צ'ילה: משלחת עסקית בתחום החקלאות, 27-28.8.18

חברי הלשכה מוזמנים לקחת חלק במשלחת במימון חלקי בתחום החקלאות לצ'ילה, בהובלת מנהל סחר חוץ ומכון היצוא, בין התאריכים 27-28 לאוגוסט 2018.

סקטור החקלאות הינו הסקטור השני בחשיבותו בצ'ילה ובעל שיעור הצמיחה הגבוה ביותר כיום. תחום זה זוכה להשקעות פרטיות וממשלתיות נרחבות לפיתוח חדשנות ולהטמעת טכנולוגיות מתקדמות. צ'ילה מדורגת בין עשרת היצואניות המובילות בעולם עם יותר מ-150 יעדים לייצוא (מקור CORFO), כשייצוא הפירות מהמדינה מהווה חלק משמעותי מהמכירות באירופה וארה״ב במהלך החורף.

במסגרת המשלחת תוכלו להחשף ולהיפגש עם השחקנים המשמעותיים ביותר בתחום, להשתתף בסמינר עיסקי עם משרד החקלאות הצ'ילאני ועם אונ' DOUC המובילה בתחום החדשנות החקלאית בצ'ילה, לקחת חלק במפגש ישיר עם חקלאים במחוז ה-5 של צ'ילה ,בשיתוף עם רשות החדשנות הצ'ילאנית, בו תוכלו להחשף לטכנולוגיות החקלאיות שבשימושם, להיפגש עם חברות מובילות בתחום החקלאות במדינה כגוןcopeval, jesex, rioking ועוד, לקחת חלק בפגישות B2B  בשיתוף פעולה עם איגוד מגדלי ויצואני הפירות הצ'ילאני ולפגוש את ראשי אגודת החקלאות הלאומית של צ'ילה – SNA.

המשלחת הינה משלחת המשך לכנס AGROFUTURO המתקיים בקולומביה בין התאריכים 22-24 לאוגוסט 2018. ניתן לצאת למשלחת משולבת או לכל חלק בנפרד.

 הפעילות העיסקית תמומן ע"י משרד הכלכלה והתעשייה, יתר העלויות הינן על חשבון המשתתף. (כולל השתתפות מלאה בכלל האירועים העיסקיים ופגישות B2B. אינו כולל – טיסות, מלונות, הסעות, ביטוח, הוצאות אישיות וכדומה)

 מועד אחרון להרשמה: 23.07.18

*
*
*
*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה