אוסטריה: פגישות B2B עם יצרני מזון מובילים, 2.3.22

רשתות מזון ויבואנים חברי הלשכה, מוזמנים לתאם פגישות מקוונות עם יצרני מזון ומשקאות מאוסטריה, המעוניינים למצוא שותפים בישראל.

הפגישות יתקיימו ביום רביעי, 2 במרץ 2022, החל מהשעה 13:30. 

 

להלן פרטי החברות:

 

Landgarten GmbH & Co. KG – יצרנית מובילה של חטיפים אורגניים, טבעוניים וחדשניים במגוון טעמים, ותוספות שונות ופריכות לסלט. החברה נוסדה ב-1989 ונמצאת בבעלות משפחתית. המוצרים מכילים חלבון צמחי ברמה גבוהה, סיבים תזונתיים, אגוזים, פירות ושוקולד, וללא גלוטן, GMO, שמן דקלים ובוטנים. חומרי הגלם נבחרים בקפידה והם מגידול עצמי באוסטריה. הערך הקלורי של כל חטיף הינו פחות מ- 99 קלוריות. מייצאים ל- 36 מדינות ברחבי העולם. מחזיקים בתעודת כשרות.

 

Curtice Brothers Gmbh – יצרנית מותג קטשופ אמריקאי מסורתי בן 153 שנה, וספקית של רטבים באיכות פרמיום לתעשיית הגסטרונומיה והמלונאות היוקרתית, המיוצרים מהמרכיבים הטובים והטריים בלבד. החברה מיוצגת בשלוש יבשות עם חנויות מקוונות מצליחות ועסקי יצוא במזרח התיכון, סין וארה"ב. מלבד הקטשופ האורגני, שזכה במספר פרסים, מייצרים גם ארבעה רטבים אורגניים חדשים מהמותג לערוץ הקמעונאי – כמו קטשופ קארי, קטשופ צ'ילי, רוטב צ'ילי מתוק ומיונז עשוי מביצים של תרנגולות חופש. החברה מחזיקה בתעודת כשרות.

 

Furore GmbH – החברה מפתחת ומייצרת רטבי גורמה ומעדנים משובחים. מגוון המוצרים כולל: רוטב גורמה חריף פרותי, רטבי חרדל אורגניים מעודנים, רטבים שניתן לשלב עם גבינות, ירקות בגריל, רטבים מיוחדים לדגים, בשר ועוד, גבינה מאזור Bregenzerwald, וקו מוצרים למותגים פרטיים. נמצאים כרגע בתהליך הוצאת תעודת כשרות.

 

Aroniagut/Aroniahof Strasser – חווה אוסטרית למרגלות הרי האלפים, המתמחה בייצור מיץ ארוניה אורגני באיכות גבוהה ועשיר במינרלים.

 

IMS Höllinger gmbH – חברה אוסטרית מובילה בייצור מיצי NFC. מפורסמת בזכות מיצי הפירות האורגניים באיכות הפרמיום שלה, משקאות מוגזים, וסירופים להכנת משקאות באריזה ידידותית לצרכן. עושים שימוש בחומרי גלם מחקלאות אורגנית בלבד, ולכן  המוצרים נקיים מחומרי הדברה סינתטיים או כימיים, קוטלי עשבים ודשנים, ללא GMO, ללא חומרים משמרים, צבעים וטעמים מלאכותיים. לחברה ניסיון של למעלה מ- 20 שנה בתחום והיא מייצאת ליותר מ- 40 מדינות ברחבי העולם.

 

בין אם מדובר במוצרי חלב, לחם או נקניקיות, האוכל האוסטרי מיוצא ל-180 מדינות. היצרן הגדול בעולם של משקאות אנרגיה מגיע מאוסטריה. לאוסטריה הצלחה בינלאומית גדולה גם בריבות, גבינה רכה ותה קר. תרבות בתי הקפה הווינאיים הפיקה מספר רב של מאפים טעימים, הפופולריים בכל העולם. גבינה אלפינית מחבל טירול ושמן זרעי דלעת מסטיריה הם מוצרים אזוריים מוגנים של האיחוד האירופי.

בנוסף למשקאות אנרגיה, לימונדה ותה קר, מובילי הייצוא של תעשיית המזון והמשקאות הקלים האוסטריים כוללים גם ממתקים וכן מוצרי מאפה והתמחויות נוספות.

מאז הצטרפותה של אוסטריה לאיחוד האירופי ב-1995, גדל הייצוא של מוצרים מתעשיית המזון ביותר מ-500%. המגוון האזורי של המוצרים והקיימות בייצור חשובים במיוחד ליצרנים האוסטריים.

באוסטריה ישנן חברות בעלות ניסיון רב ומסורת ארוכת שנים מחד ועולים חדשים וסטארט-אפים מאידך, הנשענים על התרבות הקולינרית הגדולה של המדינה עם רעיונות משלהם.

רבות מהחברות האוסטריות הן חברות קטנות ובינוניות, מה שמאפשר אוריינטציה חזקה של לקוחות והתמקדות מיוחדת באיכות המוצרים. יתר על כן, החברות האוסטריות מקנות חשיבות למקור האזורי והפן הבריאותי.

 

קצת נתונים:

בשנת 2020, תעשיית המזון האוסטרית הניבה שווי ייצור של 9.1 מיליארד אירו.

כ-27,000 עובדים בתעשיית המזון האוסטרית.

בשנת 2020 ייצאה אוסטריה מוצרי חלב בשווי 1.24 מיליארד אירו.

בתעשיית המזון האוסטרית היו כ-800 מפעלים בשנת 2020.

 

לתאום פגישות אישיות מקוונות עם נציגי החברות, יש למלא את הטופס שלהלן, באנגלית בלבד.

 

*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה