ענף רשתות שיווק מזון ומכולות: יולי 2020

תקציר

מחקר זה מנתח את ענף רשתות שיווק המזון והמכולות בישראל וכולל את נקודות המכירה הבאות:

  • רשתות שיווק מזון;
  • סופרמרקטים;
  • מינימרקטים;
  • מכולות וצרכניות;

המחקר בוחן מהו היקף הכנסות הענף בשנים האחרונות, מי הם השחקנים המרכזיים בענף, רווחיות, רמת הסיכון, הצגת מדדי מחירים נבחרים, היקף ההוצאה לצריכה על מזון ומשקאות, הצגת נתוני היבוא, רווחיות, ועוד.


בנוסף, במחקר ניתן ללמוד כיצד מתפלגות הכנסות הענף בין הרשתות המובילות, התפלגות בין רשתות למכולות פרטיות, פריסה לפי אזור גיאוגרפי, הצגת השפעת משבר הקורונה על שיעור העסקים בקשיים בענף המזון, התפתחות מדדי המניות של הרשתות הנסחרות ועוד.

 

להזמנת הסקירה מלאו את הפרטים מטה ונציגנו יצרו קשר בהקדם.

*
*
*
למידע נוסף בתחום זה