סחר בינלאומי | | 27/08/2019

לקט הזדמנויות עסקיות, 27.8.19

להלן מקבץ הזדמנויות עסקיות מהעולם. לכניסה למערכת ההזדמנויות העסקיות, לחץ כאן

ארה"ב – חברה ממדינת אילינוי, יצרנית מובילה של מוצרי רדיוגרפיה (צילום רנטגן, צילום באמצעות קרינה) חדשניים, בעלת ניסיון של 8 שנים בעסקי הדמיה רפואית, מחפשת מפיץ בישראל. החברה עוסקת בתכנון, ייצור והפצה של מערכות הדמיה רפואיות, דיגיטליות ואנלוגיות, שנמכרות ברחבי העולם באמצעות רשת של מפיצים מורשים. המוצרים מיועדים לבתי חולים, מרכזי הדמיה, מכונים ומרפאות. המערכות מותאמות אישית לצרכים כל מתקן, מפרטים ומסגרת התקציב. המוצרים מיוצרים בארה"ב והשירות ניתן להם על ידי אנשי מקצוע מקומיים ואנשי מקצוע שהוכשרו לכך ברחבי העולם (97895).

שבדיה – יצרן דור חדש של קרם הגנה אורגני לפנים ולגוף, מחפש שותפים עסקיים בישראל. אידיאלי להגנה מפני השמש, גלישה, טיפוס, שייט ופעילויות ספורט אחרות. הנוסחאות מבוססות על מינימום של מרכיבים וכל החומרים הם טבעיים ואורגניים. משווקים היום באירופה (ספרד, צרפת, פורטוגל, שבדיה, גרמניה) וסרי-לנקה, ומעוניינים להרחיב את פעילותם גם לישראל (98120).

הודו – יצרן ויצואן של כל סוגי האורז (רגיל, בסמטי, וייטנאמי, תאילנדי, הודי) באיכות גבוהה, מחפש יבואנים. מציעים מחירים תחרותיים, ייצור למותגים פרטיים ואריזות לפי בחירה החל מ- 1 ק"ג עד 40 ק"ג (98126).

טורקיה – חברה העוסקת בייצור מוצרי ובגדי תינוקות, ילדים ונשים בהריון,  מציעה לייצא  בגדים ונעליים לגילאי 0-4 שנים, בגדי הריון, מנשאים, תיקים, סלקל, עגלות, טיולונים, כיסאות בטיחות לרכב, מגבות, סינרים, צעצועים, כלי מיטה ועוד (98228).

צ'כיה – חברת מזון שמתמחה בייצור מגוון רחב של מוצרי מאפה ועוגיות ללא גלוטן, מעוניינת לייצא לישראל עוגיות וביסקוויטים ללא גלוטן, תחת המותג שלה או תחת מותג פרטי. לחברה ניסיון רב גם במוצרים קונבנציונליים (98230).

טורקיה – אחת החברות הגדולות העוסקת בייצור והרכבה של גנרטורים לחשמל, מעוניינת בשיתופי פעולה עם חברות בישראל. החברה נמצאת בבעלות משפחתית, היא ממוקמת מאיסטנבול, והיא בעלת ניסיון של מעל ל- 15 שנים בתחום ו- 70% מהמוצרים מיוצאים לכל העולם (98237).

יוון – חברת סחר מעוניינת לייצא לישראל מוצרי מזון, משקאות ואלכוהוליים. החברה מספקת את כל סוגי המזון, רגילים ואורגניים. בין המוצרים: מוצרי מאפה וקונדיטוריה, שמן זית, זיתים ומוצרי זיתים, מוצרי חלב וגבינות, פירות וירקות טריים, מיובשים ומשומרים, מוצרי בריאות, בשר, עוף ודגים, מוצרים קפואים, שימורים וארוחות מוכנות, פסטה, קטניות ודגנים, תבלינים ורטבים, יינות, בירות, ליקר, אוזו, מים, מיצים ועוד (98354).

אוקראינה - יצרנית ביגוד, מדים ובגדי עבודה מאז 2006, מחפשת שותפים עסקיים בישראל. בין לקוחותיה מותגים מפורסמים כמו: Mexx, Basler, Claudia Strater, S.Oliver, Marc Jacobs, Lener Cordier, Schneiders. בנוסף, ייצרו מדים עבור משטרת גרמניה ורשויות אכיפת חוק נוספות, מדים לכוחות נאט"ו בפולין ואיטליה, מדים לתאגידים שונים ובגדי עבודה לחברות המספקות שירותים כמו פורשה (98403).

צ'כיה – חברה שמתמקדת בייצור חולצות, בעיקר עבור חברות, מחפשת לקוחות בישראל. החברה הוקמה בשנת 2004 ומפעל הייצור ממוקם בצ'כיה. מייצרים חולצות מ- 100% כותנה באיכות גבוהה, לגברים ונשים, כולל עם רקמה, ומקדישים תשומת לב מיוחדת לבחירת צבעים ודפוסים. על לקוחות החברה נמנים בתי מלון, סוכנויות רכב ומגוון תעשיות שונות (98490).

טיוואן – יצרן של חלקי חילוף לרכב, מחפש סוכנים בישראל (98505).

מצרים – יצרן פירות וירקות טריים וקפואים, מעוניין לייצא לישראל ומחפש שותפים עסקיים. מציע לייצא מוצרים טריים כגון: תפוחי עץ, בננות, תפוזים, ענבים, אפרסקים, אבטיח, לימונים, מלפפונים, תפוחי אדמה, עגבניות, תות שדה ועוד, ומוצרים קפואים כגון: תות שדה, שעועית ירוקה, גזר, ירקות מעורבים, אפונה עם גזר ועוד. החברה הוקמה בשנת 2004 והיא מציעה איכות ומחירים תחרותיים  (98508).

פיליפינים – ספקית גלובלית המתמחה ביצוא שמנים צמחיים ושומנים מן החי, מוצרי קוקוס, גליצרין, חומצה, חומרים פעילי שטח (Surfactants), רכיבי מזון וחומרי גלם לקוסמטיקה, מחפשת סוכנים ומפיצים. מוצרי החברה מיועדים ליישומים בתעשיית הקוסמטיקה והטואלטיקה, תרופות, מזון, צבע, דיו, חומרי סיכה, דטרגנטים ורבים אחרים. את הסחורה מספקים בתפזורת או באריזות שונות, בהתאם לדרישות של המדינות השונות. החברה מבטיחה מוצרים איכותיים ושירות ברמה גבוהה (99161).

ברזיל – אחד המפיצים הגדולים בברזיל של ביגוד רפואי למוסדות בריאות, מעבדות ואקדמיה, מחפש שותפים עסקיים בישראל. החלוקים שונים לחלוטין ממה שרגילים לראות בשוק. הם יפים, תפורים היטב ומחמיאים לגוף. ניתן לקבלם עם וללא רקמה (99164).

פולין - היצרן הגדול ביותר של מחברים וטכנולוגיות בתחום בפולין ובמרכז ומזרח אירופה, מחפש שותפים עסקיים בישראל. החברה מייצרת מחברים למסגרות ושימושים כלליים אחרים, מחברים למערכות בידוד תרמי לקירות, מחברים לבידוד תרמי של גגות ומערכות איטום, מסתמים וברגים למתכת, עץ, יריעות פלדה וכדומה. לחברה מפעל המשתרע על פני 50,000 מ"ר, מחסן מרכזי על שטח של 15,000 מ"ר עם 24,000 משטחים, מעל ל- 400 מכונות ייצור חדשניות ומעבדה מתקדמת. מייצאים את המוצרים ל- 63 מדינות ברחבי העולם ב- 6 יבשות. החברה הוקמה בשנת 1990 ומעסיקה כ-1,000 עובדים (99310).

קפריסין –  חברה המספקת מוצרי תדמית, מצגות ותצלומים מודפסים באיכות גבוהה, מחפשת סוכנים ומפיצים. החברה הקפריסאית, שהוקמה בשנת 1989, מציעה ערך מוסף לכל המסמכים והתצלומים המודפסים, על ידי יצירת פתרונות מותאמים אישית. היא מתכננת, מייצרת ומפיצה ברחבי העולם מצגות, ספרי צילום ותמונות מודפסות באיכות גבוהה, על מנת לספק פתרונות תצוגה ומיתוג מלאים לחברות, וקבלת הכרה ותשומת לב מיוחדים. מוצרי החברה מיועדים בעיקר לאנשי מקצוע וחנויות לצורכי משרד וצילום. מגוון המוצרים כולל החל מכיסויים גמישים (במגוון צבעים וגדלים, עם וללא לוגו, שמות והדפסים) ועד למתקני תצוגה, אמנות קיר, מוצרים בהתאמה אישית, מצגות, תזות, דו"חות שנתיים ועוד, על מנת לסייע לעסקים את שירותיהם באופן מקצועי. מערך של אביזרים משלים את טווח המוצרים של החברה עם מערכות הידוק ידידותיות למשתמש עבור ארגונים ועסקים בכל גודל וענף. השותפים הפוטנציאליים צריכים להיות משווקים מורשים, סיטונאים, סוכנים או מפיצים של ציוד משרדי, מוצרי למינציה, מגרסות, מדפסות או ציוד משרדי אחר. השותפים צריכים להיות חברות מנוסות בעלי רשת הפצה מאורגנת היטב ובסיס לקוחות קיימים ובעלי עניין בשותפות עסקית ארוכת טווח עם החברה הקפריסאית (99453).

 

למידע נוסף על הזדמנויות עסקיות אלה, יש למלא את הטופס שלהלן, בציון מס' ההצעה שבסוגריים. 

 

 

 

*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה