| 21/02/2016

קול קורא: משלחת בתחום מדעי החיים לאוסטריה, 18-19.5.16

האגף הבינלאומי בלשכת המסחר תל אביב והמרכז, בשיתוף המחלקה המסחרית בשגרירות אוסטריה בישראל ו-IATI, בוחן אפשרות לארגון משלחת עסקית בתחום מדעי החיים לאוסטריה. המשלחת תתמקד בפגישות B2B עם חברות ושותפים פוטנציאליים למשתתפים, שיאורגנו בתיאום עם לשכת המסחר והתעשייה של אוסטריה והשגרירות הישראלית באוסטריה, לרבות ביקורים בחברות רלוונטיות.

תוכנית הביקור כוללת סיורים מקצועיים, קבלת פנים בשגרירות ישראל, מפגש בלשכת המסחר של וינה, פגישות אישיות עם חברות אוסטריות, ביקורים במכון לחקר פתולוגיה מולקולרית ובמכון לביוטכנולוגיה מולקולרית ועוד.

לביקור מוזמנים להצטרף יבואנים ויצואנים בתחום הציוד/מכשור רפואי, פרמצבטיקה, מו"פ וטכנולוגיות בתחום מדעי החיים.

רקע:

במסגרת פעילות להידוק והרחבת קשרי הסחר ושיתוף הפעולה העסקי עם אוסטריה בתחומי מדעי החיים, נבחנת האפשרות לארגון משלחת גומלין בהמשך לביקור משלחת עסקית עם כ-20 חברות מהתחום בשנת 2015.

למה אוסטריה?

אוסטריה מצטיינת בתחום הטכנולוגיות הרפואיות ומכשור רפואי ומציעה מגוון רחב של שיתופי פעולה בתחום מדעי החיים. חברות וארגונים אוסטריים רבים ידועים בחידושים שלהם, בעיקר בענפים הבאים: 

תורת הריפוי - אוסטריה נמצאת בחזית המאבק באירופה במלחמה בסרטן ובמחלות זיהומיות ומובילה יוזמות רבות בתחום זה בעולם. חוקרים אונקולוגיים ברחבי אוסטריה פועלים רבות על מנת לפתח ולמסחר טיפולים חדשניים של אימונותרפיה והקרנות, וטיפולים חדשניים של חיסונים וטיפול אנטיביוטי נגד שפעת, מחלות זיהומיות, אלרגיות, מחלות בדרכי הנשימה.

טכנולוגיות רפואיות וטכנולוגיות ייצור מכשור רפואי - באוסטריה קיים מגוון רחב של חברות בתחומים אלו וקיים שיתוף פעולה הדוק בין החברות לאוניברסיטאות, מכוני מחקר ומומחים שונים.

דיאגנוסטיקה וניתוח מתקדם של בדיקות - אוסטריה נמצאת בחוד החנית של החידושים בתחום האבחון, החל מייצור מכשירים ועד לטיפול בדגימות לפני ניתוחים. חברות אוסטריות רבות מקיימות שיתופי פעולה עם מספר חברות גלובליות מובילות בתחום זה בעולם.

מחקרים - 17 אוניברסיטאות, 13 אוניברסיטאות בתחום המדע ו- 25 מוסדות ומכוני מחקר, פועלים רבות לפיתוח חידושים בתחום מדעי החיים.

אוסטריה במספרים:
723 חברות פועלות בתחום מדעי החיים, בהן מועסקים 50,180 עובדים. המחזור העסקי של חברות אלו מסתכם ב- 17.73 מיליארד אירו בשנה. מאז שנת 2010 ועד שנת 2012 חלה עלייה של 23 אחוז במספר החברות העוסקות בביוטכנולוגיה.

מצ"ב:

- תוכנית ביקור טנטטיבית
- מצגת העוסקת בתחום מדעי החיים באוסטריה


חברות אשר יש להן עניין להצטרף למשלחת, מתבקשות למלא את טופס הרישום. 

 

פרטים על האירוע

  • תאריך:
    18/05/2016
  • עד תאריך:
    19/05/2016
  • איש קשר:
    שרון מרמלשטיין
  • דוא"ל:
*
*
*
*
*
*

אירועים קרובים