סחר בינלאומי | | 06/05/2018

לקט הזדמנויות עסקיות, 6.5.18

להלן מקבץ הזדמנויות עסקיות מהעולם. לכניסה למערכת ההזדמנויות העסקיות, לחץ כאן

 

איטליה – חברה בעלת 45 שנות ניסיון בעיצוב וייצור גופי תאורה מקצועיים עבור אמנויות הבמה, מוזיאונים, חנויות, מסעדות, אולמי תצוגה, בתי מלון ומרכזי סחר ופרויקטים אדריכליים, מחפשת שותפים עסקיים (79741). 

יוון – חברה מסלוניקי המייצרת פנלים סולאריים ודודי שמש מאז שנת 1962, מחפשת יבואנים בישראל (80637). 

יוון – יצרן ויצואן של בוטרגו (דג), מעוניין לאתר יבואנים בישראל (80638). 

טורקיה – יצרנית זכוכית מעוניינת בקשר עסקי עם חברות בניה, ספקים של חומרי בנייה לבתי מלון, בתי חולים, קניונים, חברות אבטחה וצבא. החברה מייצרת ומייצאת זכוכית בטיחותית, זכוכית למינציה, זכוכית חסינת כדורי ירי, זכוכית אדריכלית, אקוסטית ועוד. החברה הוקמה בשנת 1994, ממוקמת בגזיאנטפ ומעסיקה 30 עובדים (81152). 

טורקיה – יצרן מוצרי טקסטיל לבית מעוניין לאתר יבואנים. החברה מציעה לייצא: מגבות, חלוקי רחצה, מפות שולחן, מוצרי חוף, בגדי שינה, מוצרים לקידום מכירות ועוד. מציעים גם ייצור למותגים פרטיים (81336). 

טורקיה – יצרנית מוצרי מזון ופירות יבשים, המקפידה מאד על בטיחות המזון, מעוניינת לייצא תמרים (טבעיים, חצויים, פרוסים, מחית) ומחפשת שותפים עסקיים.(81337). 

טורקיה - אחד היצרנים המובילים של נעליים, נעלי ספורט ומגפיים לנשים, גברים וילדים, מחפש שותפים עסקיים בישראל. לחברה מותג משלה מאד ידוע בטורקיה (כבר 45 שנים), והיא גם מייצרת עבור מותגים פרטיים כמו חברת Inditex מספרד ו- Primark בריטניה. לחברה מפעל על שטח סגור של 8,000 מ"ר ויכולת הייצור שלו היא 100,000 זוגות בחודש (81355). 

בולגריה – יצרן ויצואן של מוצרים חקלאיים כגון חמניות, תירס, חיטה ופירות טריים כמו תותים, משמשים, דובדבנים, תפוחים ושזיפים, מחפש שותפים עסקיים בישראל (81365). 

ארה"ב - חברה בתחום תוכנת ניהול תמונות המספקת פתרון מקצה לקצה וכוללת ארכיון, ממשק המאפשר אינטראקציה עם הלקוח, הדפסה וניהול פרויקטים, הכול על גבי פלטפורמה אחת הניתנת להתאמה אישית עבור כל אירוע, מעוניינת בקשר עסקי עם מפיצים ויבואנים של ציוד צילום. יתרונות התוכנה: פשטות – תואמת מגוון פלטפורמות והעדפות של צרכנים, מידע – מייצרת נתונים כגון מספר צפיות, תוצאות סקרים וכד', אינטגרציה – העברת תמונות בין בעלי עניין, תוצאות – מסייעת לייעול עבודת הצלם, אינטואיטיבי – ממשק פשוט לשימוש, חברתי – משתמשים יכולים לחוות את התמונות ולא רק לזכור אותן (81560). 

רוסיה - אחת היצרניות הגדולות ברוסיה של רצפות פרקט מעץ טבעי כמו אלון, אשור, אגוז ועוד (2 ו-3 רבדים), במגוון רחב של עיצובים וצבעים, מעוניינת לייצא לישראל ומחפשת שותפים עסקיים. החברה ממוקמת באזור יערות ברפובליקה של Adygean, אשר הינו מפורסם בשל איכות העץ שלו. נפח הייצור של המפעל עומד על 30,000 מ"ר בחודש. המוצרים עומדים בכל דרישות התקנים האירופאים לרצפות עץ והייצור נעשה תוך הקפדה על איכות הסביבה. בשאריות הנסורת משתמשים לייצור לבנים (81626). 

טייוואן – החברה מתמחית בייצור סורקים לברקודים ונמצאת תמיד בחזית הפיתוח הטכנולוגי. מייצרת את מוצריה בטייוואן באיכות הגבוהה ביותר. מפתחים מנועים לסריקת לייזר לתמונה חד-מימדית ודו-מימדית. בין מוצריה ניתן למצוא: סורקי מיני, סורקים קבועים, אלחוטיים, למכשיר הנייד, לעמדות מכירה מנועים ועוד. לאחרונה מפתחים גם סורקRFID UHF. המוצרים מתאימים לסופרמרקטים, חנויות נוחות, מחסנים, חברות לוגיסטיקה ומפעלים. מספקים גם שירות של לפני ואחרי מכירה לנושאים טכניים ולצורכי הלקוח. מחפשים לעבוד עם יבואנים או מפיצים של ברקודים וחברות שמספקות פתרונות מקיפים לעסקים (81738). 

צרפת - חברה המייצרת ומפיצה מגוון רחב של משקאות אלכוהוליים מבוססי תפוחים, ליקרים ומשקאות אלכוהוליים אחרים, מעוניינת בקשר עם מפיצים ויבואנים. לחברה 40 מוצרים שונים, ביניהם: מגוון רחב של Calvados באיכות פרימיום (בין שנתיים עד 46 שנים), מסורתיים ואורגניים בבקבוקים בסגנון קלאסי או עכשווי. בנוסף, מייצרים סיידרים, ליקרים ומשקאות אחרים כמו קוניאק, רום, ויסקי, ג'ין ו- Pommeau. החברה הוקמה בשנת 2009 והיא ממוקמת בנורמנדי. מציעים לספק מוצרים בלעדיים מותאמים אישית לטעמי הלקוחות, מוצרים מיוחדים במהדורה מוגבלת, ולייצר מוצרים חדשים (לדוגמה ויסקי וניל). מייצאים כיום לגרמניה, נורבגיה, אוסטריה, רוסיה ויפן ורוצים להתרחב לאסיה, צפון אמריקה ויעדים נוספים. החברה מחפשת יבואנים ומפיצים של משקאות אלכוהוליים להסכם בלעדי או בלעדי לשירותי הפצה. על השותף להיות בעל ניסיון בהפצה של משקאות פרימיום ויכולת לקדם ולהפיץ את המוצרים למסעדות, ברים, סופרמרקטים, חנויות וחנויות של מזון טבעי ואורגני (81754).  

הודו – יצרן ויצואן של בגדי גברים מחפש יבואנים בישראל. מגוון המוצרים של המותג כולל: בגדי ספורט, הלבשה תחתונה, בגדים תרמיים, חולצות טי, חולצות פולו, מכנסי בוקסר, גרביים ועוד. החברה הוקמה בשנת 1982 ומעסיקה 350 עובדים (81875). 

קנדה - חברה המתמחה בייצור ציוד תקשורת אלחוטי תת-קרקעי, מעוניינת לאתר נציג מקומי להפצת המוצרים. זו הפעם הראשונה שהחברה מנסה להיכנס לשוק הישראלי. הטכנולוגיה של החברה מאפשרת העברת טקסט, קול ונתונים בסביבות התקשורת העוינות והקשות ביותר בעולם כמו: מנהרות,מערכות ביוב, רכבת תחתית, מבנים, מכרות ומבצעים צבאיים. באמצעות תדר אלקטרו-מגנטי נמוך מאד (VLF), אותות הרדיו TTE חודרים דרך סלעים מוצקים, קרקע ובטון, על מנת ליצור קשר עם הצוות ללא קו ראיה. בנוסף, פיתחה החברה מערכת רדיו ניידת לטווח קצר, המהווה בחירה אידאלית לצבא, כאשר אנשיו צריכים להעביר דיווחים (בקול) ונתונים בתמסורת, תוך כדי תנועה, במטרה שאנשים משני הצדדים יוכלו לתקשר בצורה יעילה. ניתן להשתמש במוצר מעל פני הקרקע ומתחתיה, במקומות בהם מכשירי רדיו טיפוסיים אינם פועלים, כולל אזורים עירוניים תת-קרקעיים כמו מערכות ביוב, מנהרות, מוסכים. כל המוצרים עוצבו עם תאימות על מנת שמחשבים מסוג שונה יוכלו לתפקד בצורה חלקה וגמישה. בכוונת החברה לשלוח נציג לישראל בתחילת חודש דצמבר 2017 במטרה להציג את הטכנולוגיה לשותפים פוטנציאליים (82004). 

אסטוניה - אחת החברות הראשונות הפרטיות באסטוניה העוסקת בתובלה, שילוח ואחסון עם למעלה מ- 20 שנות ניסיון. בבעלותה 7 ספינות מטען מודרניות וסוכנויות בכל הנמלים האסטוניים. לחברה ספינות בגדלים שונים המתמחות בעיקר בהובלת מטעני עץ, כבול, חומרי בניין לכבישים, דשנים, בתים מודולריים ועוד. חברת הבת של החברה עוסקת בשירותי שילוח דרך נמלים אסטוניים עבור מטענים קונבנציונליים ובתפזורת, כולל ציוד כבד. שטעונים באמצעות הנמלים הבלטיים. נציג החברה מעוניין להיפגש עם חברות מהתחומים: ספנות, תובלה ושילוח, עץ, חומרי בניין, אנרגיה, חקלאות (דשנים) ועוד (82107).

 

למידע נוסף על הזדמנויות עסקיות אלה, יש למלא את הטופס שלהלן, בציון מס' ההצעה שבסוגריים. 

*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה