מפגש נטוורקינג: פתרונות יעילים לשירות לקוחות טלפוני באמצעות מערכת המבינה דיבור, 21.12.16
כמה פעמים רציתם לתת שירות בזמינות מלאה 24 שעות ביממה? לאפשר ללקוח לבצע הזמנה לאחר שעות העבודה? לא לענות לטלפונים במהלך העבודה השוטפת? לקבל פרטי קשר של לקוח פוטנציאלי שהתקשר והשיחה נעלמה? לתת ללקוחות אפשרות לשירות עצמי בטלפון? לייעל את תהליך השירות הטלפוני בחברתכם? ואמרתם לעצמכם: "בשביל זה התקשרו אלי?", "שוב אותה שאלה?
עכשיו אפשר לייעל את השירות באמצעות מערכת המבינה דיבור .
אנו מזמינים אתכם למפגש נטוורקינג שיתקיים ביום שני, 21.12.16, בין השעות 19:00-16:30, בית לשכת המסחר בתל אביב.
מרצה אורח : עופר טרנר, מנכ"ל O-T-Tech
סדר היום
16.30 - 16.45 – התכנסות, הרשמה וכיבוד קל.
16.45 – 17.30 – הרצאה
17.30 – 19.00 – נטוורקינג
לפרטים נוספים ניתן לפנות לאתי מידן, רכזת מועדונים ונטוורקינג בדוא"ל: etim@chamber.org.il
להרשמה למפגש יש למלא את טופס הרישום.
*המפגשים מיועדים לחברי הלשכה ללא תשלום, אך כרוכים ברישום מראש.