סחר בינלאומי | | 21/05/2018

לקט הזדמנויות עסקיות, 21.5.18

להלן מקבץ הזדמנויות עסקיות מהעולם. לכניסה למערכת ההזדמנויות העסקיות, לחץ כאן

טייוואן – החברה מייצרת תאורת LED חיצונית כגון גופי תאורה, נורות, מנועים לתאורת LED ,LED סולארי ועוד. כמו כן, סוחרים בעדשות למצלמות אבטחה ולמוניטורים. המוצרים חסכוניים בחשמל ובאנרגיה. החברה מספקת לא רק את המוצר, אלא גם את תכנון הפרויקט ומבטיחה אחריות ל-3 שנים. מעוניינים לעבוד עם מתכנני מערכות תאורה, קבלנים ויבואנים/סוכנים של תאורת LED. עוסקים בדרך כלל בפרויקטים גדולים לבתי חולים, משרדי ממשלה וכדומה (81746).

צרפת - יצרנית של ציוד לטיפול בשפכים ומי גשמים מחפשת מפיצים. החברה שנוסדה בשנת 1975, מפתחת ומייצרת מגוון רחב של מוצרי פלסטיק עבור מי גשמים וטיפול בשפכים. המוצרים עשויים מפוליאתילן או פוליאסטר מחוזק והם בעלי עמידות גבוהה לכימיקלים, מזג אוויר גרוע, זעזועים וקורוזיה. כל המוצרים מיוצרים בצרפת ובחברות הבת שלה בספרד ובסלובקיה. בסיוע מחלקת ההנדסה של החברה היא מיישמת גישה משולבת של ניתוח צרכי הלקוח ומתאימה את הפתרונות בהתאם לכך, עבור הלקוח הספציפי. על המפיצים להיות בעלי התמחות בטיפול בשפכים ובעלי רשת חזקה בענף הבניה (ציבורי ופרטי), ובמיוחד בעבודות עפר וסיטונאות של מוצרי בניה (81753).

טורקיה – חברה מאיסטנבול, יצרנית של מגוון רחב של טפטים, מחפשת יבואנים. החברה הוקמה בשנת 2015 ומעסיקה 50 עובדים (82027).

טורקיה – חברה המתמחה בייצור ויבוא של אגוזים, פירות יבשים ופיסטוקים, מחפשת סוכנים ומפיצים. כל המוצרים מיוצרים בהתאם לתקני איכות בינלאומיים (82028).

טורקיה – חברה בעלת 28 שנות ניסיון בתחום ייצור רהיטי עץ ובתי עץ, מחפשת שותפים עסקיים. החברה עושה שימוש בחומרי בניה אקולוגיים בבתי העץ (דלתות, חלונות, מדרגות, רהיטים). החברה מעוניינת בקשר עסקי עם חברות בניה, יצרני רהיטי עץ ואלמנטים לבניה, במסגרת הסכמי ייצור או קבלנות משנה (82030).

טורקיה – חברה העוסקת בתכנון, הנדסה וייצור ומספקת פתרונות Turnkey לייצור תעשייתי, מחפשת מפיצים. הפתרונות המיוחדים כוללים: מתקנים לשחזור אנרגיה, כבשנים, מערכות רובוטיות, מפעלים למחזור שמן והפרדת שמן, מכונות לייצור נייר, מפעלי בטון, אסדות קידוח, מכונות היתוך וציפוי, מתקני אחסון בקירור, דלתות אחסון לחדרי קירור ועוד (82031).

 

טורקיה – יצרנית מובילה של שמיכות קטיפה ושמיכות כותנה, שטיחי קילים ושטיחים בעבודת מכונה, מחפשת סוכנים, מפיצים, יבואנים וסיטונאים ברחבי העולם. המפעל הוקם בשנת 2003 והוא עושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות (82032).

סין - החברה היא יזמית בתחום חדשנות טכנולוגית אזורית ועוסקת בהקמת מפעלים, מעבדות ומשרדים מדעיים וטכנולוגיים. לקוחות מסוימים מקבלים גם מימון ממשלתי חלקי. מעוניינים בשיתופי פעולה/מיזמים וטכנולוגיות חדשות (82164).

איטליה - ספקית עולמית מובילה של מזון איטלקי ומשקאות, מעוניינת לייצא לישראל ומחפשת מפיצים של יינות וליקרים, פירות וירקות טריים, שמן זית כתית ובטעמים, גבינות איטלקיות, רטבים (עגבניות, בלסמי, פסטו) עגבניות מיובשות, שימורי עגבניות, תבלינים, פסטה טרייה, רביולי, ריבות, ממתקים, דבש ועוד. במשך למעלה מעשר שנים החברה מספקת מוצרים באיכות הטובה ביותר מאזורים שונים באיטליה ומתמחה בגבינות איטלקיות טריות כמו Burrata, מוצרלה באפלו, מוצרלה אורגנית, גבינת פרמזן אורגנית, גבינת ברי ועוד. בין המוצרים הנמכרים ביותר ניתן למצוא קרם פיסטוק, פסטה צבעונית ופסטה בטעמים, רוטב בלסמי ועוד (83212).

בלגיה – חברה העוסקת בייצור אביזרים וציוד הרדמה ומייצאת למדינות שונות, מעוניינת להתחיל לייצא לישראל ומחפשת שותף עסקי. החברה הוקמה לפני 40 שנים והיא מציעה מגוון רחב של מוצרים, החל ממוצרי הרדמה בסיסיים ועד לתחנות עבודה מתוחכמות ביותר. כל המוצרים מיוצרים במפעל של החברה בבלגיה בכפוף למערכת ניהול איכות קפדנית והיא משקיעה באופן מתמיד במחקר ופיתוח (83214).

בולגריה – יצרן סרנים/צירים להיגוי, רכיבים לסרנים, צמיגים תעשייתיים, אביזרים הידראוליים, זרנוקים, וחלקים למלגזות ורכבי תובלה, מחפש שותפים עסקיים (83259).

יוון – חברה המייצרת חטיפי שומשום עם דבש טהור ואגוזים ומגוון רחב של ממתקים ומוצרי קונדיטוריה, מעוניינת לייצא לישראל (83358).

אתיופיה – יצואן של קטניות (פולי סויה, שעועית לבנה ואדומה, גרגירי חומוס, עדשים ועוד), זרעים (שומשום, דלעת, פשתן, כוסברה, פלפל צ'ילי ועוד) ותבלינים (כמון, זנגביל, כורכום ועוד), מעוניין לייצא לישראל. כמו כן, מעוניינים לייבא ציוד חקלאי, כימיקלים לחקלאות וזרעי ירקות (83395).

ארה"ב – חברה המתמחה בסיוע לחברות ישראליות ואמריקניות בגיוס הון בשוק האמריקני וסיוע בפתיחת שווקים חדשים, מציעה את שירותיה לחברות ישראליות (83485).

מצרים – חברה בעלת מוניטין העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של חומרי טעם וריח (באבקות ונוזלים), רטבים, תבלינים ותערובות, מחפשת יבואנים בישראל. המוצרים מתאימים לשימושים רבים כגון: צ'יפס, פופקורן, חטיפים, ביסקוויטים, לחם, עוגות ומאפים, פסטה, מזון אינסטנט, משקאות, גלידה, מוצרי קונדיטוריה, ממתקים, מסטיקים, מרקים, רטבים, בשר ועוף, דגים, מוצרי חלב ועוד. החברה מציעה מחירים תחרותיים וייצור גם בעבור מותגים פרטיים, בהתאם לדרישות ספציפיות של לקוחות (83602).

 

למידע נוסף על הזדמנויות עסקיות אלה, יש למלא את הטופס שלהלן, בציון מס' ההצעה שבסוגריים. 

*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה