וייטנאם: משלחת מתחום המזון והחקלאות בביקור בישראל

משלחת נציגים בכירים של ארגון VIETRADE מוייטנאם, המקביל למכון היצוא הישראלי, התארחה באיגוד לשכות המסחר ב- 9 במאי 2018. המפגש התקיים במעמד מר קאו טראן חי - שגריר וייטנאם בישראל, מר דו קים לאנג - סגן המנהל הכללי של ארגון VIETRADE ובכירים נוספים.

ארגון VIETRADE הינו סוכנות ממשלתית המקדמת את יצוא הטובין והשירותים מוייטנאם למדינות שונות בעולם. כמו כן, הארגון מסייע בתהליכי יצוא, מבצע מעקב סטטיסטי אחר יצוא הטובין, מבצע סקרי שוק ומנפיק אישורים נחוצים.

מטרת הביקור היתה לקדם את יצוא הסחורות מוייטנאם בכלל, ואת יצוא הפירות והירקות, הדגים, הזרעים ומוצרי מזון נוספים בפרט, במסגרת תערוכת "אגריטק".

ביקור המשלחת בלשכת המסחר תרם לחיזוק הקשרים בין שני הארגונים, ולהמשך הפעילות המשותפת לקידום הסחר בין המדינות. 

יחסי המסחר בין ישראל לוייטנאם נמצאים במגמת התחממות בשנים האחרונות. בנוסף לתיירות הישראלית שמגלה את המדינה, ישראל מייבאת מוייטנאם סחורות, חומרי גלם ומוצרי מזון. בתמורה, וייטנאם מייבאת מישראל בעיקר ציוד טכנולוגי, רפואי ותעשייתי. הוייטנאמים צמאים לטכנולוגיות ישראליות, היכולות לייעל ולשפר את תפוקת הייצור והיצוא של המדינה. מנגד, ישראל נהנית מייבוא זול יחסית, לעומת התייקרות חומרי הגלם והמוצרים בסין.

בשנת 2017 נצפתה עליה במגמת היבוא מוייטנאם ונראה שהמגמה תימשך, בשל נכונותה של וייטנאם למקד מאמצים נוספים בכניסתה לשוק הישראלי.

 

חברות המעוניינות לפרסם או לחפש הזדמנויות עסקיות הקשורות לוייטנאם, או ליצור קשר עם חברי המשלחת, מוזמנות להיכנס לאתר איגוד לשכות המסחר. לקישור לחץ כאן

 

לקבלת מידע נוסף לגבי המשלחת, יש למלא את הטופס שלהלן.

*
*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה