נשיא האיגוד ב- World Chambers Congress, "על ישראל לאחד כיום כוחות מול עוצמת אתגרים גלובליים חדשים אליהם אין לנו עדיין מוכנות ראויה"

ביום רביעי (21.6.23) נפתח בז'נבה הקונגרס העולמי של לשכות המסחר - World Chambers Congress. רבים מבכירי לשכות המסחר סבורים כי השפעת משבר הקורונה על הכלכלה טרם חלפה וכי עולם העסקים סובל מאי וודאות ותחושת חוסר ביטחון. במהלך הדיונים בקונגרס הובעה ביקורת על כך שריכוז העושר נמצא בידי מספר מדינות קטנות.

בקונגרס ישנה תמימות דעים לעניין שני נושאים קריטיים שישפיעו על סדר יומן הכלכלי של מדינות העולם. שינויי האקלים, המהווים האיום החמור ביותר על האנושות וכן, כי אנו ניצבים בפני מהפיכה טכנולוגית.

World Chambers Congress הוא ארגון העסקים הגדול בעולם, משמש כנציג המוסדי של עשרות מיליוני עסקים ברחבי העולם, הארגון מונה נציגות מ-170מדינות.

עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, הוא הנציג הישראלי בקונגרס העולמי. לין, ששותף לתחושות של רבים מעמיתיו, אמר "התחושה הכללית במגזר העסקי בעולם - חשש מהעתיד. שינויי האקלים וההתפתחות הטכנולוגית משפיעים, ואף ישפיעו יותר בעתיד הקרוב, על הכלכלה העולמית. על ישראל לאחד כיום כוחות מול עוצמת אתגרים גלובליים חדשים אליהם אין לנו עדיין מוכנות ראויה".


קרדיט צילום: יח"צ

למידע נוסף בתחום זה