סחר בינלאומי | | 16/05/2019

לקט הזדמנויות עסקיות, 16.5.19

להלן מקבץ הזדמנויות עסקיות מהעולם. לכניסה למערכת ההזדמנויות העסקיות, לחץ כאן

טורקיה – חברה משפחתית מאיזמיר, יצרנית של חלקים למכונות, מחפשת שותפים עסקיים בישראל. לחברה מכונות CNC (כרסום, טחינה, חריטה, קידוח, ריתוך וכדומה), והיא מייצרת בעיקר מוצרים מותאמים אישית בהתאם להזמנות ספציפיות. עושים שימוש בחומרי הגלם הבאים: פלסטיק, מתכות כמו טיטניום, נירוסטה, כרום קובלט, אלומיניום ואחרות. עובדים גם עם ענף השתלים האורתופדיים (94276).

טורקיה – חברה מובילה המתמחה בייצור כל סוגי התוויות באיכות גבוהה, מציעה לייצא לישראל. החברה נוסדה בשנת 1993, מעסיקה 128 עובדים וממוקמת באיסטנבול. מבצעים בעצמם את כל ההדפסות על גבי פלסטיק, מתכת וכל סוגי הנייר, ב- 10 צבעים וטכניקות מתקדמות. מייצאים 65% מהמוצרים לכל רחבי העולם ללקוחות מענפי המזון, המשקאות, הקוסמטיקה, הטואלטיקה, חומרי ניקוי ועוד (94277).

טורקיה – יצרן מקצועי של נעליים צבאיות ומגפיים מאז שנת 1973, מחפש יבואנים. הנעליים והמגפיים מיוצרים באמצעות טכנולוגיה מיוחדת והם קלים, נושמים, מבודדים (למניעת זיהום פטרייתי) ועמידים למים. החברה מספקת נעליים לחיילי צבא טורקיה.  בנוסף, החלה החברה לייצר נעלי ומגפי בטיחות (94278).

טורקיה – חברה מאנקרה, יצרנית מזרנים, בסיסי מזרן, ראש מיטה, מצעים וכריות, מעוניינת בקשר עסקי ארוך טווח עם חברות בישראל. החברה הוקמה בשנת 1979 והיא מייצרת 70,000 מזרנים בשנה ו- 30,000 בסיסי מיטה ומייצאת 30% מהייצור למדינות שונות. מייצרים גם מזרנים לתינוקות, בתי חולים, בתי מלון, יאכטות ומקבלים הזמנות מיוחדות (94373).

בלגיה – חברה משפחתית מבריסל, העוסקת בהנעלה לילדים ולמבוגרים, מחפשת סוכנים/מפיצים בעלי ניסיון בתחום הפצת נעליים, ציוד וביגוד לפעילויות חוץ. מייצרים נעלי הליכה, מגפיים שונים וסנדלים. לחברה מותג משלה של נעלי טרק (trekking shoes) משנת 1993. החברה מייצרת נעלי טרקים באופן בלעדי לגברים, נשים וילדים, לרמות שונות של פעילויות. הנעליים מיוצרות באירופה והעיצוב הוא איטלקי (94422).

קרואטיה – חברה צעירה בעלת צוות של מפתחים מוכשרים ומיומנים העוסקים בפיתוח פתרונות תוכנה לאפליקציות סלולריות ואינטרנטיות, כמו גם פתרונות ארגוניים, מציעה את שירותיה לחברות ישראליות (94500).

הודו – חברה ביוטכנולוגית מובילה העוסקת במחקר פתרונות של אנזימים (תססים, חלבונים המעוררים תהליכים כימיים), עבור מגוון רחב של תעשיות כגון: סוכר, אלכוהול, בירה, דלק אורגני, משקאות, חקלאות, מזון בע"ח, טיפול במים, עיבוד עמילן ועוד, מחפשת מפיצים בישראל.  החברה מציעה פתרונות מותאמים אישית גם לתעשיות נישה ומחירים נוחים (94519).

רומניה – יצרנית ותיקה של מוצרי גומי טכניים מחפשת שותפים עסקיים. החברה מייצרת מוצרי גומי עם וללא פרופילי מתכת, אטמים, חגורות מסוע, פגושים, בולמי זעזועים, רצועות, מוצרים מסיליקון ועוד, וביכולתה לענות על כל דרישות השוק (94586).

 

בולגריה – הצעה לייצא לישראל דלתות משוריינות, דלתות בטיחות, דלתות פנים, דלתות לחדרי אמבטיה עמידות בלחות גבוהה. מציעים לייצר גם בהתאם למפרטים של הלקוחות (94627).

ברזיל – חברה המתמחה בייצור ציוד ומכונות לתעשיית הגלידה, מעוניינת לייצא לישראל ומחפשת שותפים עסקיים. החברה מציעה מכונות שונות, כגון: 1) מכלים לאכסון מים בטמפרטורות בין 0 ºCלבין 4ºC לצורך תהליך פסטור הגלידה הנעשה באמצעות מערכת זרימה מעגלית המונעת על ידי משאב, 2) מכונות ייעודיות לייצור גלידה בכמויות בינוניות או גדולות, המותאמות לגודל המפעל ונפח הייצור, 3) ציוד להכנת ממרחי פירות כמו תותים, אננס וגם לממרחים כמו שוקולד, 4) מקפיאים לגלידות עם טכנולוגיות שונות המאפשרות את התאמת הקיפי ייצור הגלידה באופן אוטומטי ומקטינות את עלויות הייצור באופן משמעותי, 5) מכונה להפקת גלידה בשלושה טעמים שונים (נפוליטנה), בעלת שלושה צילינדרים היכולים לפעול בו זמנית או באופן עצמאי (94707).

תאילנד – יצרן אמין של דבקים מכל הסוגים לתעשיות שונות בתאילנד ול- 30 מדינות ברחבי העולם מאז 1979, מעוניין בקשר עסקי עם יבואני כימיקלים ודבקים בישראל. מגוון המוצרים כולל: דבקים המבוססים על מים, על בסיס ממסים ודבקים חמים והם מיועדים לתעשיות הבאות: נעליים, ריהוט, בניה, מזון, משקאות קלים ומשקאות אלכוהוליים, אריזות, רכב ודפוס. החברה מתעדכנת במגמות התעשייה ומציבה לעצמה אתגרים. לחברה מפעל המצויד במתקני ייצור חדישים, מעבדה ברמה גבוהה והיא מעסיקה צוות עובדים מיומן ומנוסה (94801).

סרי לנקה – יצרנית ביסקוויטים, וופלים וקרקרים באיכות גבוהה ורמה אירופית מחפשת יבואנים, סוכנים וקמעונאים (94820).

בריטניה – חברה העוסקת בבריאות ואיכות חיים ומתמקדת במוצרים חדשניים, אלטרנטיביים ויעילים, מחפשת שותפים עסקיים כגון: קמעונאים/סיטונאים/מפיצים בעלי ניסיון וידע בתחום הבריאות, הרפואה והפיזיותרפיה. החברה מעוניינת לייצא לישראל מכשיר פיזיותרפי נייד מתקדם, עם יישומים מרובים, להקלה על כאבים, ללא תרופות, הרותם את המערכת הביו-חשמלית של הגוף על מנת לנהל ולמתן את רמת הכאב ומאיץ את ההתאוששות וההחלמה. המכשיר פותח ועוצב על ידי פיזיותרפיסטים ומדענים מומחים של עצבים, וניתן להשתמש בו על גבי כל מקום בגוף. המוצר יעיל לטיפול בכאבי מגרנה, כאבי שיניים, כתף קפואה, כאבי שרירים ופרקים, כאב כרוני (דלקות פרקים, צוואר, כתף וגב), הקלה מהירה לאחר פגיעות (נקעים, התכווצויות שרירים, סדקים, שברים ועוד). בנוסף, למכשיר ממשק עם מגוון אביזרים על מנת לאפשר טיפול ממוקד על אזורים ספציפיים בגוף (94886).

ארגנטינה – חברה מובילה באמריקה הלטינית, השמה דגש מיוחד על איכות הסביבה, המייצרת שקיות נייר ומעטפות מתכלות, מחפשת שותפים עסקיים בישראל. לחברה למעלה מ- 50 שנות נוכחות בשוק, מפעל על שטח של 17,000 מ"ר, הטכנולוגיה החדישה ביותר וכושר הייצור שלה עומד על 600,000 שקיות ביום. השקיות והמעטפות הן 100% מתכלות, מודפסות עם דיו על בסיס מים ומיוצרות עם דבקים שאינם מזהמים. לקוחות החברה שייכים לסקטורים שונים כמו הלבשה, הנעלה, מוצרי עור, מזון, קמעונאות ועוד, ובין 1,500 לקוחותיה ניתן למצוא חברות כגון: אדידס, זארה, ריבוק, אלדו, מיידנפורם,  לינדט, הוויאנס, ג'אסט, גאפ, קפה מרטינז, שוקולד הוואנה, האש פפיס, קולגייט ועוד. לחברה גם קו בלעדי של שקיות מתנה טרנדיות, בגדלים וצבעים שונים, שנמכרות בחנויות ספרים, ציוד משרדי, מתנות, מוצרי נייר, צעצועים וסופרמרקטים (95050).

אתיופיה – ספק חקלאי גדול מציעה לייצא לישראל שומשום וטחינה. מייצא כיום לאירופה, סין, הודו, ארה"ב ומדינות נוספות, ומחפש יבואנים בישראל. מציעים איכות גבוהה ומחיר תחרותי. החברה הוקמה בשנת 1991 ומעסיקה 525 עובדים (95557).

 

למידע נוסף על הזדמנויות עסקיות אלה, יש למלא את הטופס שלהלן, בציון מס' ההצעה שבסוגריים. 

 

 

 

*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה