כלכלה נשית

הרצאתה של נרקיס עסקה בסוגיות שונות בעולם התעסוקה והשינויים החלים בו, ועל רקע זה מקומן של הנשים כמועסקות וכמעסיקות. נרקיס השתמשה בדימוי מעניין של העובד/ת למניה אשר יש לשמר ולהעלות כל הזמן את ערכה, בעיקר בעולם המשתנה במהירות. על כן המליצה נרקיס לכל אישה ואישה בחדר לדאוג להיות מעודכנת, ללמוד ולהתפתח לאורך השנים, וכן לייצר מערכת של קשרים ונטוורקינג ענף, אשר ישמש אותה בתקופות שונות בחיים. לצד הצגת הנתונים והמגמות, נתנה נרקיס למשתתפות עצמן את זכות הדיבור והעלאת סוגיות אשר מעסיקות אותן כנשים אשר משלבות קריירה עם משפחה ואימהות.

לנצוט-ליבוביץ סיפקה טיפים לתקשורת הבין-אישית בעסקים חובקי עולם, תוך הכרת הקודים הרב-תרבותיים. לדבריה, התדמית האנושית מתבססת על שלושת נדבכים: ההתרשמות החזותית, התקשורת המילולית והבלתי מילולית וההתנהגות היומיומית של האדם תוך הכרת כללי הנימוס והנוהג על ידי פיתוח וחיזוק האינטואיציה הרגשית. שלושה נדבכים אלו קשורים זה בזה בצורה בלתי ניתנת להפרדה ומהווים את בסיס השיטה עד הפיכתם לשפה, שפה אנושית המכירה בעוצמה של הפשטות האנושית, תוך שמירה ופיתוח המיומנויות האישיות וההבנה שרק את/ה הוא המסר.

הפורום, בראשו עומדות מירה מינס חברת נשיאות לשכת המסחר ויו"ר ועדת ההסברה ובת שבע שטראוכלר סגנית יו"ר שדולת הנשים, מהווה פלטפורמה ליצירת קשרים עסקיים וניהול דיאלוג בלתי אמצעי בין נשות עסקים בישראל לאנשי/נשות מפתח במשק ובכלכלה.