הודו: מימון לביקור ב - Bharat Tex 2024 – אירוע טקסטיל עולמי, 26-29.2.24

איגוד לשכות המסחר, בשיתוף פעולה עם שגרירות הודו בישראל, מזמינים את חברי הלשכה לבקר בתערוכת הטקסטיל Bharat Tex 2024, שתתקיים בניו-דלהי, בין התאריכים 26 עד 29 בפברואר 2024.

בתערוכה יוצגו בדים, אריגים, טקסטיל טכני, חוטים, מוצרי הלבשה, מוצרי אופנה, בגדי עבודה, מוצרי טקסטיל לבית, שטיחים, ציוד תפירה ועוד.

האירוע אשר מאורגן על ידי קונסורציום של 11 מועצות לקידום יצוא הטקסטיל ובתמיכת משרד הטקסטיל, משלב את כל שרשרת הערך של ענף הטקסטיל והאופנה בהודו, וכן סחר, טכנולוגיה ומסורת, ומושך אליו מבקרים רבים.

בתערוכה ייפגשו יצרנים וקונים פוטנציאליים מכל רחבי העולם, לצורך קידום שותפויות עסקיות בפגישות B2B מתואמות עם יצרנים מקומיים.

במסגרת האירוע יתקיימו כנסים, מפגשי ידע, אירועי נטוורקינג, דיונים נושאיים של שרשראות אספקה גלובליות ודיגיטציה, השקת מוצרים, חתימה על מזכרי הבנות, ביתנים נושאיים ואינטראקטיביים ופעילויות שונות נוספות.
כמו כן, ייערכו השקות והדגמות מוצרים וכיתות אמן של אומנים, ויוקמו ביתנים ייעודיים בנושא קיימות ומחזור.

מורשת הטקסטיל של הודו היא אגדית, שראשיתה לפני מאות שנים, והמדינה ידועה במגוון הטקסטיל, טכניקות ומסורות. Bharat Tex 2024 תדגיש את העושר של הטקסטיל ההודי ויחזק את תדמיתו כשומר מסורת, חדשנות וקיימות. היא גם תציג את אמינותה של הודו כמרכז ייצור טקסטיל תחרותי ובר קיימא לאורך כל שרשרת הערך, מחומרי גלם ועד מוצרים מוגמרים.

 

חברי לשכה שייבחרו ע"י המארגנים, יוכלו ליהנות ממימון של:

  • הוצאות לינה (4 לילות בבית מלון), כולל ארוחת בוקר
  • ארוחת צהריים במהלך ימי התערוכה (באתר התערוכה)
  • העברות משדה התעופה למלון וחזרה
  • אינטרנט אלחוטי חינם במלון ובתערוכה
  • טיול לאגרה (Agra) או לורנאסי (Varanasi) בתחום התערוכה

המימון יינתן למשתתף אחד מכל חברה.
ההשתתפות בתוכנית הקניינים במימון כפופה לאישור המארגנים, עמידה בקריטריונים מוגדרים מראש, ותיאום של מינימום פגישות אישיות.

 

פרטים נוספים באתר התערוכה

 

למידע נוסף והגשת מועמדות יש למלא את הטופס שלהלן, באנגלית בלבד.

*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה