס שלהלן באנגלית בלבד: 

*
*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה