פורום נשים 2013

כ- 60 נשות עסקים נפגשו ביום שישי האחרון (10 במאי 2013) למפגש נוסף של פורום "נשים בקריירה ובעסקים" של איגוד לשכות המסחר, המתכנס אחת לרבעון, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל ת"א.

הפורום חוגג שנה להיווסדו מחדש והיה זה המפגש החמישי מאז הקמתו.

למפגש הגיעו מנכ"ליות, מנהלות בכירות בארגונים גדולים ויזמיות שהקשיבו להרצאתן של ח"כ איילת שקד בנושא "מהמגזר הפרטי למגזר הציבורי" ושל אשת העסקים פנינה רוזנבלום בנושא "הדרך לעסקים טובים".

שקד סיפרה על המהפך שהיא עברה: המעבר מתעשיית ההיי-טק הרווחית בה עבדה והתבססה אל המגזר הציבורי, מאחר וה'חיידק הפוליטי' דבק בה. עוד אמרה שהיא מרגישה שעצם זה שהיא מכהנת כחברת כנסת היא מהווה נטל על הציבור, כעובדת במגזר הציבורי.

רוזנבלום תיארה כיצד פיתחה את העסק שלה לבדה. כיצד הפכה את העסק הזעיר לעסק מצליח, המתאים עצמו לשינויים ולהרגלי הצריכה של הציבור הישראלי. כמו כן, רוזנבלום סיפרה על הקשיים שחוותה ועל כישלונות עסקיים שמהם למדה וצמחה.

הפורום, בראשו עומדות מירה מינס חברת נשיאות לשכת המסחר, יועצת בכירה בחברת טאק אסטרטגיות צמיחה ועד לאחרונה מנכ"ל ברליץ ישראל, ובת שבע שטראוכלר סגנית יו"ר שדולת הנשים, מהווה פלטפורמה ליצירת קשרים עסקיים וניהול דיאלוג בלתי אמצעי בין נשות עסקים בישראל לאנשי מפתח במשק ובכלכלה.