הודו: מימון להשתתפות ב- Ema Agrimach India 2024 – תערוכה בינלאומית למיכון חקלאי וטכנולוגיות חקלאיות, 29.2-3.3.24

איגוד לשכות המסחר, בשת"פ עם איגוד לשכות המסחר בהודו - FICCI ובסיוע ממשלת הודו, שמחים להזמין חברי לשכה, יבואנים ומפיצים של מכונות וציוד חקלאי, לבקר בתערוכת Ema Agrimach India 2024 – התערוכה המובילה בהודו למכונות וציוד חקלאי, ואולי אף לזכות במימון הוצאות האירוח.

זו המהדורה ה- 8 של התערוכה שמאורגנת על ידי משרד החקלאות ההודי, והיא תתקיים בבנגלור, בין התאריכים 29 בפברואר עד 3 במרץ 2024.

הודו היא יצרנית מגוון רחב של מכונות חקלאיות ובתערוכה יציגו למעלה מ -300 חברות מובילות (מקומיות וזרות) את החידושים והפיתוחים שלהן, וצפויים לבקר בה כ- 40,000 מבקרים.

במסגרת האירוע יתקיים כנס בהשתתפות ארגונים מובילים מהתעשייה, שיהווה הזדמנות לקיים אינטראקציה עם קובעי המדיניות, נציגי התעשייה החקלאית ונציגים של המדינה.

האירוע מהווה גם הזדמנות עבור המשתתפים ליצירת קשרים עם יצרני ציוד חקלאי, ציוד לקציר, ציוד למחלבות, ציוד ללולים, ציוד לגננות, דשנים ואגרו כימיקלים, מערכות השקיה, יישור קרקע, רחפנים לחקלאות ושירותים.

 

חברי לשכה, יבואני ציוד ומיכון חקלאי, שייבחרו ע"י המארגנים, יוכלו ליהנות ממימון של הוצאות הלינה (3 לילות בבית מלון).

ההשתתפות בתוכנית הקניינים במימון הינה בכפוף לאישור המארגנים, עמידה בקריטריונים מוגדרים מראש, ותיאום של מינימום פגישות אישיות.

 

לפרטים נוספים לחצו כאן

 

למידע נוסף והגשת מועמדות יש למלא את הטופס שלהלן, באנגלית בלבד.

*
*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה