מדריך חדש: רישום מוצרי קוסמטיקה בסין

יחד עם התחזקותה של הכלכלה הסינית, אנו עדים להתהוותו של "המעמד העליון החדש", התהוות שהובילה לצמיחה משמעותית בשוק מוצרי הצריכה בכלל, ובשוק מוצרי הקוסמטיקה בפרט.

לצד הביקוש הגובר בתחום זה, טמונים בו הזדמנויות נרחבות לתעשייה הישראלית. יחד עם זאת, החדירה לשוק הקוסמטיקה בסין אינה משימה קלה, וחשוב ללמוד את התהליך הכולל לכניסה לשוק עצום זה ולתכנן את הצעדים מראש.

השלב הראשון הינו רישום המוצר הקוסמטי. הגוף הממשלתי האחראי לרישומם של חומרי קוסמטיקה, ציוד רפואי ותרופות ולפיקוח על בטיחות המזון בסין, הוא מינהל המזון והתרופות הלאומי של סין - SFDA.

המדריך החדש לרישום מוצרי קוסמטיקה בסין מיועד לחברות ישראליות המעוניינות לפעול או להיכנס לשוק הסיני בתחום זה, ומטרתו לפשט את הצעדים הנדרשים להשגת מטרתן ולסייע להן להביא את מוצריהן למדפים בסין, תוך משך הזמן הקצר ובעלויות המינימליות הדרושות לכך. מדריך זה כולל סקירה מפורטת של השיטות לרישום מוצרי קוסמטיקה במינהל המזון והתרופות הלאומי של סין, מרחיב באשר לתקנות בתחום זה ומתאר את תהליך הרישום עצמו, המדריך מפרט את המסמכים ובדיקות המעבדה הנדרשים, ועוד. (את המדריך המלא ניתן למצוא בקובץ המצורף)

מומלץ גם להיוועץ במומחים מקצועיים מקומיים הבקיאים בתהליך הרישום ויודעים כיצד להתגבר על החסמים במנגנון הרישום.

רישומם של מוצרי קוסמטיקה בסין אפשרי בקישור זה

*באדיבות משרד הכלכלה

למידע נוסף בתחום זה