היסטוריה בלשכת המסחר. הכרה מוסדית ראשונה במכללה העסקית מבית לשכת המסחר. אחרי 53 שנים זה סופסוף קורה, קורסים אקדמיים במכללה העסקית של לשכת המסחר יזכו לקבל אקרדיטציה לנקודות זכות במחלקה ללוגיסטיקה במכללת ספיר

המחלקה ללוגיסטיקה במכללת ספיר, בראשות ד"ר משה צופי, יחד עם המכללה העסקית, בראשות לילך בנואליד, מנהלת המכללה, חברו יחדיו לטובת תלמידי המכללה העסקית בלשכת המסחר. בוגרי הקורסים הבאים - פקידי רישוי, יבוא יצוא, קניינות ורכש, לוגיסטיקה ומחסנים וניהול התפעול – יוכלו לזכות בפטור על סמך לימודים קודמים במסגרת לימודיהם במחלקה ללוגיסטיקה.

בוגרי הקורסים של המכללה העסקית בחמש השנים האחרונות, וכמובן כל מי שלומד במכללה בימים אלה, יהיו זכאים להגיש את תוכנית הלימודים של המכללה ולזכות לפטורים של 8-12 נקודות זכות. הפטורים יהיו מקורסים במחלקה ללוגיסטיקה החופפים לקורסים לעיל ומקורסי בחירה/העשרה בכפוף להצגת הסילבוס של הקורס שנלמד במכללה העסקית.

לילך בנואליד, מנהלת המכללה העסקית: "כבוגרת מכללת ספיר לתואר ראשון במסלול לניהול עסקים ומשאבי אנוש אני שמחה ומתרגשת על קידום תלמידי המכללה העסקית. עבורי זוהי סגירת מעגל ושדרוג משמעותי של מטרות המכללה".

המכללה העסקית של לשכת המסחר ת"א והמרכז היא הכתובת לכל מי שמעוניין בהכשרות מקצועיות ולימודים פרקטיים במגוון תחומי לימוד בעולם העסקי . המכללה העסקית נוסדה בשנת 1970 על מנת לתת מענה מקצועי לקהילה העסקית שנדרשה לכוח אדם מיומן בעולם הסחר הבינלאומי וניהול שרשרת האספקה . בחלוף השנים גברו הביקושים לתחומים נוספים שהגדילו את היקף פעילותה של המכללה עם מגוון הכשרות מקצועיות בתחום ניהול, מכירות, שפות, כספים, גבייה, הפקת אירועים ועוד. על לקוחות המכללה נמנים החברות העסקיות הגדולות במשק, מחברות ציבוריות וממשלתיות ועד ללקוחות פרטיים, כגון בעלי עסקים קטנים שרוצים להבין לעומק את אופיו של השוק, אלו המעוניינים לפתוח עסק פרטי, וכמובן גם חיילים משוחררים רבים שמתמקצעים בעזרת הקורסים השונים במכללה.

למידע נוסף בתחום זה