אוקראינה: משלחת יצרני מזון, 8.7.19

חברי הלשכה מוזמנים לפגישות אישיות עם משלחת יצרני מזון, שיגיעו לביקור בישראל במסגרת משלחת של משרד הכלכלה האוקראיני.

חברי המשלחת מעוניינים להיפגש עם יבואנים, סוכנים ומפיצים בישראל ליצירת שיתופי פעולה.

הפגישות תתקיימנה ביום שני, 8 ביולי 2019, בין השעות 13:30-18:00, ב- BEALL, רח' יגאל אלון 94, תל-אביב.

 

פרטי החברות במשלחת

City-Farm – יצרנית שמן חמניות מזוקק בעל תמציות טבעיות המעשירות את הארומה והטעם.  משווק תחת המותג Lagrima Del Sol. השמנים מיוצרים משמן חמניות מזוקק באיכות גבוהה ותמציות טבעיות.  כל בקבוק זכוכית מכיל 250 מ"ל שמן, בתוספת רכיבים יבשים כגון: פלפל חריף, שום, לימון, רוזמרין, פטריות שיטאקה ותערובת פלפלים.  המוצרים משווקים באמצעות קמעונאים ומפיצים. החברה מייצאת את המוצר למדינות שונות באירופה וצפון אמריקה, ומציעה לספק גם עבור מותגים פרטיים. 

Arnika Organic – החברה מגדלת ומייצאת מגוון מוצרים אורגניים, כולל: חיטת חורף, חומוס, קמח חומוס, חמניות, סובין חמניות, תירס למאכל בעלי חיים.  כמו כן, מציעה דוחן אורגני ושמן חמניות (תחת מותג פרטי), שמיוצרים מחומרי גלם אורגניים. החברה משווקת ומפיצה את המוצרים לחברות לעיבוד מזון (חיטת חורף, חומוס וקמח חומוס, חמניות) ומפיצי מזון אורגני.  כלל המוצרים הם אורגניים ועומדים בתקני המזון של אירופה, ארה"ב, COR ו-JAS.  

Golden Mile Trade House – יצרנית חומרי גלם ורכיבים לתעשיית המזון. החברה היא היצרנית הגדולה ביותר של מילויים, תערובות יבשות ומשפרי טעם לתעשיית האפייה והממתקים. מציעה לייצא זרעי כוסברה, זרעי פשתן חומים וזהובים, עדשים, חומוס וזרעי חרדל. החברה מציעה לייצר גם למותגים פרטיים, בהתאם לצורכי הלקוח. 

JNL – החברה שנוסדה בשנת 1992, עוסקת בייצור מגוון רחב של מוצרי מזון, גריסים, תבואות ודגנים.  קו המוצרים שלהם מורכב מאפונה שלמה וחצויה, חומוס, גריסי פנינה, דגן תירס, דוחן, חיטת סולת ו- 4 סוגים של קמח כולל חיטה, אפונה, שיפון ותירס, מזון לבעלי חיים (תירס, שיבולת שועל, פולי סויה, בקיה וכדומה). החברה מייצאת ללמעלה מ- 45 מדינות בעולם, ומכרה בעבר בישראל. 

UkrBioLand – קבוצת חברות בבעלות משפחתית של מגדלים אורגניים, שמדורגת בין חמשת היצרנים האורגניים הגדולים באוקראינה. רשימת המוצרים כוללת דגנים: חיטת חורף, דוחן, גריסים, ירבוז (Amaranth), קטניות: עדשים, אפונה, חומוס, שעועית מש, שעועית שחורה וזרעי שמן: חמניות, לפתית, פשתן. 

Goshcha Food Products Plant – המפעל מייצר למעלה מ- 30 סוגים של ממתקים עם פירות ואגוזים מצופים בשוקולד ווניל.  החברה מציעה את מוצריה כיחידים ובאריזות תחת המותג שלה וגם תחת מותגים פרטיים.  

Sweet Arte – מתמחים בייצור מגוון רחב של ביסקוויטים, עוגיות, עוגיות חמאה, אצבעות, מקלות פירות, עוגיות סנדביץ', עוגיות מצופות ועוד באיכות גבוהה. החברה מציעה לייצא תחת המותג שלה או תחת מותגים פרטיים. 

Arkmen – החברה היא יצרנית של ממתקים אורגניים, כגון: אגוזים מלך מצופים בשוקולד, חטיפים עם אגוזים, קרמל וביסקוויטים מצופים בשוקולד ופירות יבשים מצופים בשוקולד. התכונה הייחודית של המוצרים היא האריזה: שפופרות (100 גרם), קופסאות (100 גרם) ושקיות קטנות (60 גרם). בנוסף למוצרים הסטנדרטיים, החברה מציעה לייצר למותגים פרטיים בהתאם לדרישות הלקוח. 

Discaf – החברה היא יצרנית הקפה הגדולה באוקראינה, שמייצרת מגוון רחב של קפה מפולים שלמים וגם טחון וקלוי.  החברה מייבאת פולי קפה מ-18 מדינות ומייצרת 5 סוגים עיקריים של קפה באריזות של 1 ק"ג, 250 גרם ו-56 גרם.  מציעה את המוצרים תחת המותג שלה (Lazzaro) וכן תחת מותגים פרטיים. 

Econia – החברה מייצרת מגוון רחב של מזון לתינוקות, כולל: מים מינרליים, מיצים, ביסקוויטים, מחיות, דגני בוקר, פורמולות וכדומה.  רבים מהמוצרים כוללים תוספי מזון, ויטמינים ומינרלים על מנת להעשיר את תזונת התינוקות.  החברה מציעה את המוצרים תחת המותג שלה וכן תחת מותגים פרטיים. כל המוצרים מיוצרים ממרכיבים טבעיים בלבד ואינם כוללים צבעים, חומרים משמרים, משפרי טעם וכדומה. 

 

חברות המעוניינות לתאם פגישות אישיות עם נציגי החברות במשלחת, מתבקשות למלא את הטופס שלהלן, באנגלית בלבד.

 

 

*
*
*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה