בעקבות מצוקת הובלת המטענים: איגוד לשכות המסחר וחברת טראקנט משיקים מיזם משותף שיאפשר לחבר בין חברות הובלה וחברות במשק הזקוקות לשירותי הובלה

בעקבות גיוס המילואים הנרחב וצרכי צה"ל בגיוס רכבי הובלות, קיים מחסור גדול בנהגים ורכבי הובלה במשק מה שמקשה מאוד על המהלך התקין של שינוע סחורות בישראל. חברות רבות, ובכללן חברות בתחום חומרי הגלם, מזון, תרופות וקמעונאות מתקשות מאוד לשנע את הסחורה בין המחסנים ליעדים השונים.

איגוד לשכות המסחר, וחברת טראקנט, בשיתוף עם התאחדות התעשיינים, מועצת המובילים ומכון הייצוא, יוצאים במיזם חדש שמטרתו לאפשר ניהול סדיר של שרשרת האספקה במשק ובכלל זה שינוע סחורות מנמלי ישראל. במסגרת זו, הוקמה זירה דיגיטלית המחברת בין חברות הזקוקות להובלות ובין חברות ההובלה השונות, להן נהגים פנויים או מקום נוסף לסחורה נוספת במשאיות. המערכת הדיגיטלית מאפשרת התאמה מדויקת בין סוגי המטען, נתיבי הנסיעה וסוג המשאית הדרושים להובלה. מדובר בטכנולוגיה אשר פותחה ע"י טראקנט וכעת הותאמה לטיפול בצרכים המיידים שנוצרו במשק בעקבות מצב החירום.

לדברי אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, ישנה חשיבות עליונה לשמור, ככל האפשר, על פעילות תקינה של המשק. שיתוף הפעולה, עם חברת טראקנט, נועד להבטיח כי גם בתחום הלוגיסטי, הקריטי לקיומו של משק תקין בעת חירום, הפגיעה תהיה מינימלית והחברות יוכלו להמשיך ולשנע סחורות.

לאתר של טראקנט לחצו כאן

למידע נוסף בתחום זה