נחתם הסכם הבנות טרילטרלי בין לשכות המסחר של קפריסין, יוון וישראל

לאור החתימה על ההסכם והגברת שיתוף הפעולה בין המדינות, אנו מזמינים את חברי הלשכה המעוניינים ליצור קשרים עסקיים עם חברות מיוון או קפריסין ליצור עמנו קשר.
אנו נוכל לסייע לכם במגוון שירותים, כגון איתור ספקים, עזרה ביצוא, סיפוק מידע על חברות ויצירת חיבורים עסקיים עם חברות זרות. לקבלת שירות בנושא, אנא מלאו את הטופס המצורף בתחתית העמוד.

 

כמו כן, אנו מזמינים אתכם לעיין במגוון הזדמנויות עסקיות הנוגעות למדינות קפריסין ויוון: 

הזדמנויות עסקיות מקפריסין

הזדמנויות עסקיות מיוון

 

על הביקור: נשיא איגוד לשכות המסחר, עו"ד אוריאל לין, יחד עם מנהל האגף לקשרים בינלאומיים, מר זאב לביא, הוזמנו להשתתף בביקור היסטורי של ראש ממשלת ישראל בניקוסיה, קפריסין, לצורך חתימה על הסכמים טרילטרליים בין קפריסין, יוון וישראל.

 

במסגרת הביקור, נחתם מזכר הבנות טרילטרלי בין לשכת המסחר והתעשייה של קפריסין, איגוד לשכות המסחר והתעשייה היווני ואיגוד לשכות המסחר בישראל, על מנת לקדם קשרים כלכליים ועסקיים בין המדינות. הארגונים יתאמו לפיתוח רשת עסקית, שתאפשר את הפצת ההזדמנויות העסקיות הקיימות בשלוש המדינות. דגש מיוחד יינתן לשיתוף פעולה בין תחומי האנרגיה החשובים לבין חברות הזנק המהוות נדבך חשוב לעתידן של המדינות ולהצגת הזדמנויות רבות לשיתוף פעולה אשר יושג באמצעות ארגון של כנסים משותפים, חילופי מידע וקידום שיתוף פעולה עסקי רלוונטי.

 

בתמונה:
מימין: קונסטנטינוס מיכאלוס, נשיא לשכת המסחר והתעשייה היווני; כריסטודולוס אנגסטיניאודיס, נשיא לשכת המסחר והתעשיה של קפריסין; אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר של ישראל.
מאחור: ראשי הממשלות של המדינות.

*
*
*
למידע נוסף בתחום זה