סיכום מפגש נטוורקינג, 07.07.10

תחנו את המפגש בהנחיות מדויקות ליצירת נטוורקינג מוצלח ואפקטיבי – פוקוס על קידום שאר המשתתפים במפגש – או איך אני יכול להשתמש ברשת הקשרים שקיימים אצלי על מנת למנף את העסקים הקיימים במפגש הזה – בסופו של דבר הנתינה חוזרת.
הדגשנו קווים מנחים להצגת המשתתפים על מנת שיהיו בהירים. המשתתפים התבקשו לכתוב את מטרת המפגש על מנת לצאת עם בקשות ממוקדות. הפעם התבקשו המשתתפים לשתף גם בפן האישי שלהם.
נחשפנו למגוון רחב של עסקים מוצרים ושירותים – החל משעון נוכחות ייחודי של נטוויז'ן ועד לשירותי מרקום תלת מימדיים של חברת אופטימום, שירותי סחר ופיתוח עסקי של חברת מצ'פוינט באזור קוריאה פולין ודרום אפריקה, מהצפון הרחוק הגיעה אלינו חברת תוכנה כרמיסופט שמתמחה בשירותים לחברות מסורתיות (low tech). שמענו על שירותי ייעוץ ארגוני ובקרת איכות של מילוא, צבי לנדאו הציע לנו חנות מקוונת בפייסבוק.
בנוסף לעסקים המרתקים נכחנו גם לסיפורים אישיים – אימו של אלוף הארץ בשחמט בעלת חברת תרגום, שוחחנו על חופשות, חתונות, הרצון העז לניצחון של ספרד על גרמניה במשחק המונדיאל באותו ערב, תחביבים כמו נגינה, ריצה ועוד...
לקראת סוף המפגש ניתן טיפ למשתתפים לעשות עצירה יומית לפני תחילת יום. לעצור לנשום להתכוונן ולהמשיך את היום ממקום שקט, רגוע וממוקד.
היה מפגש עסקי ומהנה – ניתן ורצוי לשלב הנאה בעסקים. בסוף המפגש אנשים שוחחו, קבעו פגישות ועבדו על יצירת שיתופי פעולה עסקיים.

מיכל דובר,
מרחב - טרנספורמציה בחיים ועסקים
rosalis@012.net.il

למידע נוסף בתחום זה