נשיא איגוד בתגובה להחלטת ועדת הכלכלה ליישם את רפורמת הדואר ולצמצם את שירותי הדואר: "לא יתכן שחברה ממשלתית תתייעל תוך פגיעה קשה בציבור הקשישים ובעסקים הקטנים"

אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, בעקבות החלטת ועדת הכלכלה ליישם את רפורמת הדואר ולצמצם את שירותי הדואר: "לא יתכן שחברה ממשלתית תתייעל תוך פגיעה קשה בציבור הקשישים ובעסקים הקטנים"

ביום 30.10.22 אישרה ועדת הכלכלה את הרפורמה בדואר בה נקבע בין היתר על צמצום שירותים חשובים בסניפים השונים. בעקבות אישור זה שיגר נשיא איגוד לשכות המסחר, אוריאל לין, מכתב לשר התקשורת בו הזהיר מפגיעה באוכלוסיית הקשישים ובעסקים הקטנים באזורים אלו.

דואר ישראל כחברה ממשלתית מתייעל בדרך שגויה. לשכת המסחר אינה מנסה לעוץ להם כיצד עליהם להתייעל. אין ספק שמחובתם להתייעל ולהשיב חובותיהם למדינה אולם הבעיה היא שחלק מהמהלכים נעשים על חשבון המגזר העסקי וציבור הקשישים. לא יתכן שחברה ממשלתית תתייעל תוך פגיעה קשה בציבור הקשישים ובעסקים הקטנים.

לין: "אני לוקח דוגמא ממקום מגורי, רמת אביב ג, סניף דואר המשרת 30 אלף תושבים. רבים מהקשישים הנעדרים כישורים דיגיטליים יאלצו לקבל שירותים מרחק הליכה ברגל של 20 דקות עד חצי שעה וכן כלל העסקים הקטנים בשכונה. הציבור מופנה אל סניף לבנון פינת איינשטיין שמעבר להיותו מרוחק הוא דל מאוד בהיצע מקומות חנייה. אני מבקש לעצור ולבדוק מערך סגירת הסניפים והשפעתו על ציבור הקשישים, המגזר העסקי והציבור בכללו".

למידע נוסף בתחום זה