איגוד בתי המלון והתיירנות שבאיגוד לשכות המסחר נרתם מתחילת המלחמה לסייע במשימת פנוי ישובי גבול הצפון ועוטף עזה והכל בשיתוף פעולה פורה עם התאחדות בתי המלון ובהובלת השר חיים כץ ומשרד התיירות

מאז תחילת המלחמה שוכנו אלפי תושבים שפונו לאלפי חדרים ברחבי הארץ, את המבצע הוביל שר התיירות חיים כץ שפעל לשיתוף הפעולה בשני הגופים. חברי איגוד בתי המלון והתיירנות שבהם מאוגדים בתי מלון מכלל הסוגים הביעו את נכונותם לאכלס את התושבים המפונים וכבר בשבוע שעבר שלחו פניה לשר התיירות ולשר הביטחון לראשי המועצות המקומיות והאזוריות שבצפון ובדרום וביקשו לסייע במידית. המפונים שוכנו בבתי המלון החברים באיגוד הפזורים ברחבי ישראל, בין היתר בטבריה, בחיפה ובירושלים.

אבי זנדברג, יו"ר איגוד בתי המלון והתיירנות: "נרתמנו כולם למאמץ הלאומי של פינוי עשרות אלפי אזרחים מבתיהם. נמשיך לעשות כל שיידרש על מנת לסייע לאלפי המשפחות שנאלצו לעזוב את בתיהם. כולנו מגויסים ומאוחדים יחד עם כל עם ישראל. מחזקים את ידי כוחות הביטחון וצה"ל וכואבים את כאבם של המשפחות השכולות, משפחות הנעדרים ומשפחותיהם.

עו"ד מוריה הורוביץ כלפה, מנהלת איגוד בתי המלון והתיירנות באיגוד לשכות המסחר: " כעת זהו צו השעה ועל כולנו להתגייס ולהתייצב למען התושבים המפונים מאזור הצפון והדרום. אנו מבקשים מבתי המלונות שאינם מאוגדים ו/או ושטרם פונו אליהם תושבים ליצור איתנו קשר ואנו נדאג לעזור ולקשר בניהם לבין הגורמים הרלוונטיים על מנת לאכלס את התושבים המפונים בהקדם"

 

למידע נוסף בתחום זה