מחזקים את הקשרים עם סין: תעודת הוקרה לחברת טק-קוד

עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, אירח בתאריך 06.06.18 בלשכת המסחר את הגברת אריקה הואנג (Erica Huang), מנכ"לית חברת טק-קוד הסינית (Techcode Global).

טק-קוד הינה חממה טכנולוגית סינית הפועלת בישראל בעידוד ממשלת סין במטרה לקדם שת"פ עסקי וטכנולוגי בין חברות סיניות וישראליות. החברה מספקת גישה למשקיעים סינים, ביקורי משלחות, קשרים עם יצרנים, פארקי תעשייה, מפיצים, וחברות ייעוץ ושיווק לשוק הסיני.

 

במסגרת הביקור, העניק לין תעודת הוקרה להואנג על שיתוף הפעולה הפורה בין המדינות, ואמר: "אנו מקדמים בברכה ובתענוג רב את הגב' אריקה הואנג. היא אחת מאנשי המפתח כיום בכלכלה הסינית, שבונים את הגשר החשוב בין כלכלת ישראל לכלכלת סין הגדולה". לין הוסיף כי "אנו מקווים מאוד שגם קובעי ההחלטות בישראל וגם המגזר העסקי כולו ידעו לעלות על גשר זה".

 

הואנג הודתה ללין על דבריו החמים ואמרה כי: "חברת טק-קוד העולמית מודה לאיגוד לשכות המסחר על שיתוף פעולה פורה בקידום יחסי ישראל-סין בתחום החדשנות. לשכת המסחר הינה שותפה משמעותית בפעילות טק-קוד בישראל עוד מימי הקמתה. אנחנו נרגשים לקבל את אות הערכה ומצפים להמשיך ולקדם את יחסי ישראל-סין בעזרת המרכזים שלנו ברחבי העולם".

 

בתמונה מצד ימין: עו"ד אוריאל לין נשיא איגוד לשכות המסחר ואריקה הואנג מנכ"לית חברת טק-קוד

 

בתמונה מצד ימין: עו"ד דן כרמלי המשנה למנכ"ל איגוד לשכות המסחר ,עו"ד אוריאל לין נשיא איגוד לשכות המסחר, אריקה הואנג מנכ"לית חברת טק-קוד, הולו דז'נג מנהלת סניף טק-קוד בישראל

 

קרדיט תמונות: Mao Li (Leo)- Science & Technology Daily, China

למידע נוסף בתחום זה