טיואן: מימון לכנס יבואנים, 31.3.2016

המועצה לסחר חוץ של טיואן (TAITRA) מזמינה יבואנים חברי הלשכה לכנס יבואנים "SOURCING TAIWAN", שיתקיים בטייפה ב-31 במרץ 2016; וזאת במטרה לבדוק אפשרויות סחר בין חברות ישראליות לספקים בטיואן. המארגנים מציעים מימון מלא לחברות אשר יעמדו בקריטריונים של התוכנית.

המימון כולל כרטיס טיסה במחלקה רגילה, שהייה של עד ארבעה ימים במלון (חדר ליחיד במלון 4 כוכבים ל-3 לילות) והסעות משדה התעופה.
התכנית מיועדת ליבואנים מרחבי העולם, ובמסגרתה יאורגנו עבור החברות שיעמדו בקריטריונים ויזכו במימון פגישות אישיות אחד על אחד עם יצרנים טאיוואנים, בהתאם לצרכי כל חברה. חשוב לציין כי מדובר בכנס גדול ממדים, בו ישתתפו 500 חברות מכל העולם, בנוסף לחברות הטאיוואניות שיגיעו להציע את מוצריהן.

להלן הקריטריונים להשתתפות בתכנית:

1. חברה שמחזור המכירות שלה ב-2014 או 2015 עלה על 5 מיליון דולר.

2. יש לשהות בטייפה לפחות יומיים (31-30 למרץ). מומלץ להישאר גם יום לאחר הכנס על מנת לבקר באופן עצמאי את החברות במפעלים שלהם.

3. השנה יושם דגש הוא על ענפי התעשייה הבאים: טכנולוגיות מידע ותקשורת, רכיבים אלקטרונים, מוצרים ירוקים (ליצירת אנרגיה סולארית, LED, כלי רכב חשמליים), מכונות וציוד, כלי עבודה, ברגים, מחברים, ציוד סניטרי, אופניים וציוד ספורט, כלי רכב וחלקי רכב, ציוד רפואי וביוטק, מוצרים לתינוקות, הורים וקשישים, טקסטיל וקוסמטיקה, מזון וחקלאות. חברות השייכות לענפים אחרים, לא יוכלו להגיש מועמדות.

 

מספר המקומות מוגבל. ככל שתקדימו להגיש מועמדות כך יגדל הסיכוי לזכות במימון.

מועד אחרון להגשת מועמדות: 20.12.15

להגשת מועמדות נא מלאו את הטופס שלהלן.

*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה