משלחת עסקית תצא במרץ הקרוב לפסגת הלוגיסטיקה באטלנטה ג'ורג'יה

משלחת עסקית תצא לג'ורג'יה, ארה"ב במהלך חודש מרץ (22-16 במרץ 2013) לכנס הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה המוביל בארה"ב, המתקיים זו השנה החמישית באטלנטה, ג'ורג'יה. זוהי הזדמנות ייחודית עבור חברות ישראליות להכיר את הצרכים והאתגרים של התעשייה האמריקנית בתחום הלוגיסטיקה ולהיחשף להזדמנויות העסקיות הקיימות בארה"ב.

המשלחת מאורגנת על ידי איגוד לשכות המסחר בשיתוף שורה של גופים עסקיים, ציבוריים וממשלתיים, ביניהם הנספחות המסחרית של ישראל בארה"ב, לשכת המסחר ישראל -ארה"ב, לשכת המסחר ארה"ב –ישראל, הרשות לפיתוח כלכלי של מדינת ג'ורג'יה בארה"ב, הפורום הישראלי לניהול שרשרת האספקה ועוד גופים נוספים.

הכנס הוא מהחשובים ביותר בתעשיית הלוגיסטיקה בארצות הברית והוא יספק לחברות הישראליות הזדמנות ייחודית להכיר את הצרכים והאתגרים של התעשייה האמריקנית בתחום הלוגיסטיקה ולהיחשף להזדמנויות העסקיות הקיימות בארה"ב. חברות ישראליות המציעות פתרונות לוגיסטיים יוכלו לחשוף את עצמם בפני צמרת עולם הלוגיסטיקה ובכירי התעשייה האמריקאית . למול זה חברות תעשייה ומסחר ישראליות יוכלו לפתח קשרי מסחר וללמוד על החידושים בעולם הלוגיסטיקה בתחומים רבים ושונים כגון : טכנולוגיות תקשורת; מידע וניהול של מרכזים לוגיסטיים; אריזות מתקדמות; אבטחה ובטיחות; חסכון באנרגיה; בקרת אקלים ועוד.

לדברי לבנת קיזנר, מנהלת אגף לשירותים לעסקים באיגוד לשכות המסחר, "כל חברה ישראלית שרוצה להיחשף לשוק האמריקאי ומעוניינת ללמוד על צורכי הלוגיסטיקה של החברות האמריקניות, צריכה לקחת חלק במשלחת. בכנס יושם דגש על שלושה סקטורים מרכזיים: מזון, קמעונאות ותעשייה, וישתתפו נציגי חברות גלובליות כגון: קוקה קולה, הום דיפו, מיקרוסופט, UPS ועוד, אשר יציגו את ראיית עולמם וצרכיהם בהיבט הלוגיסטי בהווה ובעתיד."

להשתתפות במשלחת יתרונות רבים, ביניהם: כניסה לכנס וחשיפת חברי המשלחת באמצעות ביתן ישראלי והופעת כל חברה בקטלוג הכנס , מתן אפשרות לבחור עשרות חברות מתוך רשימת המשתתפים בכנס, עימם חברי המשלחת יוכלו לקיים פגישות אישיות על מנת לבחון שיתופי פעולה עסקים, סיורים בתעשייה ובארגונים לוגיסטיים גדולים, לרבות ביקור בנמל סוואנה ג'ורג'יה, נטוורקינג עם צמרת עולם הלוגיסטיקה ובכירי התעשייה האמריקנית, הזדמנות לשיתופי פעולה עם חברות לוגיסטיקה והפצה ברחבי ארה"ב ועוד.


למידע נוסף על הלוגיסטיקה בג'ורג'יה: לחץ כאן

חברות המעוניינות לקבל פרטים נוספים מוזמנות לפנות אל גב' לבנת קיזנר, בטלפון : 03-5631065 livnatk@chamber.org.il
או למר זאב לביא בטלפון: 03-5631018 zeevl@chamber.org.il

למידע נוסף בתחום זה