סחר בינלאומי | | 12/04/2015

לקט הזדמנויות עסקיות - גיליון 289

להלן מקבץ הזדמנויות עסקיות מהעולם. לכניסה למערכת ההזדמנויות העסקיות, לחץ כאן

סין – יצרן מוצרי חשמל לבית מעוניין לייצא מאוורר סולארי נטען (90659).

סין – יצרן של מכונות כביסה תעשייתיות, מייבשים, מכונות גיהוץ, מכונות ניקוי יבש ומוצרים נלווים לבתי חולים, בתי מלון, מכבסות וכד', מעוניין לייצא לישראל (90674).

פולין – יצרן של מוצרי מזון מוכנים לאכילה, הפעיל בשוק כבר למעלה מ- 50 שנים, מעוניין לייצא לישראל ומחפש שותף עסקי. רשימת המוצרים כוללת: רביולי, כופתאות, טורטליני, ניוקי, לזניה, דגים, מרקים ועוד. החברה פעילה בשוק המקומי כבר מעל ל- 50 שנים, בבעלותה מספר חנויות בוורשה, ושיתופי פעולה עם סופרמרקטים רבים בפולין (90924).

טורקיה – חברה מאיסטנבול, יצרנית ויצואנית גדולה של מוצרי בטיחות, מעוניינת לייצא את מוצריה. מגוון המוצרים כולל: קונוסים לחסימת כבישים והסדרת תנועה, אורות מהבהבים (צהוב ואדום), רמפות להגבלת מהירות, שלטי אזהרה ומוצרים רבים נוספים (91792).

טורקיה – חברה העוסקת בייצור ושיווק של מראות אחוריות, חיצוניות ופנימיות, זרועות מראה וחיבורים, מחפש יבואנים של חלפים לרכב. החברה הינה ספקית של חברת מרצדס, מאן ועוד (91802).

טורקיה – חברה מובילה לייצור נעלי נשים ממותגים, מעוניינת לשפר את היקף היצוא ולהגיע ללקוחות חדשים ברחבי העולם. פתוחים גם לשיתופי פעולה עם מפיצים, סוכנים, קמעונאים וחברות סחר. לחברה 733 נקודות מכירה בטורקיה והיא מייצאת ל- 32 מדינות. מייצרים 35,000 זוגות מדי חודש של נעלי ערב, נעליים ליומיום ומגפיים מעור אמיתי ומעורות דמויי עור (91804).

הודו – חברה הודית מציעה לייצא שום, בצל וירקות מיובשים אחרים, ופירות מיובשים (92029).

ארה"ב – חברה מפנסילבניה, יצרנית ציוד תאורה למגוון תעשיות, מחפשת שותפים עסקיים בישראל. ציוד התאורה יוצר 360 מעלות אור סביב, הוא נטול בוהק ומיוצר במספר גדלים (92104).

פורטוגל – סוכן מנוסה של מוצרי הלבשה תחתונה לתינוקות, ילדים, נשים וגברים, פיג'מות, כל סוגי הגרביים ועוד, מעוניין להרחיב את עסקיו ומחפש שותפים עסקיים בישראל (92134).

טיוואן – יצרן ציוד רפואי בתחום טיפול בפצעים, טיפול בעור, מבחנות לאבחון, מעוניין להרחיב את עסקיו באזור ומחפש יבואנים ומפיצים (92181).

תאילנד – ספק של מוצרים טבעיים למכוני ספא כמו סבונים, שמנים וקרמים, מחפש לקוחות פוטנציאליים בישראל (92241).

בולגריה – יצרנית של מי ורדים, מחפשת יבואנים בישראל (92243).

מצרים – יצרן מוביל של פירות וירקות קפואים (בעיקר במיה, ארטישוק, שעועית ירוקה, תות שדה), מעוניינים בקשר עסקי ארוך טווח עם יבואנים בישראל (92271).

ליטא – חברה המייצרת כבול טבעי ומצעי כבול לגננות, גידול פטריות, חממות ועוד, מעוניינת להרחיב את עסקיה ומחפשת שותפים עסקיים בישראל (92277).

אוקראינה – יצואן מוביל מוצרי עוף קפוא ומוצרי עוף באיכות גבוהה מעוניין לייצא לישראל. החברה מייצרת חלקי בשר עוף טבעי, מנוקה, ללא עור, כמו כנפיים, ירכיים, צוואר, ארוזים במגוון כמויות ומשווקת את מוצריה במזרח אירופה במדינות כמו קזחסטן, בלרוס, גיאורגיה וכן באפריקה ובאסיה (92281).

*
*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה