סחר בינלאומי | | 10/02/2020

לקט הזדמנויות עסקיות, 10.02.2020

להלן מקבץ הזדמנויות עסקיות מהעולם. לכניסה למערכת ההזדמנויות העסקיות, לחץ כאן

  1. פינלנד - חברה פינית ותיקה עוסקת בייצור חיפוי זכוכית ללא מסגרת למרפסות פתוחות בדירות ובתים פרטיים. המוצר פותח ומשווק על-ידי החברה למעלה מ-25 שנים במגוון שווקים באירופה ובמדינות הים התיכון. החברה מעסיקה מעל לאלף עובדים ומוכרת את מוצריה לבעלי בתים פרטיים או באמצעות קבלי בניין ושיפוצים. ניתנים שירותי זיגוג מרפסות של דירות, כאשר בעלי דירות פרטניים הם הלקוחות או נציגי חברות בנייה. החברה הינה מובילה עולמית בענף נישה זה וכעת, מחפשת שותף בשוק הישראלי כמפיץ או יצרן ברישיון (105036).
  2. בלגיה - יצרנית של אוכל בריא שבבסיסו שימוש במרכיבים אורגניים איכותיים. החברה מייצרת תערובות מלאכותיות ודגנים בריאים של שיבולת שועל קלויה, העשירים בחלבונים, סיבים תזונתיים, חומצות שומן אומגה 3 ופחמימות מורכבות. המוצרים שלנו מיוצרים מחומרים קלים להכנה ו/או לאכילה, ללא גלוטן ונקיים מצבעי מאכל. החברה מבטיחה מגוון רחב של פריטי מזון יבש בתוצרת בלעדית, ובמחירים תחרותיים במיוחד. כמו כן, ניתן להשיג חטיפי בריאות עם תו כשר. החברה מחפשת מפיצי מזון / יבואנים וסופרמרקטים בישראל ) 105228(.
  3. טורקיה - יצרני שמן זית כתית אורגני מזיתים הגדלים בהרי קז. לשמן המופק שיעור חמצן גבוה, ומכיל כמויות גדולות של נוגדי חמצון המועילים בהגנה מפני מחלות לב. לחברה שיטה ייחודית בהפקת השמן מהזיתים, ללא צורך בעיבוד כימי. בעלי ותק של כ-25 שנה בתחום. החברה מעוניינת לייצא מוצריה לישראל. (104567(.
  4. אוקראינה - יצרנית מחיות מפירות יער המיוצרים בטכנולוגיה ייחודית עם פטנט רשום. החברה הוקמה בשנת 2011 כעסק משפחתי ומאז צמחה ליותר ממאה עובדים ואף פתחה קו ייצור בליטא. מוצרי החברה אינם מכילים סוכר או כל תוסף אחר. נעשה שימוש בפירות יער טריים הנבחרים בקפידה. כל המוצרים מיוצרים על פי תקני הבריאות המחמירים ביותר. החברה מבטיחה איכות גבוהה של מוצרים. בנוסף, החברה מציעה ללקוחותיה ייעוץ רפואי מצוות הרופאים העובד עם החברה. החברה מעוניינת בשיתופי פעולה עסקיים עם ישראל (104467).
  5. סרביה - חברה בעלת מתקנים ליצור מים מינרליים ממחוז זלאטיבור, שבסרביה, מציעה מפעל ומתחם מעיינות של המפעל למכירה. המפעל ממוקם בכפר Gostilje  בסביבה טבעית ללא מזהמים. באר המפעל בגובה 296 מ' מחוברת למפעל צינורות ומצוידת במסנני אל-חלד מסיביים. מתקן המפעל הוקם בשנת 2006 מחומר מוצק, והוא מורכב משני אולמות יצור (בקבוק ואריזה), מחסנים ובנייני משרדים. עלות הבנייה מוערכת בכ- 11 מיליון אירו ושוויו 4.8 מיליון יורו. המתקנים, המקור והמותג הנוכחי בבעלות החברה. על ידי רכישת המתקנים והמקור, הקונה הפוטנציאלי יהיה זכאי להחיל היתר עבודה על שמו. כמו כן, מובטח רישיון הפעלת המפעל מחדש. הרכב המים באיכות פרימיום. מחיר מבוקש: 1,250,000 אירו  (105037)
  6. טורקיה – יצרנית חטיפי פירות יבשים טבעיים. החברה הוקמה בשנת 1976, ומאז התפתחה בשוק המקומי והבינלאומי. כיום, מוצרי החברה מיוצאים לאירופה ולמזרח התיכון. מבין מוצרי החברה ניתן למצוא: חטיפי אגוזי לוז, פסטה גזר, חטיפי מרציפּן, חטיפי אנרגיה עם תערובות אגוזים, שומשום, בוטנים, תאנים וכו'. החברה מעוניינת להרחיב פעילותה וליצור קשר עם יבואנים מישראל. (105035).
  7. ויטנאם - יצרנית ותיקה בתחום משקאות האנרגיה והמשקאות הקלים. עם ותק של 30 שנה, החברה מייצאת כיום מוצריה לשווקים מקומיים ובינלאומיים רבים, כמו איחוד האמירויות הערביות, סינגפור, מלזיה, סין, ארה"ב ואירופה. לחברה מגוון משקאות, כגון: מי קוקוס, משקה אלוורה, מיצי פירות, משקה בזיליקום, משקה זרעי צ'יה. החברה מייצרת עבור מותגים פרטיים ומתאימה את העיצוב על-פי דרישת הלקוח. עם היתרון של טכנולוגיה חדשנית מובילה, החברה מציעה קו מוצרים באיכות גבוהה. החברה מחפשת ליצור קשר עם יבואנים בישראל (105034).
  8. ברזיל - יצרנית ותיקה ומובילה בברזיל של ציוד מקצועי להשתלות בתחום רפואת השיניים עם ניסיון עשיר בתחום ההשתלות הכירורגיות. החברה פועלת בשיתוף עם אנשי מקצוע מובילים בתחום הבריאות ומתמחה בפיתוח שתלים דנטליים, שתלי עצם, שיניים תותבות, מכשור כירורגי ועוד. החברה מונה כ-100 עובדים והיא שואפת להציע כלים ופתרונות חדשניים לרופאים ומנתחים ברחבי העולם להשפעה חיובית על איכות חיי המטופל. בנוסף לפעילותה המקומית בברזיל, החברה מתפעלת גם שני סניפים בספרד ופורטוגל והיא בעלת ניסיון רב בייצוא ושילוח מהיר (105049)
  9. ירדן - החברה מציעה מגוון רחב של מכונות תעשייתיות לשימוש מפעלי כרייה ומלט. מפעלי החברה מצוידים במכונות עדכניות ובטכנולוגיות חדשניות. מבין מוצרי החברה ניתן למצוא: חלקי משאבות בטון ומיקסלים מוכנים, מסועי רולר ומערכות שינוע, מגוון סוגי גלילים למסוע, ורכיבים המשרתים מפעלי כריית פוספטים, אשלג ומפעלי בטון ומלט. החברה מבטיחה מכונות ברמה טכנית גבוהה. מוצרי החברה עומדים בתקנים בינלאומיים, עם זאת, החברה פתוחה לבדיקות איכות נוספות מצד שלישי. מעוניינת ליצור קשר עם מפיצים ו/או יבואנים בענפי הבטון והמתכת (105613).
  10. אוקראינה – יצואנית דגנים וקטניות שהוקמה בשנת 2008. עיקר הפעילות היא סחר סיטונאי של דגנים, זרעי שמן וקטניות, כגון: תירס, שעורה, דוחן אדום, סויה, שיפון, אפונה ירוקה וצהובה, חיטה ועוד. החברה מציעה שילוח מהיר ובכמויות אספקה משתנות. החברה מעוניינת ליצור קשר עם יבואנים בישראל (103721).

למידע נוסף על הזדמנויות עסקיות אלה, יש למלא את הטופס שלהלן, בציון מס' ההצעה שבסוגריים.

 

 

*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה