תאילנד: משלחת יבואני מזון לביקור בתערוכת THAIFEX - 24-27.5.20

אנו מזמינים יבואנים, חברי לשכה מענף המזון והמשקאות, להצטרף למשלחת עסקית, אשר תבקר בבנגקוק, בירת תאילנד, למשך ארבעה ימים, בין ה-24 ל-27 במאי 2020.

הביקור במדינה יכלול סמינר עסקי בהשתתפות גורמים בכירים, פגישות מותאמות אישית (B2B) עם יצרנים תאילנדים וביקור בתערוכת הדגל של ענף המזון- תערוכת THAIFEX 2020.  

חברי המשלחת ייהנו ממימון מלא עבור הוצאות הטיסה, הלינה, כניסה לתערוכה ונסיעות פנים.

על התערוכה:

THAIFEX הינה תערוכת המזון והמשקאות הגדולה והחשובה ביותר בתאילנד ובדרום מזרח אסיה. התערוכה נערכת מדי שנה בעיר בנגקוק. התערוכה מציגה את החידושים האחרונים בתחום המזון והמשקאות ,טכנולוגיות ייצור מתקדמות, שירותים ייחודיים בתחומי האירוח וההסעדה, מגמות עתידיות ועוד.

במסגרת האירוע יציגו יצרני מגוון מוצרים, בניהם: קפה, תה, מזון משומר, פירות וירקות, דגים ובשר, ממתקים וחטיפים, מזון קפוא, משקאות קלים וטבעיים, משקאות אלכוהוליים, אורז וקטניות, אגריפוד, מנות חמות להכנה מהירה, מזון כשר\חלאל ועוד.

התערוכה תערך במרכז הכנסים IMPACT , בשטח המתפרש על כ- 107,000 מ"ר, עם כ- 2500 מציגים מ-41 מדינות.

תאילנד- מעצמת יצוא מזון

תאילנד כיום היא בין המדינות המאוכלסות ביותר בעולם, עם כ-68 מיליון תושבים. ענף החקלאות והמזון הוא אחד מעמודי התווך החזקים של הכלכלה התאילנדית (כ-40% מהאוכלוסייה מועסקים בענף זה). עם מוניטין של "מטבח העולם", תאילנד ביססה את מעמדה כמובילה עולמית בחקלאות, והינה אחת מעשרת יצואניות המזון הגדולות בעולם. על כן, סקטור זה נבחר על ידי הממשלה המקומית כאחד ממנועי הצמיחה והפיתוח הכלכלי של המדינה.

יבוא המזון מתאילנד לישראל, עמד בשנת 2019 על כ-93 מיליון דולר (!). מדובר בעליה של כ- 10% לעומת אשתקד. ענף המזון הינו ענף היבוא החשוב ביותר מתאילנד, שני רק לענף האלקטרוניקה והמכונות.

הרשמה למשלחת

חברי לשכה, יבואני מזון, המעוניינים לאתר יצרנים ושותפים עסקיים בתאילנד, מוזמנים להשאיר את פרטיהם בטופס הרישום מטה ואנו נחזור אליהם בהקדם.

 מהרו להירשם. מספר המקומות מוגבל!

 מועד אחרון להרשמה: 26.2.20

הרשמה לאחר תאריך זה לא תענה.

*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה