| 04/02/2016

ספרד: משלחת עסקית בתחום מכונות וציוד לחקלאות, 2-3.3.16

משלחת של יצרני מכונות חקלאיות מספרד תבקר בישראל בין התאריכים 2 עד ה- 3 במרץ. חברי המשלחת מעוניינים להיפגש עם יבואנים ליצירת קשרים עם שותפים עסקיים בישראל.

להלן פרטי החברות:

MAQUINARIA AGRICOLA AGRATOR, S.L – חברה בעלת ניסיון של למעלה מ- 50 שנים בייצור מגוון רחב של טרקטורים ומכונות להכשרת קרקע ותחזוקתה, קציר, חופרי תפוחי אדמה, פסולת קציר וניסור.

JULIO GIL AGUEDA E HIJOS, S.A – חברה חדשנית המתמקדת במתן פתרונות לנטיעה ועיבוד קרקע, מציעה לייצא מחרשות לזרעים, מעבדים, מתזים, ציוד דישון, הדברת מזיקים. החברה הפכה למותג מצליח ברחבי העולם והיא מייצאת כיום לכ-70 מדינות.

RKD IRRIGACION, S.L – החברה מתמחה בייצור של מערכות השקייה אוטומטיות, מסגרות פלדה וצינורות לחקלאות, תוך התחשבות בסוגי קרקע שונים, תנאי מזג אוויר ודרישות ספציפיות עבור שתילים שונים.

TEXTIL DE LA RABITA, S.L – החברה מתמחה בייצור סוגים שונים של רשתות באמצעות סיבים סינתטיים למטרות חקלאיות ולבניין. כמו כן, מספקים מגוון מוצרים משלימים כמו פרופילים ממתכת, חוטי חשמל ומוצרי פלסטיק שונים על מנת לספק שירות מלא ללקוחות.

TOT COMERCIAL, S.A. /GESPASA – מתמחים בכל סוגי הפתרונות להעברת דלק, סיכה, גריז, אוריאה וביו-דיזל. בהתבסס על הניסיון הבינלאומי שלהם, מייצרים מוצרים ספציפיים עבור ענף החקלאות הכוללים מגוון רחב של משאבות, זרבוביות, מונים ועוד.

 

חברי לשכה המעוניינים לתאם פגישה אישית עם נציגי החברות במשלחת, מתבקשים למלא את טופס הרישום שלהן.

 

 

 

פרטים על האירוע

  • תאריך:
    02/03/2016
  • עד תאריך:
    03/03/2016
  • איש קשר:
    שרון מרמלשטיין
  • דוא"ל:

אירועים קרובים