הקמת "פורום פרטיות וסייבר" עבור חברי לשכת המסחר בשיתוף עם מרכז הסייבר בחב' BDO

מעוניינת להגן על המידע האישי של לקוחותיך, עובדיך וספקיך כנדרש בחוק? מבקש לצמצם חשיפה לזליגת מידע ואירועי סייבר? מחפשים מקום בו תוכלו להציף שאלות ולהתייעץ עם מומחים? הצטרפו ל"פורום פרטיות וסייבר" בלשכת המסחר!

תחומי הגנת הפרטיות ואבטחת מידע, הינם תחומים שחשיבותם עלתה בשנים האחרונות והעיסוק בהם אף צפוי להתעצם, לאור יציאת הרשות להגנת הפרטיות לעצמאות ולאור תיקון 14 ותיקון 15 לחוק הגנת הפרטיות, תשמ"א 1981, העומדים על הפרק.

על בעלי עסקים חלה מחויבות לפעול להגנה על פרטי מידע שונים השמורים אצלם, וכן חלות חובות נוספות עפ"י חוק הגנת הפרטיות, התקנות מכוחו, הנחיות וגילויי דעת של הרשות להגנת הפרטיות ועוד.

על מנת לאפשר לכם לקבל עדכונים ומענה לשאלות בנושא חשוב ומורכב זה, לשכת המסחר יחד עם מרכז הסייבר של BDO, מקימים עבור חברי לשכת המסחר - "פורום פרטיות וסייבר".
במסגרת פורום מקצועי זה, יישלחו למצטרפים עדכונים שונים וכן תתאפשר הצפת שאלות וקבלת תשובות. כמו כן, בהתאם לעניין והצורך, ייערכו מפגשים מקצועיים וובינרים.

את פורום הפרטיות, יובילו עו"ד גלי סלע-וולפמן - מנהלת תחום הגנת הפרטיות במרכז הסייבר של BDO, ועו"ד מירב ולדמן – יועצת משפטית בלשכת המסחר.

  • על מנת למקד עבורכם את תחילת פעילות הפורום, להלן קישור לסקר אנונימי קצרצר, שיאפשר קבלת רקע כללי לאופן בו מטופלים כיום בקרב חברי הלשכה, נושאי הגנת הפרטיות ואבטחת מידע.
  • המעוניינים להצטרף לפורום המקצועי שיפעל באתר הלשכה, ובתפוצת ווטסאפ ומיילים, מוזמנים לעדכן את עו"ד מירב ולדמן במייל- meravw@chamber.org.il – שמות העובדים, שם החברה, מספרי ניידים, כתובות מייל.
    בכל עת ניתן יהיה לבקש הסרה מתפוצת המייל ומקבוצת הווטסאפ, או לבחור להשתייך לאחת מהן.

בכל שאלה בנושא, ניתן לפנות לעו"ד מירב ולדמן בטל': 03-5631049 או במייל: meravw@chamber.org.il

למידע נוסף בתחום זה