| 29/09/2016

נשיא הלשכה מאחל לכם שנה טובה

חברות וחברים יקרים,

עם בוא השנה העברית החדשה, ברצוני לאחל לכל אחת ואחד מכם שנה של בריאות טובה, שגשוג והצלחה עסקית ואישית.

לשכת המסחר תל אביב והמרכז הינה ארגון המעסיקים והעסקים הגדול בישראל. אנו מייצגים נאמנה אתכם, חברי הלשכה, ואת כלל המגזר העסקי החותר לחופש בניהול העסקי.

גם בשנה החולפת פעלנו במגוון רחב של חזיתות לקידום מגזר המסחר והשירותים אותו אנו מייצגים והמגזר העסקי בכללו, הן ברמת העסק הבודד, הן ברמת החטיבה הענפית והן ברמת המדיניות הכלל לאומית.

השנה, הצבנו במרכז עבודתנו את החזרת המשק אל מסלול הצמיחה; המשכנו ללא ליאות במדיניות של הפחתת מסים - מס החברות, המס על משיכת רווחים והמס הישיר על יחידים (בניגוד לעמדה המוצהרת של בנק ישראל), וכן לבלימת ההכבדות הרגולטוריות והביורוקרטיה המועמסים על גב המגזר העסקי והפוגעים קשות בפעילות העסקית ובמוטיבציה לבנות ולפתח עסקים.

כפעולה משלימה והכרחית להעצמת מסרים אלו והפנמתם, הגברנו את מערך התקשורת הפנימית והחיצונית ויצאנו במספר קמפיינים תדמיתיים בתקשורת; מודעות בעיתונות, תשדירי שירות, כשבמקביל המשכנו בעדכון שוטף של הנכסים הדיגיטליים שלנו - אתר האינטרנט, הפייסבוק והיוטיוב.

כמו כן, הפקנו את "ועידתCARS2016 ", הוועידה השנתית לענף הרכב והתחבורה בישראל; קיימנו את האסיפה הכללית ה- 53 בסימן 'חוזרים אל מסלול הצמיחה'; קיימנו כנס מקיף בנושא יבוא והסרת חסמים בשיתוף עם משרד הכלכלה; השקנו תכנית מקיפה לעידוד עסקים קטנים ובינוניים, והגדלנו את כוחנו בייצוג במכון התקנים.

כל זאת בנוסף לעבודה הנמשכת של ייצוג מלא ומקיף מול רשויות המדינה וכנסת ישראל. יכולת הייצוג של הלשכה גברה, ומעמד ומשקל הלשכה נמצא בתהליך התחזקות מתמיד.

כל הפעולות שלנו נעשות בסיוע חברים הנוטלים אחריות והמגבים תמידית את עבודתנו.

ברצוני להודות לכם על חברותכם בלשכת המסחר, תמיכתכם ותרומתכם המשמעותית לפעילות הלשכה. יחד, כתמיד, נמשיך לפעול למען חיזוקה של כלכלת מדינת ישראל וצמיחתו של המגזר העסקי, המעניק את המשאבים הנחוצים לחיזוק ביטחון המדינה  והחברה, והעלאת איכות חייו של הפרט.

 

בברכת שנה טובה,
אוריאל לין

 

 

למידע נוסף בתחום זה