הפיליפינים: הזמנה להשתתף במשלחת חברות חקלאות ואגריטק, 9-11.7.24

איגוד לשכות המסחר שמח לשתף את חברי הלשכה, יצואנים ויצרנים בתחום האגריטק והחקלאות, במשלחת בהובלת הנספחות הכלכלית בשגרירות ישראל בפיליפינים בחודש יולי הקרוב.

המשלחת רלוונטית במיוחד לחברות ישראליות בתחומים שדל גידול בחממות, גידולים הידרופוניים, מערכות השקיה, פרויקטים חקלאיים, ייעוץ, חקלאות מדויקת, זרעים, הדברה ודשנים.

תכנית הביקור תכלול מפגשים עסקיים ייחודיים עם גופים וחברות מובילות בתחום החקלאות ביניהם:

  • משרד החקלאות (DA) - מפגש ייעודי עם שר החקלאות ובכירי משרדו האמונים על תכנון פרויקטים, פיקוח ובקרה ותקצוב.

  • מינהל ההשקיה הלאומי (NIA) - פגישה עם מנהל סוכנות הסמך של משרד החקלאות האמונה על פיתוח תשתיות לצרכי השקיה של שדות חקלאיים.

  • תאגידSan Miguel Corporation  - סן מיגל הוא מהתאגידים הגדולים בפיליפינים העוסק בין היתר בייצור מזון ומשקאות.

  • תאגידDole Philippines  - חברת בת של Dole העולמית העוסקת בגידול, אריזה ושיווק של תוצרת טרייה בפיליפינים ומחוצה לה.

  • חברתDel Monte Philippines  - יצרנית מזון מובילה וותיקה בפיליפינים העוסקת בגידול אננס בקנה מידה מסחרי בדרום המדינה.

  • חברת Dizon Farms  - חברה מובילה וותיקה העוסקת בסחר בתוצרת חקלאית, גידולים חקלאיים וכן בהפצת דשנים וכימיקליים לתעשיית החקלאות.

  • חברות נוספות שיתכן שנבקר בהן הן חברת La Filipina  העוסקת, בין היתר, בהפצה של דשנים וחומרי הדברה לתעשיית החקלאות, חברת Pedro Farms העוסקת בגידול ירקות בחממות.

היום האחרון של הביקור יוקדש לפורום עסקי אליו יוזמנו אורחים מהפיליפינים, ביניהם מפיצים, אינטגרטורים, חברות הנדסה ופרויקטים, אנשי ממשל העוסקים בתחום החקלאות, איגודים חקלאיים, מושלים של פרובינציות בעלות פוטנציאל לפרויקטים בתחום החקלאות ותקשורת.

 

חברות ישראליות המתעניינות בהשתתפות ברוד שואו, מוזמנות להצטרף לוובינר קצר שיתקיים ב- 16 במאי 2024, בשעה 10:00 (שעון ישראל), במהלכו תוצג בפירוט תכנית הביקור, ההזדמנויות הבולטות בתחום החקלאות וכן נענה על שאלות.

 

רקע

ענף החקלאות בפיליפינים מהווה כ-9% מהתוצר ומועסקים בו לפי הערכות כ-25% מכוח העבודה במדינה.  

הפיליפינים היא יצרנית ויצואנית מובילה של פירות טרופיים, ביניהם בננות טריות ואננס ומוצריו, שמן קוקוס ומוצרי דגה. כמו כן, היא יצרנית האורז ה-8 בגודלה בעולם, אף שרובו מיועד לצריכה מקומית.

בשנתיים האחרונות ענף החקלאות, שידוע כמסורתי וסובל מחוסר פרודוקטיביות, זוכה לתיעדוף גבוה יותר מצד הממשל הפיליפיני, ששם את נושא בטיחות המזון בכותרות. בהתאם לזאת, דאג הנשיא הנוכחי להגדיל את תקציב משרד החקלאות ולרתום את הסקטור העסקי לקחת חלק משמעותי יותר בקידום חקלאות מתקדמת בפיליפינים.

מזה שנים מדינת ישראל זוכה להכרה כמעצמה טכנולוגית בתחום החקלאות, ולהערכה רבה מצד גורמים רבים בפיליפינים. הפוטנציאל לשילוב טכנולוגיות וידע ישראלי בפיתוח סקטור החקלאות בפיליפינים הוא רב. כדי לממש את הפוטנציאל, משלחת חברות חקלאות ישראליות תצא לביקור של 3 ימים מלאים ועמוסים במהלך חודש יולי 2024.

 

לפרטים והרשמה לוובינר ההכנה, יש למלא פרטים בטופס שלהלן, באנגלית בלבד, ואנחנו נחזור אליכם עם הפרטים להמשך תהליך ההרשמה לוובינר ולמשלחת.

 

 

 

 

*
*
*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה